Sign in to follow this  
Followers 0
Smultron

Kestovaipat

7 posts in this topic

Haluaisin kuulla kokemuksia kestovaipoista, jotka sopivat hoikalle, pienireisiselle vauvalle. Meillä on useimpien vaippojen kanssa ongelmana liian löysät jalansuut (vauva/taapero nyt 80cm ja 9kg). Olen erityisesti kiinnostunut aio-vaipoista. Ajattelin hankkia bitti tutto aio:ja, onko jollakulla kokemusta näistä?

 

Laitoin otsikoksi kestovaipat yleisesti niin ketjussa voi jutella kaikenlaista kestovaipoista. :)

Edited by Smultron

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mannamaan vaipoista meillä ainakin tykätty. AIO:sta ei oo kokemusta, mut niitäkin heillä on, meillä ollut sivunepillisiä taskuja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo, ollut. Joskus 9-10kk ikäiselle taisin noita vaippoja ostaa. Nyt meillä onkin hiljattain jäänyt vaipat pois käytöstä paitsi yöllä, mutta samat mahtuu edelleen. Noissa Mannamaan vaipoissa ainakin on se petite-koko, joka on tarkoitettu hiukan hoikemmille. Aika monella muullakin merkillä taitaa kyllä olla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä Fuzzit toimii ihan ok, vaikkei reisimakkaraa olekaan. Niissä kun saa säädettyä myös sitä reiden kuminauhaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oho, mä en ole tajunnutkaa, että niissä on säädettävät reisiosat! :o Meillä on yksi käytettynä saatu Fuzzi, mutta siinä ei ole niin ei ole tullut mieleenkään, että uusimmissa/eri malleissa voisi olla.

 

Tuota petiteäkään en ole tajunnut, olen vaan ihmetellyt kun joissakin käytettyjen vaippojen ilmoitukissa lukee L(petite), että eikai se L voi mikään pieni koko olla. :D Mutta onneksi vaukkarit valistaa!

Päädyin sitten kuitenkin Bitti Tutto AIO-vaippoihin, koska joku myi niitä netissä ison satsin aika halvalla ja pienen surffailun perusteella ihmisillä tuntui olevan niistä hyvää sanottavaa. Katsotaan, miltä tuntuvat käytössä kunhan saapuvat! Laurelin vaippoja ostin myös käytettynä netistä kaksi ja niihin ainakin mahtuisi reiden kohdalle kaksi meidän taaperon reittä. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uusimmista malleista ei ole hajua (tai kyllähän mä niitä jossain vaiheessa kyttäsin kun ajattelin et haluan muutaman uuden, mut en muista millaisia ovat), meidän vaipat kun on peruja esikoiselta 6v takaa :D

 

Toivottavasti löysit teille sopivat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0