Sanghi

Plussa vai ei? Vol.11

1019 posts in this topic

Rosetta82, ihan on selkeä viiva näkyvissä :) olen seurannut teidän yli 30-vee ensiyrittäjien ketjua ja voi kuinka mielissäni olen kun sinut täällä näen!!!!! Tsemppiä ja viivan vahvistumista sinne <3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä näkyy Rosettalla viiva, varovaisesti onnea!

 

Haaveissa myös paljon onnea! Teille jos kelle suo plussan. <3

 

Ja kaikille muillekin, täällä on monella hyvännäköisiä viivoja!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos kommenteista! Vähän pelottaa, kun noista sinisen väriaineen testeistä on saanut lukea, että antavat räikeitä viivanpaikkoja. Toisaalta olen niiiiin monta viivanpaikkaa jo aiemmissa kierroissa tuijottanut, että täytynee myöntää, että tämä näyttää erilaiselta. Eipä auta kuin toivoa parasta ja jatkaa testailuja.

 

Hilulla hieno plussa! Mikä dpo sulla on? :)

Edited by Rosetta82

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hilulla hieno plussa! Mikä dpo sulla on? :)

Saattaa olla jo jopa dpo 20. Uskoisin, että vähintään 16 :) Edited by Hilu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onko Rosetta testaillu lisää? Oon sun matkaa seurannut tuolla kuumeilupuolella ja nyt odottelen täällä jännittyneenä mitä tuloksia saat.. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tietysti olen, enhän mä muuten malta olla. :D Tosin kuvia en aamun kiireessä ja pimeydessä saanut otettua...

Sama testi kuin eilen (Clearblue): samanlainen viiva kuin eilen
Pregcheck: hailukka haamu, tuskin miehennähtävä
OneStep "herkkä": ei mitään

Mutta eivätpä nuo tulokset kerro kuin kärsimättömästä testaajasta, kun eilisen ja tämän päivän testien välillä oli noin 16 tuntia... 

Ällövaroitus: testien vertailua hankaloittaa myös se, että iltaisin ottamani foolihappo värjää aamupissan ja testiliuskat todella keltaisiksi.  :huh: 

Ihanaa huomata, miten moni myötäelää täällä jännityksessä!  :lipsrsealed:

Edited by Rosetta82

Share this post


Link to post
Share on other sites

No joo, ei kannata todellakaan heittää kirvestä kaivoon ku se hcg:n tuplaantuminen vie aikaa. Kuulostaa kyllä lupaavalta että pc näyttää viivaa :) Mulla oli jo aika vahva, ei kuitenkaan kontrollin vahvunen pc tikku ja näytin miehelle sitä niin se kysy että mihin pitäs jotain viivoja tulla. :D :D

 

Niinja mä oon iltasin saanu parempia viivoja ku aamupissasta..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rosetta, ihana nähdä sut täällä! Toivon kovasti, että viiva lähtee vahvistumaan! Jotain siellä testissä on nähtävissä :)

 

Onnea Hilulle!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miekin oon noita CB:n digejä tehnyt ehkä turhan monta tässä aikojen saatossa. Nykyisen raskauden alussa metsästin sitä +3 -tulosta aika pakkomielteisesti, ja olin huolissani kun näytti 2-3 vielä silloinkin, kun miun mielestä "ois jo ihan varmasti 3+".

 

Vasta viikoilla 6+1 sain tulokseksi 3+. Kun avasin testit ja tarkastelin viivoja, niin eipä tämä 3+ juuri eronnut viimeisestä 2-3:sta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rosetalle nyt viivan vahvistumista kovasti :give_heart:

 

Kiitos Kiira ja muut tsempeistä <3

 

Alla omat testailut: PC ja Sofi + yksi ovulaatiotesti. Tummimmat testattu tänä aamuna, edelliset lauantaina aamulla, tänään noin DPO15. PC on vielä vähän heikohko...Eikö totta?  Katsotaan mitä tapahtuu. Jännittää päästäänkö varhaisultraan asti...

 

http://aijaa.com/DC3BLa

Edited by Haaveissa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haaveissa, pc on just hyvin vahvistunut, eikä sitä tummuutta kannata verrata dpo-päiviin ku selvästi tummuu noin hyvin. :) Pc:issäkin on nykyään se vika että sitä väriä voi jäädä sinne teipin alle ja se lähtee valumaan sieltä vasta testiajan jälkeen niinkuin allekirjottaneelle kävi melkeen joka pirun liuskan kanssa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hieno rivistö, Haaveissa! :)

 

Pelkään, että Clearblue on antanut mulle väärää toivoa... Kotiin tultuani tarkastelin aamun testiä tarkemmin ja huomasin, että testiviiva on sininen toiselta laidalta mutta haalenee viiva-alueen toista reunaa kohden. Sen sijaan eilinen viiva on tasaisen sininen. Eli viivanpaikka sittenkin vain tämänaamuisessa? :( Vai voinko luottaa siihen, että viiva on viiva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rosetta, pistä niistä sun kaikista testeistä kuvaa jos saat otettua, me täällä kyllä kerrotaan mitä näkyy..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Liuskat heitin menemään mutta tässä yritelmää saada eilinen (alempi) ja tämänpäiväinen Clearblue (ylempi) samaan. Tämänpäiväinen liuska on nyt tosi kellertävä (yöks) eikä ainakaan mun kännykän näytöllä näy viivassa sinistä vaikka luonnossa näkyy. Yritin piirtää mustaa viivaa sille kohtaa, kun värikertymää on tiivistynyt testiviivan reunaan.

 

Luonnossa eilisen ja tämänpäiväisen testin viivat ovat samanvahvuiset mutta tämänpäiväisessä tosiaan lisänä tuo värikertymä. Saakohan tuosta nyt mitään irti?

 

http://aijaa.com/TbNPex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Molemmissa näkyy kyllä viiva, mutta mulla ei ole kokemusta clearbluen muista kuin digistä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Kiitos kun katsoit! Mullakaan ei ole aiempaa kokemusta noista Clearbluen testeistä... ei auta kuin odottaa ja jatkaa testailuja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pikainen päivitys: ei taideta meille vauvaa suoda edelleenkään. :( :( Clearbluen testejä oli vain ne kaksi, ja Pregcheck antaa ehkä jotain viivaa, joka on niin himmeä että voi hyvin olla myös vahva viivanpaikka. Jos sunnuntaina ois ollut Clearbluella positiivinen, kai PC:n pitäisi nyt tiistaina jo jotakin kunnollista näyttää? Ei kuvaa, kiire tuli taas töihin.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.