riikkajohanna

AD/HD, ADD yms. keskittymiseen ja ylivilkkauteen liittyvät sairaudet

29 posts in this topic

^ Eipä meitä ainakaan haittaa, ihan avoimesti ollaan kaikesta aina puhuttu ja niin tullaan jatkamaankin. Helpompaa Epelin elämä kun mahdolliset erityispiirteet otetaan esiin normaaleina, ei sellaisina asioina, joita täytyis hyssytellä. Näin olen hälle aina sanonut( ja Epeli kyllä osaa lukea :D) ja näin on sovittu asioista puhuttavan. Ei mun mielestä tällasista asioista puhuminen oo mitenkään hävettävää tai vaiettavaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Näköjään hävetä pitää. Häpeän siis hiljaa yksinään. Kiitos tuesta JoHelle :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei kyllä ole häpeän asia @tossavainen:lipsrsealed::lipsrsealed: Kävin jo aiemmin lukemassa, mutten vielä ehtinyt kommentoida. Ehdottomasti pitäis munkin mielestä lto:n hoitaa palaute positiivisen kautta, eikä listata negatiivisia asioita. Tsemppiä teille toivotan. :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toivottavasti kukaan ei ottanut mun kommenttia niin, että ajattelisin tämän aiheen olevan sellainen mitä pitäisi hävetä ja vaieta :) En todellakaan tarkoittanut sitä niin. Hienoa että puhutaan avoimesti ja jaetaan vertaistukea! Ihan vaan ajattelin ystävällisesti tiedottaa, jotta kukaan ei tietämättään kirjoittaisi julkisesti sellaista, mitä ei ollutkaan tarkoittanut julkiseksi (terveys- yms. asiat kun ovat yleisesti ottaen monelle sellaisia). Kun kirjautuneena foorumilla ei näe, mitkä osastot ovat pelkästään foorumin jäsenten luettavissa ja mitkä kaikkien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now