mesi

Punaviini

63 posts in this topic

Esikoinen tärppäsi heti ekasta yrityskierrosta. Oviksen jälkeen join viikon ajan lasin punkkua joka ilta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niin paljon on positiivisia kokemuksia, että kyllä tätäkin pitää kokeilla! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ooh, syksyn koittaessa todellakin maistuisi pieni lasillinen punkkua iltaisin  :girl_crazy: Pakko seuraavassa kierrossa kokeilla. Nyt odotan menkkoja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

akasha kokeilehan. :) Mä join tärppikierrossa punkkua 12cl dpo 3-8, paitsi dpo4 unohdin. Ei siitä punkusta siis näemmä ainakaan haittaa ollut. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mulla oli tärppikierrossa aluks menkoista ovikseen vehnänalkioöljy 5ml ja oviksesta plussaan punkku 12cl iltaan :) ja foolihapot. oli 5. kierto ja noi tuli uutena siis vehnis ja punkku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toimiiko tämä, jos vetää punkkukännit yhtenä iltana dpo4 tai 5 :D:girl_drink3:  Jos sattuis kiinnittyminen just tuolle kohtaan, tosin taitaa olla liian aikaista sille... Eli ei tuosta ainakaan haittaakaan sitten ole :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ :D

 

Tätä vois nyt kokeilla. Tänään ehkä dpo 4 tai 5 joten vois olla ihan sopiva aika. En oo mikään punkun ystävä, ennemmin valkkaria tykkään juoda, mutta lasi menee kyllä :) Toivotaan parasta. Tässä ketjussa näyttäs olevan aika monta joilla toiminut :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla tärppäs punkkukierrosta.. :) Alotin muistaakseni noin dpo4 ja plussauspäivään,eli dpo11:sta asti tuli lipiteltyä lasi/kaks illassa.. :D Dpo11 join kaks isoa lasillista.. ;)

Suosittelen teille jotka mietitte alotusta dpo4.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla oli nyt punaviini käytössä tässä kierrossa, nyt dpo12 eikä vielä varmuutta tuloksesta :grin: oon suuri punkun ystävä, niin mikään hirmu rasite tää ei ole!

Share this post


Link to post
Share on other sites

En todellkaan ole mikään punaviinin ystävä mutta meni kokeiluun :D

Aloin juoda nyt oletetusta oviksesta (hymynaaman seuraavasta päivästä) eteenpäin. Jännäillään :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Yhdyn edelliseen täysin :D Tänä iltana kokeilussa josko menis pillin kanssa paremmin, ettei tartte maistella pahemmin..... Tänään dpo 4 ja dpo 1 asti olen juonut sen n. 8-10cl iltaisin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie kysyin alkosta neuvoa että mikä ois hyvä punaviini sellaiselle joka ei siitä normaalisti tykkää.

Kolmen viinin kesken arvoimma ja lopputuloksena oli espanjalainen Iris. Yllätyksekseni viini ei pykinyt yhtään vastaan ja lauantai-iltana meni toinen lasi lisäksikin, joten suosittelen Elflady ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

-Maisa-, hyvä että löyty vähemmän paha punaviini! :) Mäkään en todellakaan ollut ennen mikään punaviinin ystävä ja monesti ihan harmitti kun ois ollut kiva ottaa viiniä esim. jossain vähän fiinimmässä ravintolassa miehen seuraksi, mutta ei, minä otin aina limua. Sitten yrityksen loppuaikoina otin tosiaan punaviinin käyttöön dpo-päivinä ja ihan totuttelemalla totuttelin juomaan sen 12cl illassa. :P Ja nyt, nyt mä voisin jopa harkita ottavani joskus viinilasillisen ravintolassakin ja juovani sen ihan itse loppuun asti. :D Niin, siis sitten joskus ensi vuonna...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi luoja kun tämä postaus nauratti ja ilahdutti :D Täällä mies juuri osti muutamia päiviä sitten punaviinitonkan ja olen häpeillyt omaa "lasillinen illassa"-ajattelutapaani. Voihan tämä olla mitä huuhaata tahansa, mutta taidanpa pidättäytyäkin tuossa ajattelutavassa vielä hetkisen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

-Maisa-, kiitos vinkistä, kokeilen kunhan nämä pullot vajuvat tyhjiksi :grin: Mulle alkossa suositeltiin tuollaista Yellow tail -nimistä, mutta ei se kyllä kovin hyvältä mun suussa maistu.... :rolleyes:

 

Ja korjauksena edelliseen viestiini, tänään onkin dpo 3, koska ovis olikin ilmeisesti vasta kp 24... Eli siis viinin siemailu (muutama cl) aloitettu täällä jo dpo -1 :D Hups.

 

Nyt menee pillin kanssa varmaan se jotain 10 cl, eikös se riitä? Kun jossain oon kuullut et se puolikin lasia olis ihan riittävä annos?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Liekkö punaviinin taika vaiko mikä mutta tälllä viikolla ilmestyi tikkuun kaksi viivaa <3

 

Eriä edellisiin kiertoihin oli imetyksen vähentäminen, tikutettu ovis (joka ois hyödynnetty ilman tikuttamistakin kun mies oli viikon kotona reissuhommista) ja Punaviini :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaksi kiertoa ehdin punaviinia kokeilla loppukierrossa, jälkimmäisestä tuli plussa :) Plussakierrossa punaviinia kului 12cl dpo2-9, lämpökäyrän mukaan kiinnittyminen oli todennäköisesti dpo7. En tiedä oliko plussa punaviinin aikaansaamaa, mutta uskon sillä olleen jotain vaikutuksia kuitenkin. Plussaa toki edelti myös 3kk ubikinolikuuri ja gynekäynti, joka vei stressin loppukierrosta pois.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minäkin otin tässä kierrossa punaviinin käyttöön. Lasi per ilta ja tuo espanjalainen Iris mullekin uppoaa. En yleensä tykkää punaviinistä. Kiitos vinkistä! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now