lavella

Plussa vai ei? - vol12

1311 posts in this topic

Jos Pregcheck niin tekee ja ei tee. Meinaan sillä sitä, että olen saanut tollasia vaikka en tietääkseni ole ollut raskaana, ts ei mahdollista, ja toisaalta tässä raskaudessa sain tuollasen dpo 8. Nyt menossa 17+2. Että voipi olla taikka ei :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miten minä olen näkevinäni tuossa vähän väriäkin? Tekisin joka tapauksessa uuden testin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eihän tuo oo enää ees tihrusteltava testi vaan se toinen viiva rävähtää samantien näkyviin. Aamustestaukselle vieläkin enemmän väriä :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lukuisia pc:n viivanpaikkoja testanneena sanoisin, että kyllä tuo plussa on :) varovaiset onnittelut!! :give_heart:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo, huomattavasti selkeämpi viiva kun viivanpaikat mitä mä oo saanu ja on vähän väriäkin.

Oo @Milaliina, huomenna vaan uusintatestiä! :girl_pinkglassesf:

Edited by Ouna

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://aijaa.com/Iey40e

 

Ylhäällä tämänaamuinen, alhaalla eilinen. Jos mahdollista, nyt oli vielä hailakampi viiva. Tosi vaikea saada kuvaa edes.

Nyt on kp31. Eka kierto keskenmenon jälkeen oli 28pv, seuraava 30pv ja jos samaa kaavaa noudattais niin nyt olis 32pv. Olen ollut kipeenä ja luulen etten ovuloinut ollenkaan. Joten mistä lie moiset haamut... Tai ei tota tän päivän testiä voi edes haamuksi sanoa :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllähän siinä tän aamun testissäkin viiva näkyy ^_^ Ehkä vahvistuminen näkyisi parhaiden jos testaat parin päivän välein? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jadine, minusta siellä on haamu! Väriä kuvassa ei hirveesti näy, mutta niinkuin sanoit, että livenä näkyy niin se lupaa oikein hyvää :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now