10 posts in this topic

Myydään äitiysvaatteita, doppleri ja imetystyyny. Hyviä.

Sijaitsevat Helsingissä, posti tuo vaikka Rovaniemelle. Postikulut ostajalle toimitustavan mukaan. :)

 

Vaatteet käyvät odottajalle, joka on kokoa 36-38.

Kaikki vaatteet ja imetystyyny on pesty hajusteettomalla pesuaineella.

Eläinpölyä (koira ja rotta) saattaa olla silti jonkin verran vaatteisiin tarttuneena.

 

 

MyBrestFriend-imetystyyny. Paljon käytetty ja kovasti rakastettu. Vaaleanvihreä samettimainen pinta, joka on helppo pitää puhtaana. Valehtelematta paras imetystyyny, mitä olen ikinä kokeillut! HP 15e

13797455.t.jpg

 

 

H&M Mama odotusmekko. Kiva rock-henkinen mekko, käy kesällä vaikka legginsien kaveriksi tai viileämmillä säillä farkkujen kanssa. HP 5e.

13797461.t.jpg

 

 

H&M Mama odotussammarit! Aivan ihanat mustat vakosamettihousut, joissa aavistuksen alaspäin levenevät lahkeet. Herättävät takuulla nuoruusmuistot henkiin, näillä pääset aitoon festaritunnelmaan vaikka maha pystyssä. :girl_pinkglassesf: HP 8e.

13797463.t.jpg

 

Samat sammarit.

13797464.t.jpg

 

 

Benettonin vakosametticaprihousut. Väri todellisuudessa khaki. Kivat välikausihousut, näyttävät superhyvältä saappaiden kanssa. HP 8e.

13797465.t.jpg

 

 

Suorat mustat juhlahousut paksua kangasta. Paljon käytetyt, jonkin verran nukkaa pinnassa. Tästä nyppyleikkurilla siistit housut vaikkapa hautajaisiin tai virastoissa asiointiin. Hp 5e.

13797466.t.jpg

 

 

Polarn O. Pyret odotysfarkut. Paljon pidetyt. HP 5e.

13797467.t.jpg

 

 

OSTAKEE, OSTAKEE! Tinkiä saa ja könttätarjouksia pyytää. :curtsey:

Edited by My.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oho, kas kun kukaan ei ole tarttunut näihin :). Olisin heti kimpussa jos olisin edes sinnepäin oikean kokoinen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehee mä voisin ostaa takaisin ton dopplerin :D Kolmatta kun yritetään kaikesta huolimatta :D

 

Laitan yv.

Edited by Suanke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuo musta kauluspaita ja raidallinen neulospaita on aivan ihanat! Vähän mä oon ajoissa liikkeellä, mutta mahtuisikohan nuo mulle, eli sopiiko isompiribtaiselle?

 

Doplerista oisin myös kiinnostunut, mutta Suanke ehti ensin. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suanken kanssa tosiaan dopplerikaupat pyörii jo, täytyypä poistaa tuo myytävien joukosta. :)

 

Ouna, raitaneule varmasti menee, kauluspaitaa mun täytyy vielä tutkailla. Nyt se on kaapissa huoneessa jossa nukkuu vauva, enkä uskalla mennä kolistelemaan.  :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

athella, uskoisin että menee. Laita vaikka yv:llä tai fb:ssa jotain mittoja, vaikka rinnanalus, se kiristysnarun kohta on sellainen että jos se istuu niin kyllä istuu muukin mekko. :)

 

Ounalle ja muille kauluspaitaa miettiville täytyy todeta, että siinä on melko pieni rintavara. Sanoisin, että kunnon B-kuppi vielä menee, mutta isomman kanssa voi tehdä tiukkaa, kirjaimellisesti.  :girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moi! Onnistuuko postitus? Ostaisin mielelläni tuon kauluspaidan sekä molemmat raitapaidat. Onko popin mekko vielä varattu? Jos ei niin myös sen! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jopas olen ollut hidas myyjä... Laitan sulle känkkis yv:n! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

13944842.t.jpg
PO.Pin ihana imetyspaita, jossa edessä napit. Mahan kohdalta väljä, joten käy jo odotusaikana.
HP 15€

13944843.t.jpg
VARATTU H&M:n kaksi imetystoppia. Hp 5€ yhteensä.

13944844.t.jpg
Your face-merkkinen pitkähihainen paita, jota voi käyttää imetykseen. Kietaisutyylisen pääntien kautta saa rinnan ulos imetystä varten. On tämä muutenkin kiva paita, mutta on jäänyt mulle isoksi.
HP 5€

13944845.t.jpg
VARATTU Desigualin I-HA-NA paita! Sopii pienikokoiselle alkuraskauden salaisuuspaidaksi (sydän masussa on musta vaan niin söpö) tai imettäjälle.
Hp 6€

Edited by My.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now