Sanghi

Plussa vai ei? Vol.11

1019 posts in this topic

Teinkin jo tänään uuden testin, on se kumma kun ei vaan millään jaksa odottaa :D

 

Pc:n tein ja ihan vitivalkoinen, ei merkkiäkään toisesta viivasta..

 

Tämä ei kerro mitään koska ei ole tehty aamuvirtsasta ja on ilmeisesti hyvin varhaiset viikot. Teitkö aamulla uuden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Teinkin jo tänään uuden testin, on se kumma kun ei vaan millään jaksa odottaa :D

 

Pc:n tein ja ihan vitivalkoinen, ei merkkiäkään toisesta viivasta..

Tämä ei kerro mitään koska ei ole tehty aamuvirtsasta ja on ilmeisesti hyvin varhaiset viikot. Teitkö aamulla uuden?

Ei sitä testiä tarvitse aamulla tehdä, riittää että pidättää sen muutaman tunnin. Itse oon tehny aina iltapäivä- tai iltapissasta ja selkeä viiva. Aamusin on ollu aina haaleampia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaijak, en ole tehnyt uutta testiä tänään. Jos ei ala menkkoja kuulumaan, teen viikonloppuna. Vai kertokaas kokeneemmat, onko siitä hyötyä vai oisiko näkynyt kuitenkin eilisessä testissä jos raskaana olisin? En osaa yhtään arvioida kuinka kauan olin pidättänyt ennen testiä, kuitenkin yli tunnin vähintään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuo Pregcheckin laatu on ainakin huonontunut että jos olisin sinä niin olisin tänäänkin tehnyt testin :D Ja päiväpissasta itselle aina tullut vahvempi viiva kuin aamupissasta. Mutta alussahan ne viivat on vielä haaleita että useamman tunnin pidätys plussaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mun mielestä ei samana päivänä kannata testata moneen kertaan, koska raskaushormonit nousee niin hitaasti että tuskin saat yhtään selvempää tulosta saman päivän iltana. Varsinkaan jollain huonommalla testillä jos niin oli. Nyt en muista oliko tässä kyse roskishaamusta, silloin ei varmaan näy seuraavanakaan aamuna selkeää tulosta.

 

Laskeskelin että sullahan on kuukautiset varmaan vasta päivän myöhässä. Muistaakseni minulla oli ekassa raskaudessa 4 päivää myöhässä ennen kuin sain positiivisen tuloksen.

Edited by Kaijak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sohvatyyny: Tee viikonloppuna uudestaan.(pe-la) Jos vaan menkat noin vähän myöhässä. Itselläni olivat just viikon myöhässä ja tein perinteisellä apteekin testillä ja sain noin hyvän viivan.

 

Itse ostanu luottavaisin mielin perus apteekin tuotteita ja luotan niihin.

Ja inffoos meitäki vaik kuvalla :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nukkelapsi, tee tänään ihmeessä toinen testi! Oi kumpa nyt! ♡

Itsellä tuli yhteen pc:n testiin värikertymä tätä plussaa testatessa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm.. Nukkelapsen testi on mielenkiintoinen. Toivottavasti ei tarvitse pettyä. Jään odottamaan lisätestailuja. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sohvatyynylle pahoittelut :(:lipsrsealed:

 

Ihania nuo Pc:n (?) testit kun ensin on viivoja muttei pinkkiä ja nyt on pinkkiä muttei viivoja :D Anyway, mä jo vähän innostuin Nukkelapsen testistä!! Voi kumpa se nyt ois!!!!!!!!!!

Edited by Ewwwie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sohvatyyny :/ harmi kuulla... Uutta yritystä <3

 

Nukkelapsi, ei hitto miten onnellinen olen, että olet täällä arvuuttelemassa <3 testi on kyllä salamyhkäinen, väriähän siinä selvästi on :huh: ...hmm... pitääkö meidän odottaa viikonloppuun ihan välttämättä :lol: ??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.