nuupis

Tuliko sitä mitä luvattiin?


271 posts in this topic

olisi ollut hyvä jos olisi ollut myös "ei osattu sanoa, mutta tyttö/poika tuli" vaihtoehto...siis että olisi selvinnyt kumpia ne epäselvät useammin ovat...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rakenneultrassa vauva piti polvet tiukasti yhdessä, joten mitenkään selvää ennustusta ei ultraaja saanut, sanoi vaan diplomaattisesti että "ei täällä jalkojen välissä kyllä mitään näyttäisi olevan…". Tyttöä siis puolittain odoteltiin (vaikka mulla oli vielä rakenneultran jälkeenkin vahva poikaolo aina välillä) ja tyttö sieltä syntyi. lipsrsealed.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä en nyt vastannut ollenkaan tuohon gallupiin, sillä..

 

Ekasta lapsesta sanottiin rakenneultrassa, että poika ja ultrassa rv:llä 32 että tyttö... Poika tuli!

 

Toisesta lapsesta puolestaan sanottiin rakenneultrassa, että tyttö ja 4D:ssä sit myöhemmin, että poika... Ja tässä sit 4D oli oikeessa, ja poika tuli!

 

Eli itse uskon enää vain tuohon 4D-ultraan, muita pidän kyl ihan veikkauksina noiden omien kokemuksien pohjalta.. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ensimmäisen lapsen kohdalla luvattiin poikaa ja poika tuli! toinen lapsi piti olla varma tyttö, mutta tulikin pieni enkelipoika!

Share this post


Link to post
Share on other sites

tyttöä veikattiin 2 ultrassa ja tyttö tuli :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ultraan mennessä olimme vakuuttuneita että poika sen täytyy olla, mutta ultraaja lupautu ostamaan eriväriset vaatteet jos hänen silmänsä valehtelevat, sillä tyttö siellä näkyi ja tyttö syntyi:lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoinen todettiin kahdessakin ultrassa selväksi pojaksi. Näkyipä se kyllä ihan selvästi meillekin asti. Ja poikahan tuo on.

 

Kuopusta on ennustettu tytöksi, mutta nyt en uskalla olla ihan niin varma kun näitä pojiksi muuttuneita tyttöjä on.

 

Selkeää tyttö- tai poikaoloa ei ole kummastakaan ollut. Mä en oo niitä ihmisiä joilla on hyvät etukäteisaavistukset asioista.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poikaa meillekkin luvattiin mutta kätilö sanoi, ettei suostu uusimaan lastenhuoneen sisustusta :lol: Poika sieltä kuitenkin tuli! Pikku kakkosesta ei olla kysytty. Vähän jännitystä peliin!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tyttö luvattiin ja tyttö tuli. Nyt tämä kakkosen kohdalla ei kysytä ollenkaan, vahva tyttöolo mulla kuitenkin on.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ensimmäinen vauva ei halunut näyttää mitään ennen 10 päivää ennen synnytys, mutta sitten lääkäri oli varmaa, että on tyttö. Tyttö tuli. :grin:

Toinen vauva ei halunut paljastaa mitään ennen hän oli syntynyt. :skilletgirl:

Eli meidän vauvat ovat vähän...hankalia... tämän asian kanssa. :grin: Luulen, että JOS vielä tulee kolmas lapsi, emme yrittää kysyä...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poikaa luvattiin ja poika tuli. Oliskin ollut todella kummallista, jos ei olisi tulleet sillä kahdessa ultrassa esitteli vehkeitään oikein komeasti, ei jäänyt maallikollekaan epäselväksi mitä siinä kuvassa näkyy :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tyttöä ennustettiin ja tyttö tuli. Yksi kätilö ja kolme lääkäriä sanoivat näkevänsä tytön, joten pakkohan se oli loppua kohden jo uskoa :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poika luvattiin ja poika tuli. Rakenneultrassa näkyi kyllä vehkeet aivan selvästi, saatiin tarkka kuvakin pikku pippelistä. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulle tehtiin synnytystapa-arviossa viimeinen ultra ja haluttiin todella tietää kuka on tulossa. Meidän tytöstä sattui saamaan ihan tosi hyvää ultrakuvaa, missä näkyi aivan selvästi häpyluut. Ainakaan meidän tapauksessa ei ollut epäselvää vaikka oli tytöstä kyse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meille viimeksi kahdessa eri ultrassa kaksi eri lääkäriä povasi tyttöä, mutta poika tuli. Nyt ei edes kysytty kumpi tulee, kun ei se näköjään piddä paikkaansa :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

meillä oli molemmilla poikaolo heti alusta saakka ja rakenneultrassa kätilö sanoi, että "no poikahan tämä on!", pieni pippelikin näkyy kuvassa hyvin. :) ja poikanenhan sieltä tulikin. :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vauva oli ekassa rakenneultrassa rv 20 selkä ja peppu ultraan päin, joten sukupuoli jäi arvoitukseksi. Toisessa rakenneultrassa rv 23 kätilö ei saanut selkeää kuvaa vauvan sukupuolesta, mutta hänellä oli tyttöolo. Meillä vanhemmilla oli alusta asti vahva poikaolo. Rv 38 kokoarvioultrassa lääkäri kertoi vauvan olevan täydellä varmuudella tyttö, poikaa ei kuulemma saisi millään, niin selkeästi näkyi tytön alapää ultrassa ja tyttöhän sieltä syntyi :girl_smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rinsessa oli jalat ristissä kaikissa ultrissa mutta silti kaks lääkäriä sanoi että ihan selvästi tyttö on tulossa ja niinhän se tulikin :girl_in_love:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now