Sanghi

Plussa vai ei? Vol.11

1019 posts in this topic

Haaveissa, ihana uutinen, paljon onnea matkaan! :give_heart:

 

Onnea myös Nandu! Viivan vahvuus voi riippua esim. siitä, minkä verran olet juonut tai miten kauan pissa ollut rakossa. Ja ei noi testien värimäärätkään edes saman merkin sisällä ole aina samanlaisia. Tänäänhän testi oli jo tosi selkeä!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haaveissa, mä olen niiiiiin onnellinen että se Sofin testi näytti sinulla oikein! :) Oikein turvallista matkaa odotuspuolelle :give_heart:

 

Nandulla ihan selkeä plussa kyllä! :) Onnea! ♡

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hirmuisesti onnea, Haaveissa! Toivotaan että kaikki sujuu hyvin loppuun asti! :)

 

Onnea plussasta myös Nandulle!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lämpimät kiitokset onnitteluista :lipsrsealed: kyllä tässä niin alussa mennään vielä, että pelottaa ja jännittää kovasti  :huh: täytyypi seurailla tosiaan viivojen vahvistumista lähipäivinä...

 

Nandu, hui ajatus odotusketjusta vielä pelottaa itseäni :blush:  viime vuonna plussasin enkelikaksosista ihan samoina päivinä kun nyt ja siirryin heinäkuisten ketjuun samoin tein. Mutta siellä toivottavasti tavataan, heti kun uskallan joukkoon liittyä :lipsrsealed:  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onnistuukohan tuo linkki? Ylimmäinen on keskiviikolta (päivä), keskimmäinen torstailta (päivä) ja alimmainen nyt aamulla. Nyt siis menkat myöhässä vähintäänkin 2 päivää. Pitäiskö olla vahvempi?

 

http://aijaa.com/jmMD5u

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hyvin vahvistuu :) Noilla testeillä taisin saada vasta viikko - kaksi menkkojen jäätyä pois tasavahvat viivat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masentaa ja heitin jo toiveet nurkkaan. PC näyttää hyvää viivaa http://aijaa.com/NyeJtO, mutta CB Digi edelleen vaan 2-3. Ei hyvältä näytä :/ Tänään mun laskujen mukaan 5+1.

Edited by Paapu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Älä heitä toiveita nurkkaan heitä se digi. Siinä viikkonäytössä on niin paljon päällekkäisyyksiä että ei kannata huolestua.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En suosittele digiä missään tapauksessa enääb kellekkään! Ite sain sen 2-3 ja siihen lopetin. Purin testin atomeiksi ja huomasin että väriaine ei liiku niissä enään loppuun asti kovin hyvin, eli voi näyttää väärin. Paapu sulla on hieno viiva pc:ssä ja mulla oli sillon samanlainen ku lopetin testailun ja jäin odottamaan mitä tapahtuu ja poju on edelleen kyydissä, tänään 23+3 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hilu, hienosti vahvistuu :) lämmin halaus sinne ja kaikkea hyvää odotukseen<3

 

Paapu, komppaan kaikkia! Digin viikot on suuntaa-antavia ja kertoo kuluneen ajan hedelmöityksestä. Kyllä sinä hyvin raskaana olet ja CB:n unohdat nyt:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä olen loppusuoralla nelosen odotuksessa. Kaikista digiä käyttänyt ja vain yhdestä sain 3+. Silloin se oli ensimmäinen ja viimeinen testi koko raskaudessa. Silloin menkat myöhässä kaks viikkoa. Muista sain vain 2-3 viikkoa enkä koskaan 3+. Tässä kumminkin kaikki loppuun asti kannettu ja terveenä synnytetty :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sitäpaitsi jos on vähänkään matalahormonisempi ihminen niin päähän tossa hajoaa kun ei ne viikot vaan ikinä täsmää.

 

Kakkosesta sain vasta joskus 6+ sen raskaana 3+. Ja ihan terve neiti hän. Kolmosesta sitten kyllä jo 5+. Mutta niin, samalla naisella voi raskaudetkin olla aika erilaisia. Toi on kyllä hieno rahastuskikka toi digi. Koska kyllä mä itekkin niitä kolmosen kohdalla tein Muutaman. Hiukka pakkomielteen siitä 3+ tekstistä ainakin itse sain. :)

 

Ja toi PC viiva on loistava.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos kaikille <3 helpotti huomattavasti. En tuhlaa enää senttiäkään noihin perhanan digitesteihin, vaan odotan varhaisultraa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.