Sanghi

Plussa vai ei? Vol.11

1019 posts in this topic

Joo ei pikkukakkonenhaaveen testissä ole mitään, korkeintaan se viivanpaikka jos jotain haluaa nähdä. Rosetta sanoikin asian hyvin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saanko kysyä miksi sinä teet raskaustestejä jos odotat vasta ovista? ☺ Mietin vaan kun joka kierrossa sama juttu. Ja sitten täällä joudutaan jatkuvasti sanoa mitä et todellakaan halua kuulla.

 

Varsinkin kun sulla on ilmeisesti todella säännöllinen kierto.

 

Sanon tämän siis aivan ystävällisesti ihmetellen.

 

Testaan nyt rauhassa sitä ovista ovistikuilla alkukierron. Ja jos on samalla tavalla testiaddikti niinku esim mä, alat vaikka dpo7 tikuttaa noita raskaustestejä.

 

Ps. Ovistesti voi näyttää tosi vahvaa viivaa loppukierrossa ilman, että olet raskaana. Monella lh nousee juuri ennen kuukautisia.

 

Ps. Mä olen niin No-life että asun täällä palstalla. Siksi voin sanoa että joka kierrossa sama juttu.

Edited by Kukka15

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä en viiti enään edes kommentoida noita testejä ku joka kierrossa sama juttu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä en viiti enään edes kommentoida noita testejä ku joka kierrossa sama juttu.

Vahva sama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hän taitaa olla vain yli innokas kuumeilija...

Ja moni jo plussannut tai pitkänmatkalainen saattaa unohtaa että ehkä itse oli yrityksen alussa myös yhtä innokas,vaikka ei olisikaan kehdannut tikkutuksistaan muille sanoa saatika kuvia postailla.

 

Mutta koita hieman silti rauhoittaa testaamista,aiheutat itsellesi vain stressiä tuijottelemalla tikkuihin ja pahimmassa tapauksessa jarrutat omia mahdollisuuksiasi raskauteen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hän taitaa olla vain yli innokas kuumeilija...

Ja moni jo plussannut tai pitkänmatkalainen saattaa unohtaa että ehkä itse oli yrityksen alussa myös yhtä innokas,vaikka ei olisikaan kehdannut tikkutuksistaan muille sanoa saatika kuvia postailla.

 

Mutta koita hieman silti rauhoittaa testaamista,aiheutat itsellesi vain stressiä tuijottelemalla tikkuihin ja pahimmassa tapauksessa jarrutat omia mahdollisuuksiasi raskauteen.

Olen kyllä ollut innokas ja testannut hyvin hyvin paljon, mutta lähinnä Kukan kertomalla tavalla. Ovistestejä alkukierto ja sit raskaustestejä esim. dpo 7 alkaen.

 

Muuten tuli mieleeni, että itsellä on nyt menkat myöhässä sen 18 päivää ja tein huvikseni perus-Sofi liuskan (viimeinen!) ja testiviivakin piirtyi heti siihen. Ja on kirkuvan punainen nimenomaan ja testiviiva jopa kontrolliviivaa vahvempi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^en kehtaa edes kertoa kuinka monta testiä tein tässä nyt keskenmenneessä raskaudessa alkaen dpo7.

 

Että ymmärrän kyllä hurjasta testailusta ja vauvakuumeesta jotain. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei siinä mitään jos on innokas testailija. Sen kun testailee. Kunhan sanoin vaan että turha kommentoida mitään ku toistan vaan itteäni kuukaudesta toiseen. Ei se testi näytä sitä raskautta niin ei se näytä. Se viivanpaikka menkkojen jälkeen ei merkitse mitään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pikkukakkonenhaave, oikein tihrustamalla tihrustaen kunnolla näin viivanpaikan vain :( Ovishan voi tietääkseni vaikuttaa myös noihin raskaustesteihin.

wannabemommy, viivanpaikka minun mielestäni vain, en ainakaan koneella ollessani näe väriä :(

 

 


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spesiaalilla on mun mielestä vähän hassu testi. Näen kahdessa kohtaa jotain värjäymää? Saattaa olla joku viivanpaikka siinä oikeassa kohdassa, mutta en kyllä osaa muuta sanoa. Näyttikö samalta kuivuttuaan (jos siis tuo kuva otettu märkänä)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok. Kun periaatteessa näen Jotain, mutten ole väristä varma. Kandee koklaa Pregcheckillä. Se antaa yllättävän tarkkaa viivaa pienilläkin hcg pitoisuuksilla. :) Jos toi on Sofi taikka Promatris, ne antaa ainakin tosi pitkään vaan viivanpaikkaa taikka haamua.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minun mielestä Spesiaalilla näkyy haamu... Toki on aika hämärä kuva. Kehotan kans testaamaan uudelleen PregCheckillä tai Apteekin omalla, niihin oon itse saanut viivoja varmimmin. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wannabemommy mä en valitettavasti näe tuossa edes sitä viivanpaikkaa. :( Oliko oviksen ajankohta kuinka tarkka? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.