Sign in to follow this  
Followers 0
pampam

Osaston ohjeet/säännöt

1 post in this topic

- Vain yksityiset ihmiset voivat myydä vauvan vaatteita, ei yrittäjät, ompelijat eikä nettihuutokauppatrokarit. Ei linkityksiä Huuto.nettiin tai muihin ulkopuolisiin myyntipaikkoihin.
- Otsikosta täytyy ilmetä vaatteiden koko koko sekä kummalle sukupuolelle vaatteet sopivat. Jos näitä tietoja ei otsikossa ole, ilmoitus poistetaan heti. Otsikossa voi halutessaan mainita myös muita tietoja vaatteista (esim. merkki tai ostopaikka). Vauvaksi lasketaan tässä alle 1v/n. 80cm.
- Itse viestissä täytyy ilmoittaa tavaran hinta, muuten ilmoitus poistetaan.
- Laita mieluusti kuva ilmoitukseen. Rekisteröidy jäseneksi ja voit laittaa kuvan tänne suoraan omalta koneeltasi. Käsittele vaikka kasvot tunnistamattomiksi kuvankäsittelyohjelmalla, mutta laita kuva. Voit myös linkittää kuvan omasta kuvagalleriastasi, mutta ET Huuto.netistä.
- Pidämme ilmoitusta esillä kahden kuukauden ajan ilmoittajan viimeisimmästä viestistä alkaen. Uudistat viestisi helposti kirjoittamalla siihen itse uudelleen.
- Vauva.info ei vastaa millään tavalla kaupanteosta täällä. Olkaa varovaisia älkääkä maksako mitään etukäteen, niin ei tule murheita.

Tuote ei myöskään saa olla myynnissä muualla esim. Huuto.netissä

Lyhyesti:
- Otsikosta täytyy ilmetä vaatteen koko ja sukupuoli.
- Viestissä täytyy olla vaatteen hinta.
- Ilmoittajan täytyy kirjoittaa itse ketjuun vähintään kahden kuukauden välein, pitää se tuoreena.

- Et siis voi myydä tuotteita muualla kuin täällä
Jos ei yo. ehdot täyty, ilmoitus poistetaan välittömästi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0