taotao

Täältä varmaan löytyy viisaampia neuvomaan

3 posts in this topic

Parikin asiaa. Käytän Clearbluen hymynaama ovistestejä. Onko kuinka mahdollista, että tuo testi antaa positiivisen jos ovulaatiota ei tapahdukaan? Tuli vaan mieleen kun ovulaatio oli testin mukaan eilen ja mulla ei ollut mitään oireita. Kerran nippas toisesta munasarjasta mutta se siitä. Kuvittelin että tällöin munasolu irtosi mutta mahtoiko näin kuitenkaan olla? Monena muuna kuukautenakin testi antanut hymynaaman.

Toinen asia mikä mietityttää. Meinasimme joku hetki sitten lähteä lapsettomuushoitoihin. Tai kerkesimmekin, mutta jätimme kuitenkin asian sillä erää. Kerettiin kuitenkin testaamaan miehen siittiöt, mun hormonit sekä se että munatorvet oli auki. Lääkäri olisi tuolloin määrännyt clomeja alkuun. Nyt kun en ole yrityksistä huolimatta raskautunut, niin mietin että mahtaisiko seuraava onnistua. Siis, aloittaisin nyt noi silloin määrätyt clomit ja menisin tk tai yksityiselle siihen ultraan missä katsotaan ovulaatio. Mahtaako onnistua tuo ultra muualla kun nuo kaikki tehty toisaalla? Niin eikös se ultralla katsottu että munasolu irtoaa/ovulaatio tapahtuu. Tämä kaikki on uutta niin hiukan pihalla :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täältä ja täältä löytyy paljon asiaa ja kysymyksiä ovulaatiotesteistä. Sinne kannattaa mennä tuo oma kysymys laittamaan. 

Mulla ei ole kokemusta ovistesteistä, mutta oon käsittänyt että ovis olis noin vuorokautta testiplussan jälkeen. Eli jos sulla eilen oli positiivinen ovistesti niin ovis ois tänään.

 

Ja tuolla lapsettomuuspuolella on paljon jo aloitettuja aiheita, joista voisit käydä etsimässä sopivan omalle kysymyksellesi. Moni lapsettomuushoidoissa oleva ei juuri käy muilla alueilla kuin siellä ja heiltä saat varmasti parhaimmat vastaukset. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos sulle. Täytyypä käydä etsimässä. Ajattelin vaan että kysymykseni sen verran outoja, ettei muilla ole vastaavia juttuja mielessä :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now