Nena

Anna arvosana nimelle, osa 9

997 posts in this topic

Hemmi on jännittävä.. Ei oikein iske. Henni olisi parempi. Hemmi saa 6, koska ei kuitenkaan niin huono ole.

 

Kevin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kevin on ihan kiva nimi, mutta vaatii minusta kaverikseen jonkun erikoisemman sukunimen. Esim. Kevin Korhonen olis tosi typerän kuuloinen.

Sanotaan 8 ½ :)

 

(Aiempiin viitaten eikö Hemmi oo miehen nimi ja Henni taas naisen?)

 

Marius?

 

..

muoks. Oli tuo arvosana unohtunu :D

Edited by wii

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marius on ihan kiva nimi mutta samoin kuin Kevin vaatii mun mielestä jonkun muun kuin Korhosen sinne perään. 8+

 

Julius?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Julius ei oikein nappaa, mun mielestä aika tylsä nimi. Ei herätä tunteita, mutta on kai "ihan" kiva. 6.

 

Thomas?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thomas on turhan ulkomaalainen minun korvaani.. joutuisi selvittää "tomas H:lla" :) 5.

 

Vertti?

Edited by norppaaa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vertti on omaan korvaan vanhemman miehen nimi. Ei tosin huonokaan. Vähän ristiriitaiset fiilikset. 7.

 

Nuutti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eipä erityisiä mielipiteitä, omalleni en antaisi, kun niin paljon tuttuja Jennoja. 8.

 

Oskar?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mieluummin Oscar kirjoitusasussa, tai sitten Oskari. Mutta Oskar on kiva nimi jokatapauksessa. Mukava ääntää, eikä niin yleinen. Oskar saa 7+, Oscar saisi 9.

 

Kasperi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä on nuo i-alkuiset nimet pannassa (miehen takia), mutta voisin omalleni kolmanneksi antaa. 9.

 

Eerti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eerti on jännä. Ihan kiva, kun vähän maistelee. Tykkään paljon nimestä Aarti, mutta on tämäkin kiva :) 8.

 

Aleksis?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Liam on ihana !! <3 Sopii hyvin suomalaiseenkin suuhun, mut toimii täydellisesti myös ulkomailla. Pehmeä ja kaunis nimi. 9.

 

Jone?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuntuu musta lempinimeltä. Ei siinä sinänsä ole vikaa, vaikka omalleni en antaisi. 7.

 

Beate?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oon muuten tuosta Raakelista ihan samaa mieltä. :D

Vanja on nätti, samaan aikaan hieman erikoisempi mutta klassisen ja kauniin kuuloinen. Pitääkin lisätä omaan listaan. 10+

 

Taisto?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tapio on perus, toiseksi nimeksi hyvä. Etunimenä aika 80-lukua. 7.

 

Vanjasta pakko sanoa, et omalle pojalleni en kyllä antaisi. Suomessa taitaa tosin olla enemmän annettu tytöille, vaikka on vanha venäläinen miehennimi.

 

Valio?

Edited by yell

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.