Guest siipi

Äitiysvaatteita netistä

112 posts in this topic

Manta: Kiitos tiedosta :) Asosin housut näyttää aika mukavilta, joten saas nähdä päädynkö vielä sellaiset tilaamaan. Spanxeja katselin kans joskus. Tuntuu, että niissä koon arpominen on ehkä vieläkin hankalampaa :rolleyes: Jos päädyt sellaiset tilaamaan, niin kerro miten kävi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inkkumaa: Pitää varmaan tutkia huuto.netin tarjontaakin, vaikka vähän epäilyttää ostaa alakropalle vaatteita sovittamatta. Netistä tilaan aina kahta eri kokoa, koska sopivan koon arvioiminen on vaikeaa.

 

Tietääkö kukaan, että toimittaako Esprit:n verkkokauppa tuotteita postiin/ärrälle tms. Tilauslomaketta täyttäessä tulee sellainen fiilis, että toimittavat joko kotiin tai esim. työpaikalle. En ole päivisin kotona, mutta en haluaisi pakettia töihinkään. Bebelanen hametta ei ollut sopivaa kokoa jäljellä, joten nyt sitten seuraavaksi yritän löytää Epsritin mallistosta sopivaaa.... Täytyy varmaan soitella huomenna ja kysellä toimituksesta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulle ainakin tuli Espritin paketti postiin ja kotiin tuotiin pakettikortti tavalliseen tapaan. :) Laitoin muistaakseni toimitusosoitteeksi oman kotiosoitteen. En sitten tiedä yrittivätkö ne tuoda sitä ensiksi tänne ja vietiinkö se postiin, koska en ollut kotona. Itsekin muistan miettineeni tilausta tehdessä, että mahtavatko toimittaa tuotteita ollenkaan postiin.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mulle ainakin tuli Espritin paketti postiin ja kotiin tuotiin pakettikortti tavalliseen tapaan. :) Laitoin muistaakseni toimitusosoitteeksi oman kotiosoitteen. En sitten tiedä yrittivätkö ne tuoda sitä ensiksi tänne ja vietiinkö se postiin, koska en ollut kotona. Itsekin muistan miettineeni tilausta tehdessä, että mahtavatko toimittaa tuotteita ollenkaan postiin.

Kiitokset vastauksesta! Teen siis samoin, että laitan vaan kotiosoitteen ja toivon, että kuskaavat paketin lopulta postiin :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Mulla oli sama juttu eli R-kioskilta hain Espritin paketin, veikkaan, että olivat koittaneet tuoda kotiin ensin, mutta en ollut paikalla, joten ovat vieneet ärrälle. Hyvin toimi ja nopeasti tuli paketti. Mitä Vanda tilasit? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen tilannut aika paljon vaatteita brittiläisestä nettikaupasta; Funmumista. Hinnat ovat kohdallaan (esim. Mamabella ja Bebelane myyvät Funmumin mallistoa paljon kalliimmilla hinnoilla), toimitus on suht nopea (alle viikon) ja vaatteet tulevat DHL:llä suoraan kotiovelle. Palvelu toimii hyvin ja alennuksiakin on usein. Koot ovat isohkoja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nosto

 

Eli olisikos kenelläkään vielä hyviä nettiosoitevinkkejä kotisohvashoppailua varten? :rolleyes: Tuo esprit- vinkki oli kullanarvoinen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai että, mä ihastuin noihin Seraphinen vaatteisiin. :girl_in_love:

googlettelin vähän, niin niitä saa Bebelanen lisäksi Äitiyskauppa PepinostaSiellä on myös Boobin äitiysvaatteita ja Carriwellin liivejä. Musta tuntuu, että mun täytyy nyt saada roll-over housut ja boobilta se mamma salsahame. :girl_sigh:

Carriwellin liivejä käytin esikoisen aikaan ja täytyy sanoa, että olin kyllä tyytyväinen. Mutta ehkä nyt odotan vielä kuitenkin hetken, kun tässä varmaan tämä ympärys vielä vaihtelee jonkin verran ennen kuin on imettäminen ajankohtaista. Äitisyliivit mulla kyllä on.

 

kiva kun oli tämä ketju olemassa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajattelin tulla mainostamaan, että asos.com:lla on alen loppupäivät menossa ja paljon myös äitiysvaatteita tosi hyvin alennuksin. Kokojakin näytti olevan vielä aika kivasti.

 

muoks: paljon myös Mamaliciousin vaatteita.

 

Mä tilasin just 3 paitaa ja 3/4-hihaisen takin 35 punnalla (n. 42 eurolla)

Edited by Lainie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moi. www.mamamia.fi verkkokaupasta löytyy aika kivoja vaatteita. Itse olen täysin myyty tuolle Ruby Faylle. Eräs sukulaiseni oli hankkinut Ruby Fayn Viva La Baby -paidan jenkeistä, mutta tämä on näköjään alkanut myydä niitä nyt suomessa.

 

0000229_300.jpeg

 

Ruby Fayn äitiyspaidat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tulin ilmoittamaan tannekin kun huomasin, etta Gap ja Old Navy lahettavat nykyaan tuotteita Suomeen. Sielta saa todella ihania raskausvaatteita.

 

Gap ja Old Navy

Share this post


Link to post
Share on other sites

^toimittaa vai. viimeksi kun tuota iloitsin, niin joka tuote oli kuitenkin "no international shipping" :girl_sad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuolla on aika kivoja vaatteita, mutta kannattaa huomata sitten, että kun noi tulee EU:n ulkopuolelta niistä joutunee maksamaan tullin.

 

Ja lisäyksenä tosiaan, että ainakaan mitään mun katsomista vaatteista ei sitten saanutkaan kansainväliseen lähetykseen kuitenkaan, vaikka siellä sivuilla hehkutettiin, että kansainvälinen toimitus ois nyt mahdollista.

Edited by Tuike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä kokeilin huvikseni tuota Old Navya ja ainakin mulla olisi tilaus onnistunut, jos olisin sen halunnut viedä loppuun asti, tai näin ainakin luulen. Kertoi, että kestää 10-15 työpäivää ja lähetys hoidetaan Suomen Postin kautta.

 

Valitsin heti alkuun sivun yläreunasta lähetysmaaksi Suomen.

 

Mutta tosiaan kannattaa huomata, että päälle tulee huomattavan isot postikulut ja verot ja tulli. Mun "koetilauksen" määrä oli n. 59 euroa ja sen päälle olisi sitten tullut postikuluja n. 35 eurolla ja n. 12 euron arvonlisävero. Tuolla siis vero lisätään automaattisesti hintaan (eikä siis vasta tullissa, jos paketti sattuu "jäämään haaviin").

 

Toisaalta varsinkin noi Old Navyn vaatteet on niin edullisia, että jollain kimppatilauksella tuolta varmasti kannattaa tilata.

 

Lisäksi huomasin sivuilla ilmoituksen siitä, että GAP:lle on tulossa nettikauppa "Länsi-Eurooppaan", mikä kait tarkoittaisi EU:n sisälle, jolloin noi kulut olisi merkittävästi pienemmät ja tulleja ei menisi. Sen tarkempaa ajankohtaa siellä ei ollut tälle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gapin vaatteita ei pysty tilaamaan mutta noita Old Navyn vaatteita pystyy! :) Laitoin itse tilauksen sisään, pari päivää sitten tuli ilmoitus että on lähetetty. Mä ymmärsin jotenkin hassusti että niistä maksetaan Alv jo valmiiksi eli ei pitäisi mennä enää tulliin...? Oudolta tuntuu mutta niin siinä kuitenkin luki jollen nyt ole ihan hirveesti väärin ymmärtänyt. Katsotaan kun saapuu ja että kauan siihen menee... tilasin pari äippätakkia alesta, joulusesongin vaatteista 2 housut ja hatun vauvalle :lipsrsealed:

 

n. 131 e teki yhteensä josta n. 52 e oli alveja ja lähetys/postituskuluja

Edited by Sleeping Sun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ebaysta oon nyt innostunut ja sieltä löytyy mammavaatteitakin. Eli, kun ja JOS nyt tulee ajankohtaiseksi tarve niille, niin sieltäpä varmaan katselen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laitetaanpa nyt tähänkin ketjuun kokemusta hyvästä kaupasta: äitiysvaatteet ja imetysvaatteet tuolta toimitusmaksu 0€. Tilasin yhdet housut ja kaksi paitaa. S-postiin tuli ilmoitus samana päivänä että paketti on lähetetty ja se oli kahden päivän kuluttua minulla. Ostin yhden äitiyspaidan, yhden Boobin äitiys/imetyspaidan (Before & after) ja yhdet housut. Paketin mukana tuli ohjeet paluttamiseen ja vein tuon äitiyspaidan postiin samana päivänä, koska se oli liian suuri. Muutaman päivän kuluttua tuli taas s-posti kaupasta, että palautus on maksettu tililleni. Jee! Hyvää palvelua kerrankin.

 

Toista oli palvelu bridezillas.fi kaupassa. Tilattiin kertakäyttökameroita yms tavaraa häihimme. Meinasin jäädä ilman hääkenkiä, mutta ne sain jatkuvan pommituksen jälkeen päivää ennen häitä! Odottelen edelleen rahoja takaisin tavaroista, jotka eivät ehtineet tulla ennen häitä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itse kokeilin tuota Old Navyä ja paketti tuotiin pari päivää sitten kotiovelle! Mulla tilaukselle tuli postareiden kans hintaa 198€ ja siitä oli varmaan 50€ postimaksuja ja veroja. Tuolla rahalla sai talvitakin, 7 paitaa, laukun ja sukkia. H&M vaatteista käytän kokoa 38 tai 40 ja Old Navyn M oli sopiva. Kannattaa huomioida että mallit hihoista ehkä hieman lyhkäisiä!

 

Imetyspaidat oli hennesiin verrattuna halpoja ja oli montaa eri mallia. Suosittelen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuota Old Navyä tulin minäkin suosittelemaan. Tilasin sieltä joskus syyskuussa talvitakin ja kolme neulepaitaa, yhteishinta postikuluineen oli n. 140e ja paketti tuotiin kotiovelle parissa viikossa. Olen todella tyytyväinen vaatteisiin. Ihania vaatteita sivulla, hinnat tosi edullisia kun muuntaa euroiksi. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Näin muutenkin kirppiskahelina, tyhjätasku opiskelijana suosittelen Huuto.netissä myytäviä äitiysvaatteita. Vaatteet ovat ainakin tähän asti olleet myyjän kuvauksen mukaisia ja verrattain halpoja. Jotkin ovat käytettyjä, jotkin myydään käyttämättöminä. Suosittelen! :)

 

Komppaan ihan 100 edellistä!!!

Raskausaika on tosi lyhyt, lisäksi muutat muotoasi koko ajan. Minulla on tässä viimeisimmässä raskaudessani ollut mm 6 eri äitiyshousut käytössä, koosta L-XL. Paino kun on siirtynyt jo sille sitäseuraavalle kymmenluvulle :girl_impossible:

 

Äitiysvaatteita ehtii pitää niin vähän aikaa, ja toisaalta on ihanaa kun on JOTAKIN mitä pukea ja mikä mahtuu päälle.

 

Tähän vauvan saamiseen menee muutenkin niin tolkuttomasti rahaa, että jos jotain säästää kierrättämällä äitiysvaatteensa niin kaikki on kotiinpäin.

 

Meilläkin kun tämä neljäs on tällainen "iltatähti" ja kaikki tarvikkeet on pitänyt hankkia uudestaan. Nekin on tosin 99% ostettu käytettyinä. Kierrätys kunniaan!!!! :girl_dance:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lisäksi huomasin sivuilla ilmoituksen siitä, että GAP:lle on tulossa nettikauppa "Länsi-Eurooppaan", mikä kait tarkoittaisi EU:n sisälle, jolloin noi kulut olisi merkittävästi pienemmät ja tulleja ei menisi. Sen tarkempaa ajankohtaa siellä ei ollut tälle.

 

Nyt Gapin eu-kauppa on avattu (www.gap.eu), mutta äitiysmallistoa siellä ei näemmä myydä :girl_sad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.jojomamanbebe.co.uk/

 

Kivan oloinen kauppa joka toimittaa myös Suomeen; hinnatkin ihan ok ja paljon ihania vaatteita. Laitoin juuri tilauksen menemään ja toimitusajan pitäisi olla 3-7 päivää joten palaan raportoimaan kunhan paketti on saapunut!girl_smile.gif

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tulin kehumaan Seraphinen toimitusta. Sunnuntaina tein tilauksen, joka oli lähtenyt maanantaiaamuna ja tuli tänään keskiviikkona päivällä perille :girl_wink: . Nopeaa ja tehokasta toimitaa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asoksella näyttää taas lähetykset ilman postikuluja kaikkialle maailmaan.

 

(Mä käyn tyrkyttämässä tätä säännöllisin väliajoin, mutta kun musta siellä vaan on niin kivoja vaatteita :D)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nyt Gapin eu-kauppa on avattu (www.gap.eu), mutta äitiysmallistoa siellä ei näemmä myydä :girl_sad:

 

Nyt myydään! girl_wink.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites