Nena

Anna arvosana nimelle, osa 9

997 posts in this topic

Jiroa en olekaan ennen kuullut ja varmasti helposti saattaisi sekottaa Miroon ja Jiriin. Ei säväytä, mutta ei ärsytäkään, eli 7½.

 

Mitäs tykkäätte nimestä Irene?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Irene on ihan kaunis, meillä kiertää suvussa, joten jos joskus tytön saan, tulee siitä hänen toinen, tai kolmas nimi :) Irene saa 8.

 

Ingvald? (vanha miehen nimi :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muhun jostain syystä uppoaa vanhahtavat ruotsinkieliset nimet, mutta jotenkin en osaisi kuvitella pikkulasta Ingvaldiksi. Hmm, ristiriitaisin tuntein annan kasin.

 

Otetaan vähän samaan sarjaan Lars, mitä mieltä?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lars on musta kiva, kunhan siitä ei tule Lasse.. Lars saa 8 :)

 

Kotivalo? (vanha suvussamme kiertänyt miehen nimi)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heh, juuri mietin, että ainoa Lars, jonka tunnen, on lempinimeltään Lasse. ;)

 

Kotivalo on kyllä mun mielestä aika hirveä... tietysti eri asia, jos on suvussa tärkeä nimi, mutta ei mun makuun! Eli saa arvosanan 4.

 

Mites sitten siitä lyhyempi, Valo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valoa en osaa nimeksi mieltää. Tulee vain Ville Valo mieleen, eli 5.

 

Joten seuraavaksi luonnollisesti arvioon vanha-kunnon-hyvä-nimi Ville.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanha nimi on, ja ihan kivakin, mutta joku tökkii. Ehkä se, että mä tunsin kouluaikoina varmaan 10 Villeä, yksi niistä oli mukava ja loput aika kiusaajatyyppejä. Ville nimenä on kuitenkin kiva, ja sointuu nätisti. 7.

 

Josiel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nyt kysyttävä, että mistä Teddy bongasit tuon nimen? Olen siis tavannut pariskunnan, joka sanoi, että heidän poikansa oli Suomen ensimmäinen Josiel :) Ja arviona, pidin ensin hyvin vierasperäisenä nimenä, nyt taittuu kuitenkin jo minunkin suuhuni. Ei ehkä istuisi meidän lapsi"katraan" jatkoksi, mutta annan 9.

 

Lila?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Netistä olen Josielin bongannut, ja rakastuin täysin.. Hyvin vahva vaihtoehto, jos ikinä poikaa saan.. <3

 

Lila on musta ihana, löytyy omaltakin listalta. Jotenkin tosi kaunis ja vähän erikoisempi nimi. Mieleen tulee pelkkää positiivista. Lilalle kymppi:)

 

Kevin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaverin koiran nimi, niin se on mulle vaan nyt sit koiran nimi :D 6.

 

Juli? (naisen nimi)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nyt me ollaan Onda sun kanssa löydetty yhteinen sävel! :D Mielettömän kaunis on Juli ja mulla vahva ehdokas. Puhdas kympin nimi tämäkin :)

 

Kaspar?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teddy, ei olla :D Kaspar nimittäin kuulostaa mulle siltä, kuin olisi pitänyt lukea Kasper. Sinänsä ei mitään vikaa, ei vaan kolahda itselle. 7.

 

Augusta? (n)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei kolahda. Ihan kuin siinä olisi yritetty yhdistää liian monta nimeä yhteen.  :girl_haha: Eli 5.

 

Miltä sitten kuulostaisi Ilse?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ilda ei nappaa, johtuu luultavasti siitä, että muistuttaa liikaa yhtä inhokkinimeäni Hildaa. Liian ns.muokattu nimi jopa omaan makuuni. 5.

 

Miikkael?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saga kahdella a:lla olisi 9 arvoinen, mutta yhdellä saa 5. Oon sitä tyyppiä, joka lausuu aina nimet, niin kuin ne kirjoitetaan.

 

Väinö?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos joskus saan toisen pojan, haluan antaa yhdeksi nimeksi Markuksen. eli 10.

 

Akusti?

 

(Mä tykästyin tuohon Ildaan, en ole ennen kuullut. Mies ei vaan tule hyväksymään, kun tuntuu olevan ainut ehdoton ei sillä, että nimi ei saa alkaa yhdistelmällä IL (ii ja äl))

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ole kuullutkaan. Aukusti on tuttu nimi mutta tuo Akusti menee itsellä kategoriaan "tässä on pakko olla kirjoitusvirhe". Muuten ihan mukava 6+

 

Ilmari?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.