Sign in to follow this  
Followers 0
aamuaurinko

Äitiysvaatteita koossa XS-M (mm. talvitakki, uimapuku, tukivyö, housuja, tunikoita ym.)

6 posts in this topic

Olisi myytävänä läjä äitisyvaatetta! Kuvat ei ole erityisen edustavia, ne on otettu vauva kainalossa ja/tai 3-vuotiaan häiriköidessä enkä oo muutenkaan mikään vuoden valokuvaaja :D. Kissankarvoja voi olla, mutta teippiharja on toveri (näkyy joissain kuvissakin :D ) eikä kissat ole nukkuneet näiden vaatteiden päällä. Käytetty vain hajusteettomia pesuaineita meidän taloudessa. Osa tosin ostettu käytettynä ja joku edellinen omistaja on saattanut käyttää hajusteellista, mutta olen tämmöisille jutuille aika herkkä, joten rohkenisin väittää, että olen ne hajut karkoittanut semmoisistakin. Pakko vaan mainita kuitenkin, ettei tule reklamointia tästä aiheesta. Postit lisätään hintoihin tai saa hakea Jyväskylästä. Paljousalennusta saa, jos tohtii kysyä ja koitan postittaa halvimman mukaan aina. 

 

Ensin alaosat.

 

H&M äitiysfarkut kokoa 36. Matalalanteiset ja leveälahkeiset. Ehjät ja siistit, vaikkakin käytetyt. 5e

hm_itiysfarkut36.jpg

 

Mamalicious äitiysfarkut koossa W30L32, lyhytjalkaiselle ja hieman pyllykkäälle passelit siis :D. Nää oli ekassa raskaudessa ihan mun lempparifarkut. Hirmuisen mukavat päällä. Näissä on masuresori, joka tuossa kuvassa lerppuilee niin, ettei näy. 8e

mamaliciousfarkut_L30_W32.jpg

 

H&M:n luumunväriset äitiystrekkingsit koossa 36. Kaamea kuva, mutta ilman salamaa otetut kuvat oli vielä kaameampia (joku fiksumpi varmaan koittais nyt valoisampaan aikaan kuvata näitä uudestaan, mutta mulle tää näiden myyntiin laittaminen on ollut vähän pitkäaikaisempi projekti :D ). Ihanat housut kuitenkin, tykkäsin näistä hirveesti siihen asti, että takapuoli levisi liian isoksi näihin. Ostin nää uusina, joten ei oo montaa käyttökertaa tullut. 10e

itiystrekkingsit_luumu.jpg

 

Noppies M-kokoiset leveälahkeiset äitiysfarkut. Nää ostin käytettynä enkä ikinä sit ite käyttänyt, kun nää oli mulle ihan liian pitkälahkeiset (oon 162cm). Jollekin pitkäkoivelle hyvät farkut siis. Näissä ei oo masuresoria, vaan näiden vyötärökuminauhaa voi säätää mahan kasvun mukaan. 8e

noppies_M.jpg

 

Missy Mom samettihousut koossa 36. Nää on semmoiset viininpunaiset oikeasti, mutta salami sai nää taas vähän typeränvärisiksi. Ihanat ja tosi mukavat ja tuon maharesorin sisään mahtuu isokin maha. Ei pahemmin käytönjälkiä kuitenkaan. Suomalaista käsityötä, joten ilmankos. 20e

missymomsammarit_36.jpg

 

M-kokoiset H&M:n velourhousut. Ihanan mukavat jalassa, käytin näitä kotihousuina raskauksien välissäkin, mutta saavat nyt jatkaa matkaa. Lahkeet saa naruilla solmittua lyhyemmiksi, jos tahtoo. 5e

hmvelourhousut_M.jpg

 

H&M koon 36 äitiyshousut. Tosi ohkaista kangasta, hirmu mukavat päällä. Näistä on sauma vähän takapuolesta kulunut, mutta ei oo vielä reikää kuitenkaan. 2e

hm_itiyshousut36.jpg

 

Noppies äitiyshame koossa S. Vyötäröä voi kuminauha+nappi-yhdistelmällä säätää isommaksi tai pienemmäksi. Harmittaa, että hankin tän vasta niin loppuraskaudesta, tekis mieli hillota tää epätodennäköistä kolmatta raskautta varten, muttamutta, ostakaa pois, ihana :D. Vakosamettia ja tuolla helmassa tuommoista pitsijuttua. 10e

noppies_itiyshame_S.jpg

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sitten siirrytään yläosiin.

 

Polarn O. Pyret äitiyspaita/-tunika koossa S. Reilua kokoa, menee varmasti M-kokoisellekin. Mä ostin tän viime kesän alesta ja en sit käyttänyt kuin kokeillakseni, että on turhan reilu enkä saanut kuitenkaan aikaiseksi palauttaakaan, kun ajattelin, että jos sitä sit vaikka loppuraskaudesta tulisi käytettyä. No, ei tullut. On siis käytännössä uusi, käyttöönottopesty vain. Passaisi raskauden jälkeenkin, kun nuo napit saa auki ja niin ollen tämä päällä voi myös imettää. 15e

pop_itiyspaitaa.jpg

 

H&M musta äitiystunika kokoa S 3/4-hihoilla. Ei ollut montaa kertaa päällä tämäkään, uutena ostin. Pesunyppyä kuitenkin jonkin verran. Semmoista ohkaista ja kevyttä läpikuultavaa materiaalia, kiva varmaan näin kesälläkin. Ei siis oikeasti näytä niin kulahtaneelta kuin kuvassa  :grin: . Tässä saa semmoisen narun mahan yli solmittua. 6e

hm_itiystunika_S.jpg

 

H&M äitiystunika koossa M. Tosi naftia mitoitusta etenkin tissiosiosta ja näin ollen vastaa ennemmin kokoa S. Tässä saattoi jossain helmassa joku rasvatahrantapainen olla, muuten ihan siisti kuitenkin. 3e

hm_itiystunika_M.jpg

 

H&M musta äitiystoppi koossa M. 3e

hm_itiystoppi_M.jpg

 

MOM by Lindex äitiysmekko kokoa S tai 36. Pesuhaituvaa ja semmoista käytönjälkeä on, mutta tosi pirteä mekko silti kesällä raskaana olevalle. Ostin käytettynä enkä itse juuri käyttänyt, kun talvella oli tarve sit kuitenkin pitkähihaisille enemmän, joten varsinaisia käyttökokemuksia ei tästä juuri ole. 4e

lindex_itiysmekko_S.jpg

 

Noppies odotus-/imetyspaita koossa M. Tämä on tosi reilusti käytetty ja pesunyppyinen. Lisäksi kainalossa on pieni reikä. Jos ostaa jotain muuta, niin tää vois lähteä vaikka kaupanpäällisenä, muuten 2e. 

noppieskirsikkapaita_M.jpg

 

Lindex imetystoppi koossa 44/46. Käytin tätä kuitenkin M-kokoisena esikoispoikani synnyttyä. Tän värjäsin pesussa lievästi vihertäväksi, mutta esim. yöpaitana nää klipsautettavat imetystopit on hyviä ja yöllä ei ehkä niin ole värillä väliä? Halvalla lähtis tää kuitenkin, vaikka 2e tai voi lähteä kaupanpäällisenäkin, jos ostaa vaikka jotain muuta. Tästä saa siis tissin tiskiin helposti avaamalla klipsit olkaimesta.

lindeximetystoppi4446.jpg

 

Samanlainen ja kokoinen kuin edellä, mutta musta. 3e

lindeximetystoppimusta4446.jpg

 

Carriwell imetyspaita kokoa M. Kulahtanut, mutta käy esim. yöpaidaksi tai kotirötväyspaidaksi. 2e

carriwellimetyspaita_M.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muut jutut vielä

 

S-kokoinen Mamalicious-äitiysuimapuku. Käyttämätön. En sit mennytkään raskaana uimaan niin kuin suunnittelin  :D. Tämä siis musta, vaikkei sitä kuvasta ehkä huomaakaan... 15e

itiysuimapuku_S.jpg

 

Anitan XS-kokoinen valkoinen raskaustukivyö. Ostin tän siistikuntoisena käytettynä, mutta en sit itse tullut käyttäneeksi ollenkaan. Näissä kannattaa aina ottaa yksi koko pienempi kuin oma vaatekoko. 15e

anitatukivy_xs.jpg

 

Mustat bambusekoitesukkahousut. Nyppyiset kyllä, mutta ihan superpehmoiset ja lämpimät. Maksoin näistä Lapsenpäästäjän puodissa 20e, mikä oli sukkahousuista paljon, mutta en katunut, kun piti varpaat lämpöisinä talvipakkasilla  :). Nyt 5e

bambusukkahousut_S.jpg

 

Sit nää on varmaan H&M:n molemmat, toiset on sukkahousut ja toiset leggingsit, ihan semmoiset tavalliset. Lienevät joko kokoa S tai M, mitään lappusiahan näissä ei tietenkään ole. 1e/kpl tai 1,5e molemmat. 

itiyssukkiksetjaleggingsit.jpg

 

Tämä musta möntti on H&M:n masutuubi. Ihan käytännöllinen asuste, jos tahtoo mahtua vanhoihin vaatteisiinsa. Onesize eli pitäis mennä kelle vaan. 1,5e

hmmasutuubi.jpg

 

Noppies äitiystalvitakki koossa XS. Tätä voi vyötäröltä säätää, mulle meni raskauden loppuun asti juuri ja juuri, vaikka paisuinkin XS-kokoa isommaksi. Hupun saa vetskarilla irti. Tosi lämmin. 35e

noppies_itiystakki_XS.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moikka, onko täältä jotain jo ostettu? Mua kiinnostaisi ainakin tuo Lindexin mekko, H&M:n tunika ja Noppiesin hame ja se kirsikkapaita, mikä tilanne niiden kanssa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei oo ostettu mitään. Unohdinkin sanoa, että lähestyä kannattaa yv:llä, koska tuskin muistan tätä ketjua vilkuilla. Pistän yv:tä sulle, azucena :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0