Viljatuuli

Parhaat äitiysvaatteesi

195 posts in this topic

Mulla on kanssa kaksi tuollaista Mamalicious tanktoppia, mutta leveillä olkaimilla. Jossain niitä kehuttiin ja sellainen mun piti sitten tietenkin saada :D Pitää kyllä myöntää, että noita ei ole tullut käytettyä niin paljon kuin alkuun ajattellin... Mua jotenkin häiritsee, että siinä näkyy niin selvästi ne "joustot" ja kangaskin on mennyt muutamassa pesussa ihan nyppyiseksi. Aluspaitana toisen paidan alla kyllä ihan toimiva, mutta muuten en kyllä kauhesti sitä esittele. Imetyspaitana mäkin ajattelin tuota tulevaisuudessa käyttää ja kiva kuulla, että se toimii myös siinä tarkoituksessa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raskausajan suosikit näkyy tässä kuvassa; Boobin kapeat äitiyshousut, joissa resori ylsi melkein rintojen alle saakka sekä Vero Modan sivusta rypytetty paita normaalimallistosta.

 

Nyt imetyksen aikana on H&M:n tavalliset topit on olleet ihan ehdottomia! Käytän normipaitojen alla, topin kaula-aukko vedettynä rintojen alle - kaikki paidat toimii imetyspaitoina :) Ei tarvii imettää maha tai selkä paljaana, öisinkään ja pysyy masutuubia paremmin paikoillaan. Vinkin oon mielestäni lukenut täältä, ehkä jopa tästä ketjusta..?

Edited by hannat

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Mulla on samanlaisia sivusta rypytettyjä paitoja pitkähihasena ja ne on ihan suosikkeja mulla kans. Onlysta löysin ja ostin heti neljä eriväristä. Myyjä sanoki sillon, että niitä tulee lähempänä kesää myös lyhythihasena ja niitä aion ostaa heti ku tulee vastaan. Etenki ku näin kuvan paidasta :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei kertokaas joku, mistä löytyis vauvamahallekin sopivat caprilegginsit? Yhdet käytettynä ostetut H&M:n Mama-malliston mustat multa löytyy, joissa vyötärö nousee mahan päälle. Vastaavia en ole kuitenkaan tänä keväänä H&M:issä nähnyt. Nuo ovat myös aika arkiset, eivätkä sovellu juhlamekon kanssa. Eilen ostin Kappahlilta jotkut halpikset kokoa 42-X, mutta nekin tuntuvat vähän liian piukeilta ja tekevät vyötärölle saumallaan ikävän makkaran. Eli voivat olla tavallista mallistoa, mutta mieluusti kuitenkin mukavat päälläkin.

 

Mä puolestaan liputan noitten H&M:n L.O.G.G-malliston toppien puolesta, riittää venyvyys ja pituus joka suuntaan, eivätkä tunnu pesussakaan kulahtavan. Onlyyn tarvii varmaan kans suunnata, oon noita rypytettyjä paitoja etsinyt ilman onnistumista.

Edited by Emmah

Share this post


Link to post
Share on other sites
^Äitiyslegginssejä myydään myös Lindexissä.
Kiitti vinkistä! En oo tajunnutkaan katsoa, kun luulin että siellä on rintsikoita lukuunottamatta kaikkien äitiysvaatteiden myynti lopetettu.

 

Mut toki vielä vinkit tavallisista mahtuvista legginseistä ovat tervetulleita, niissä kun tuppaa olemaan monesti niitä vähän juhlavampiakin malleja. Eikä viitsis taas pistää sitä 5-10€ turhaan kokeiluun...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Onlyyn tarvii varmaan kans suunnata, oon noita rypytettyjä paitoja etsinyt ilman onnistumista.

Oon vähän kytänny nuita rypytettyjä paitoja. Eilen kävin Onlyssa ja vihdoin t-paitoja ja tuubitoppeja oli tullu. T-paidat makso 19,90 ja topit 14,90.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä oon ostanut jo paritkin äitiysleggarit H&Mltä. Ja ne on kyllä ehdottomasti mun suosikkivaate!! :wub:

 

Jännä, jos niitä ei kaikkialla ole? Täältäkin ne tuntui häviävän aikas nopeasti... :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hei kertokaas joku, mistä löytyis vauvamahallekin sopivat caprilegginsit?

 

Mulla on yhdet Mamalicious legginssit ja on todella hyvät päällä. Materiaali tuntuu myös olevan aika laadukasta ja kestävää.

Share this post


Link to post
Share on other sites

löysin alkuvaiheessa kappahl:sta sellaset mustat vähän kuin kollarit, joista saa vyötäröä käännettyä, lahkeissa on nauhat et saa kiristettyä, ihan parhaat lökärit ollut ja ei paina eikä kiristä mistään! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostin jokunen viikko sitten H&M:ltä löysähköt olohousut, joista on tullut ihan lempparivaate raskauden aikana! Ei purista mistään ja lahkeet saa lyhennettyä caprimalliin, eli just oivat kesää ajatellen :) Enää kun ei mene "vanhan ajan" farkut päälle, ja farkkukangasta kun en pysty muutenkaan pitämään hiostamisen takia. Kunhan kelit lämpiää tästä vielä niin pakkohan se on käydä ostamassa hameita kaapin perälle, voi tulla aikas kuuma pitkissä housuissa ison vatsan kanssa kesällä :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mun paras äitiysvaatehankinta on ollut tähän asti Boobin farkut, jotka ostin Bebesista. Ne on tummansiniset ja matalavyötäreiset, niissä on sellainen kuminauhakiristyssysteemi. Hyvin on menneet toistaiseksi päälle, vaikka ostin ihan mun normaalikokoa vastaavat ja vieläkin on löysämisvaraa siinä kuminauhassa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mä oon ostanut jo paritkin äitiysleggarit H&Mltä. Ja ne on kyllä ehdottomasti mun suosikkivaate!! :wub:

 

Jännä, jos niitä ei kaikkialla ole? Täältäkin ne tuntui häviävän aikas nopeasti... :blink:

Kyselin joskus huhtikuussa capri-pituisten äitiysleggarien perään H&M:llä, ja myyjä kertoi että niitä on kyllä tulossa mutta hyvin pieni erä jossain vaiheessa. Kyttäsin niitä ahkerasti, ja yhtenä päivänä niitä tosiaan siellä oli. Yhdet S-kokoiset, kahdet M-kokoiset ja yhdet L-kokoiset mustana, ja saman verran ruskeana :blink: En ymmärrä, että miksi leggarien kanssa pihdataan, kun tunika tai mekko yhdistettynä leggareihin on kesämammalle niiiiin kätevä asu.. Värivalikoimakin saisi olla runsaampi.

 

Muoks. kirjoitusvirheitä

Edited by Mansikka82

Share this post


Link to post
Share on other sites
^Äitiyslegginssejä myydään myös Lindexissä.
Harmi vaan, että ne kaikki olivat täyspitkiä.
Oon vähän kytänny nuita rypytettyjä paitoja. Eilen kävin Onlyssa ja vihdoin t-paitoja ja tuubitoppeja oli tullu. T-paidat makso 19,90 ja topit 14,90.
Kävin tänään kahdessa eri Vero Modassa ja kummastakaan ei löytynyt, eikä kuulemma ollut tulossakaan. Pitäis varmaan mennä nimenomaan Onlyn liikkeeseen.
Kyselin joskus huhtikuussa capri-pituisten äitiysleggarien perään H&M:llä, ja myyjä kertoi että niitä on kyllä tulossa mutta hyvin pieni erä jossain vaiheessa. Kyttäsin niitä ahkerasti, ja yhtenä päivänä niitä tosiaan siellä oli. Yhdet S-kokoiset, kahdet M-kokoiset ja yhdet L-kokoiset mustana, ja saman verran ruskeana :blink: En ymmärrä, että miksi leggarien kanssa pihdataan, kun tunika tai mekko yhdistettynä leggareihin on kesämammalle niiiiin kätevä asu.. Värivalikoimakin saisi olla runsaampi.
No mäkin tänään bongasin noi ekaa kertaa yhdessä H&M:ssä, mutta taisi olla rekissä tasan kahdet mustat S:t ja yhdet ruskeat. Eli aika kortilla ovat... Edited by Emmah

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Täälläkään rypytettyjä paitoja ei oo Vero Modassa vaan ainoastaan Onlyssa. Ostin kaikissa väreissä samantien ja oletan pärjääväni kesän niillä :) Ja sen jälkeen ku vauva syntyy..

 

Toinen uus ihana löytö oli H&M:ltä kotihousuiksi semmoset vajaamittaset lököhousut. Jotain trikookangasta, vaaleat pikkusen vihertävät. Väri ei ollu ihan mieleinen, mutta aivan ihanat päällä. Samasta puljusta löyty vielä mustat mammacaprit ja olin tosi yllättyny kuinka hyvän näköset ne oli päällä. Vaaleammat olis saanu olla, mutta valkosia en halunnu.

 

Hameita oli tosi nihkeästi ja siihen olin kyllä pettyny. Kesäksi olis kiva löytää semmosia kohtuu hintasia ja kivoja..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tällä hetkellä viihdyn parhaiten Mama.liciouksen harmaanvihreissä pellavahousuissa. Ne on ihanan pehmeät ja rennot, mutta kuitenkin siistimmät kuin verkkarit eli ne voi pukea kaupungillekin. Ne ei kiristä eikä purista yhtään mistään, ne on siis aivan täydelliset :)

 

Kesäksi kaapissa on odottamassa pari ihanaa rantamekkoa ja Mamaliciouksen hame. En millään malttaisi odottaa, että voisi niitä jo käyttää, mutta pikkuisen on vielä viileää niille.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hameita oli tosi nihkeästi ja siihen olin kyllä pettyny. Kesäksi olis kiva löytää semmosia kohtuu hintasia ja kivoja..

Mä ostin H&M:ltä ihan normimallistosta yhden mustan hameen, joka menee hyvin masunkin kanssa. Niitä oli vissiin ruekeina ja raidallisina myös. On mukava päällä eikä maksanutkaan paljoakaan, katsotaan josko saan kuvan liitettyä:

DM735_69777_88002_70_0894.jpg

Jesh, se onnittui :D

 

Mäkin viihdyn nykyään paljon paremmin kaikissa hameissa + kotona aina käytössä H&M:n kuuluisat mammalökärit joita ilman oon ihan pulassa :lol: Mammacaprit samasta ketjusta on tosin pelastaneet ne päivät, kun on pitänyt ihmisten ilmoille lähteä ja on ollut liian viileätä hameeseen.

Edited by Ronja_

Share this post


Link to post
Share on other sites

H&M myy kanssa samantyyppisiä rypytettyjä toppeja kun tuo Onlyn on.

 

DM705_67246_51020_45_1136.jpg

 

Luulen, että on tosi hyvä imetykseenkin, koska tuo rintojen kohta menee päällekkäin ja toisen puolen saa helposti liu'utettua toisen yli. Jos tästä selityksestä mitään nyt ymmärtää. Aivan ihania päällä, tosi pehmeitä. Mahan yli riittää kangasta tosi paljon, eli lyhyiksi eivät kyllä jää missään vaiheessa. Värejä on paljon. Musta, vihreä, v.pun, aqua, valkoinen ja harmaanruskea. Nettikaupasta siis nämä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostin kans H&M:ltä normaalimallistosta kesäkuteita mitkä ajattelin menevän nyt raskaana ollessa mutta myös myöhemmin, yks tuubitoppi ja sitten tarttui tälläinen toppi:

 

DXL705_67207_15022_45_1149.jpg

 

Ja sitten tälläiset shortsit, jää kivasti mahan alle ja vyötäröresori on kivan tukeva! Tullut jo pidettyäkin ja hyvät on. :)

 

DXL705_65347_10100_33_0700.jpg

 

Varmasti tulee käytettyä viel ens kesänäkin!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä on kovasti kehuttu hm:n legginssejä. Mä kävin eilen kokeilemassa niitä ja mua puristi ne tosi inhottavasti ylämahasta. Siis se housun yläreuna oli tosi tiukka! Muuten oli kyllä sopivan kokoset, mutta en mä vaan pystyisi noita käyttämään. Onko joku havainnut jonkun muun merkkiset legginssit sellaisiksi ettei se kuminauha olisi niin hirveän tiukka? Ja mistä niitä ylipäätänsä kannattaisi etsiä? Lindexin joku mainitsikin jo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Mä tossa aiemmin mainitsinkin Mamalicious-legginsit...ne on juuri tuollaiset pehmeät päällä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plaah... eipä ole ainakaan Tampereen Onlyissä tai Vero Modissa tuotta rypytettyä paitaa kuin tuubina Koskarin Onlyssa. Parina päivänä tällä viikolla tuli töiden jälkeen noissa kävästyä ja kyllä taas tuli shoppailukiertely kiintiö vähäks aikaa mulle täyteen, kun joutu noita metsästään ja vielä turhaan. Voi kun kaikki vois ostaa verkkokaupoista...

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Mulla taitaa olla samanlaiset. Oli yllättävän hyvän näköset päällä ja tietty mukavat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pakko laittaa tämäkin H&M pusero tänne. Tosi kiva päällä, eikä jää ison mahankaan kanssa lyhyeksi rypytyksen takia. Paljon eri värejä.

 

MM725_0420_011R_67128.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites