Guest siipi

Äitiysvaatteita netistä

112 posts in this topic

Oma kokemukseni on, että kunnon äitiyshousujen hankkiminen tekee raskaudesta paljon siedettävämmän kuin ilman niitä...Itse kipristelin monenlaisten housujen kanssa, esim. Benettonin ja Paulinankin farkut valuivat jatkuvasti mahan kasvaessa. Sain kaveriltani lainaksi hänen omat suosikkinsa Christoff -äitiyshousut, jotka olivat ihan loistavat!! Ostin itselleni lisäksi vielä mustat kapeat housut ja mudan värisen hameen, ja ne olivat kovassa käytössä sekä omat raskauteni että lainassa vielä kavereillakin. Suomessa niitä löytyy mm. www.prettymum.fi -nettikaupasta. Suosittelen!

 

PrettyMum -äitiysvaatteet ja imetysasut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tämmösen bongasin jostain toisesta ketjusta Topshop, tuolla oli ainakin äkkiä katsottuna ihania vaatteita eikä käsittääkseni oo ees kauheen kalliit postikulut..

Edited by Pisces

Share this post


Link to post
Share on other sites

Topshopilla (UK) näyttää olevan nyt ilmaiset toimistuskulut kaikkiin maihin yli 75 punnan ostoksista.

 

Eli jos vaikka joku haluaisi tilata tämän iiihanan duffelin tuolla 75£

 

44C01ANAV_2_thumb.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Laitoin itsekin heti tilauksen menemään ja nakitin vielä äitini ostamaan toisen lahjakortin, jolla sitten tilaan vielä jotain muuta :grin:

Edited by Arby

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asokselta tein tilauksen, tuli tilattua lähinnä mamaliciouksen vaatteita, toimitus oli tosiaan maksuton ja nopea. tuli EU:n sisältä niin ei tarvinnut maksaa tulleja. Vaatteita ei tarvinnut palauttaa, mutta sekin järjestelmä vaikutti ihan ok:lta. Tilasin myös espritiltä netin kautta ja hyvin sujui sekin, nopea toimitus ja vaatteet ok. Lontoossa ollessa kävin TopShopissa ja vaatteet olivat laadultaan aika huonoja, ohutta puuvillaa ja jokukin mekko, jota olin katsellut netistä oli sitten livenä aika pettymys. GAP:ssa käytiin myös ja siellä oli sekä laadukkaita, että sitten vähän liuruja vaatteita eli laatu vaihetli aika paljon, pääosassa ihan ok vaatteita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kai joku oli jo maininnut Missy Momin? Suomalaista ja just mun makuun. Mä ainakin tykkään pukeutua nätteihin vaatteisiin enkä suostu kulkemaan miehen paidoissa ja epämukavissa nappi-auki-kuminauha-kiinni-systeemillä viritetyissä housuissa, joten siksi on ollu (pakko) olla varaa satsata vaatteisiin. Missymomin ihana sivusta rypytetty paita on mun suosikki! http://missymom.shop.wosbee.com/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=3-34W

Huomasin myös et äitiyspaidoilla sai pienen mahan piilotettua, ei pingoittunu paidat niin selvästi mahakummun päälle, joten ei tarvinnu kaikkien tädin kummin kaimojen kyselyihin keksiä vastauksia... :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onko kukaan tilannut Espritin äitiysvaatteita?

Käytän normaalisti paljon Espritin vaatteita ja kiinnostaisi tietää, miten noissa mammavaatteissa menee koot, ovatko hyviä jne..?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä laitoin tänään tilauksen asokselle mammavaatteista, koska olen sieltä aiemmin tilannut ihan normivaatteitakin ja käytännössä todennut ko. puljun toimivaksi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tämä ei nyt ole mikään nettikauppa, mutta FB:ssä sellainen palsta kuin Äitiys- ja imetysvaate/tarvike kirpputori on ihan hyväksi koettu, jos käytetyt vatteet kelpaa. Siellä on aika paljon tavaraa myynnissä ja hyväkuntoista.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huomasin, että Gap.eu:lta saa nyt myös äitiysvaatteita. Ja tällä hetkellä postikulut 4 puntaa tavanomaisen 10 punnan sijaan.

 

E: niin ja jos tilaa s-postia, saa ekasta tilauksesta -15 prosenttia alennusta.

Edited by Lainie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miksi äitiysvaatteet on niin kalliita??

 

Näiden jo edellämainittujen lisäksi polarn o. pyret myy myös kivoja mammavaatteita. Farkuissakin on vaihtoehtona perus masutuubilla oleva tai pelkästään resorilla oleva. Itse oon ihastunut resorilla olevaan ja kun on oikean kokoiset istuvat todella hyvin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asos ja Seraphine todettu ulkomaisista varsin toimiviksi putiikeiksi. Asoksella tosin palauttamisen postikulut taisi joutua itse maksamaan. Ulkomailta tilattaessa kannattaa tosiaan tarkistaa se, joutuuko itse maksamaan postarit kun palauttaa. Myös mamalicioukselta tilaaminen sujui ongelmitta ja heillä palautus ilmaista ja kiitosta saavat loistavasta ja nopeasta asiakaspalvelusta :) Itsellä on ollut vain hyviä kokemuksia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitokset hyvistä vinkeistä! :)

 

Espritiltä olen monesti tilannut ihan normivaatteita, ja homma toimii hyvin, toimitus on kohtuullisen nopeaa, palautus maksutonta ja asiakaspalvelu hyvää (tosin ei suomenkielistä). Ja mammavaatteiden valikoimakin näyttää aika hyvältä... Kannattaa myös tsekata Espritin Sale-osasto, siellä voi tehdä löytöjä!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lontoossa käviessäni ostin ihanan maxi-mekon New lookista, ne toimittaa myös Suomeen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onko joku tilannut Bestseller-nimisestä putiikista (esim. www.mamalicious.com) ja miten on toiminut? Yritin tilata sieltä Mamaliciouksen takin, mutta eipä onnistunut. Aina tulee vastaukseksi "order declined" vaikka olen kaikki kohdat täyttänyt oikein. Kortti on verkkotilauskelpoinen, evästeet deletoitu ja mitä nyt vielä voikaan vaatia. Tuotetta on varastossa jne. MUTTA EI! Asoksella ei ainakaan tuota Mamaliciouksen takkia ollut saatavilla. Laitoin viestiä puljun asiakaspalveluunkin, saas nähdä mitä vastaavat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vastaan itselleni sen verran, että seuraavana päivänä onnistuin tekemään tilauksen mamalicious.comista. Kyselyyni vastattiin nopeasti ja selvisi, että tilauksen hylky oli pankista johtuva, mikä taas johtui siitä, että olin samana päivänä vasta hyväksyttänyt korttini nettostokelpoiseksi verkkopankissa. Seuraavana päivänä toimi. Nyt odottelen takin tuloa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tein viime viikolla tilauksen Vauvauva.fi-nettikaupassa, ja kaikki sujui oikein mallikkaasti, toimitus oli nopea jne. Suosittelen!

Share this post


Link to post
Share on other sites