Sign in to follow this  
Followers 0
Ida-Mari

Lady-comp

6 posts in this topic

Onko jollain kokemusta tästä ns. ehkäisytietokoneesta? Mua kiinnostaisi, mutta hinta hirvittää. Samoin teho, vaikka mulla tarkka kierto onkin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuosta löytyy jonkin verran keskusteluja kun googlaa "LadyComp kokemuksia".

 

Uskoisin itse pääseväni samaan lopputulokseen esim. omaa kroppaa tarkkailemalla ja ovistestejä tekemällä. En siis usko tuolla laitteella olevan mitään erityistä informaatioarvoa. Ehkä jos se maksaisi 20 € niin voisin mielenkiinnosta kokeilla, mutta halvemmalla voi varmasti samaa seurantaa tehdä itsekin. Käytännössähän tuo laite mittaa varmat päivät, ja tosiaan sitä voi käyttää muutenkin, jos kokee omaksi jutukseen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä kerkesin käyttää Lady-Comp Pearlya pari kuukautta kunnes raskauduin nyt joulukuussa (Pearly näytti kyllä ihan oikein ne punaiset päivät, eli laitettahan voi käyttää ehkäisyn sijasta myös yrittämiseen) ja tykkään tuosta kyllä kovasti. Jatkan Pearlyn käyttöä nyt ainakin alkuraskaudenkin aikana lämpöjen mittailuun. 

 

Käytin ja käytän yhä Pearlyn ohella myös FertilityFriendiä ja nyt tuntuu molempia kokeilleena että FF:lläkin varmaan pelkästään pärjäisi sitten kun jatkossa keskitytään taas ihan ehkäisyyn. Toki Pearlyssa on myös se tarvittava 2 desimaalin lämpömittari ja plussaa on se että tulos jää siihen aina talteen, eli ei tarvi aamulla silmät sirrillä kirjoitella tuloksia paperille ylös. Mutta kallishan se on pelkästään tuohon tarkoitukseen. 

 

Oviksen se tuntui löytävän hyvin, tosin miinusta siitä että kun se arvioitu ovispäivä on koittanut, Pearly vahvistaa sen ovispäivän vasta kierron päätyttyä. Tässä oli FF suurempi apu kun se antoi ja tarvittaessa päivitti ovispäivää jatkuvasti heti lämmönnousun jälkeen. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuntuu rahastukselta, saman tekee kuitenkin ihan jos itse lämpötilaa seuraa. Ruotsissa on tainnut nyt olla uutisissa myös ei-toivottuja raskauksia kun on tuohon tai vastaavaan luottaneet. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0