Virkkula

Huvin vuoksi: Kumpaa sukupuolta nubin perusteella?

258 posts in this topic

Heipä hei kaikki!

 

Koska kuukausiketjussamme on niin hyviä keskusteluita ollut nub:n perusteella sukupuolen määrittelystä, päätin avata keskustelua aiheesta tällekin puolelle. 

Aihetta ei kannata turhan vakavasti ottaa sillä tokihan vauvan sukupuoli tiedetään varmaksi vasta synnytyksen jälkeen, mutta tälläinen tutkiminen on hauskaa ajanvietettä raskausaikana. :girl_wink:

 

Eli tähän pinoon kuvia ja arvuutteluita sukupuolesta :) 

 

Tässä taustaa asialle: http://www.ingender.com/gender-ultrasound/nub-theory.aspx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jee, tätä mä olen odottanut. :)

 

Mä olen jo raskauden loppusuoralla, mutta rakenneultrakaan ei paljastanut meille varmuudella lapsen sukupuolta. Veikkauksia otetaan vastaan! :) Kuva on viikolta 12+6.

 

t8rrte.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veikkaisin kanssa maamin kuvasta tyttöä. :)

 

Meillä nt-ultrassa sikiö vastasi 12+6 ja ihan selkeä tyttönub oli. Rakenneultrassa saatiin varovainen tyttöveikkaus (hän oli häveliäs tapaus) ja ylimääräisessä 3/4D-ultrassa sitten näytti selkeältä tytöltä. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiva ketju! Tässä tammikuisen nt-ultrakuva (viikolta 12+1), mutta ei taida näkyä nubia. Saa silti heittää arvauksia, ei tämä niin vakavaa ole. :D

 

http://aijaa.com/Zpw3Dl

 

Muoks. Tämä paljastui rakenneultrassa pojaksi :)

Edited by Rory

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mites se meni, oliko 10+0 viikolla liian aikaista nub teoriaan? Nt-ultrassa ei missään nubbia, tai sittenmä luulen tota yhtä luuta turhaan jalan luuksi. Rakenne ultrassa ei selvinnyt mitään. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ joo miusta on liian aikasta. Eiks se viikolt 12 lähtie ollu arvioitavissa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä itse olin näkevinäni yhdessä nt-ultran kuvassa tyttönubin ja toisessa poikanubin, kaikki teoriaan paremmin perehtyneet povas tyttöä. Tyttöveikkaus saatiin rakenneultrassa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maamilla on jotenki tyttömäinen tuossa sikiö :) Roryn kuvasta en tässä saa selvää, mut jos kallon mukaan katotaan niin kans tyttömäinen. Onko muut samaa mieltä? Kenellä sitä olikaan tyttölasit päässä :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ musta tossa just näkyy se nub tummempana jalan "läpi", ja se on ihan selkeä tyttökulma :) Myös kallo on pyöreä, joten tyttöä veikkaisin :give_heart:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mää en nää pinkulalla nubia tai sit en osaa kattoo, mut mun silmään pää oli kyl poikamainen :D

Edited by hinpula

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lurutin tyttö :)

 

Minnin alemmasaa ehkä näkyy poikanub mutten oo varma :D

Edited by Ekaterina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiva ketju! :) miten musta tuntuu etten edes saanut esikoista odottaess tuollasta sivuprofiiliultrakuvaa.. Kuva oli siis yläpuolelta!

 

Minni, veikkaan poikaa. Lurutin, tyttö. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itse en nubista ymmärrä oikein mitään, mutta olisi kiintoisaa maanantain ultran jälkeen siitä arvuutella onko tyttö vai poika tulossa. Onko kuinka paikkansapitävää nubin perusteella arvuutella? Kuinka usein osuu oikeaan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onnea maam pienestä prinsessasta :give_heart:

 

Mä nyt aikani kuluksi tutkailin näitä teidän kuvia ja yritin mietiskellä, mutta mun silmään kaikki näyttää samoilta :D :D Oonko mä vaan aivan urpo vai harjaantuuko silmä kun vaan sitkeesti katselee ja mietiskelee?

 

Mikäs toi juttu on, että pään perusteella voi sukupuolta veikata? Mistä viikoista lähtien?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä sanoisin maallinen olento et siihen harmaantuu. Mäkin mietin aluksi et mikä ihme se on ja miten sen voi nähdä, mut nyt se löytyy aika helposti jo. Tossa ekassa viestissä olevassa linkissä oli musta tosi hyvin kerrottu ja siitä mä ymmärsin lopuksi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now