Vervetti

Varhaisraskauden ultra

386 posts in this topic

Voiko yksityisellä perua ajan kuluitta, jos sattuu vaikka tulemaan keskenmeno ennen alkuraskauden ultraa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä on Alyssa muistaakseni sillä tavalla, että vuorokautta tai kahta ennen pitää viimeistään perua.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuntuu kyl aika karulta, jos laskutetaan keskenmenon takia.. :/

Mä kävin varhaisultrassa viikolla 7+3. Pikkuinen vastasi hyvin viikkoja <3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kokemuksia, ettei rv 6+0 näkynyt sykettä mutta myöhemmin näkyi? Tänään käyty ultra, etukäteen arvioitiin rv 6+2, alkio vastasi viikkoja 6+0 ja sykettä ri näkynyt. Pitkä aika odotella reilu viikko uuteen käyntiin, vertaistukea kaipaisin. Ultraaja oli luottavaisen kuuloinen, itse tietty aloin heti murehtimaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eilen käyty alkuraskauden ultrassa vikoilla 6+3. Ihana pieni syke siellä näkyi <3. Muuten oli suolen takana piilossa niin mittaus oli arpaeliä. 9+0 uusi ultra, vähän jännittää, mutta lääkäri vakuutteli että hyvin on asiat :). Ja oireita on ainakin riittämiin....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on huomenna ar ultra. Viikkoja huomenna 5+2. Tärkeintä ei oo mun kohdalla nähdä sykettä (tässä kohtaa), vaan todeta raskaus terveeksi. 2013 diagnoosi osittaisesta rypäleraskaudesta varjostaa jokaista alkavaa raskautta. Muokkaan tähän sitten kuinka käy ja mitä näkyy :gmake:

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, riikkajohanna said:

Mulla on huomenna ar ultra. Viikkoja huomenna 5+2. Tärkeintä ei oo mun kohdalla nähdä sykettä (tässä kohtaa), vaan todeta raskaus terveeksi. 2013 diagnoosi osittaisesta rypäleraskaudesta varjostaa jokaista alkavaa raskautta. Muokkaan tähän sitten kuinka käy ja mitä näkyy :gmake:

Niin vaan ollaankin 2 viikkoa pidemmällä. Viikot vastaa 7+2, ei 5+2. Kaikki kunnossa, täysin terve kohtu ja sydänkin lyö terhakkaasti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Perhe Artelle suositukset täältä! Todella miellyttävä käynti eikä ollut hinnalla pilattu. Pienen alkion 6+0 sykekin saatiin näkyviin :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now