-Heidi-

Masukuvia alkuraskaudesta (vk 20 asti)

1004 posts in this topic

Uskaltaudun laittamaan ensimmäisen mahakuvan näytille :) Kuva on tältä päivältä ja viikkoja 15+0.

 

 

muoks. kuva pois

Edited by Cheimantha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rv 17+6:

 

gallery_169_209_5654.jpg

 

(En minäkään tuossa mitään mahaa näe.)

Edited by Miinanen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihania masuja täällä.:lipsrsealed:

 

Näitä kuvia kun kattelee, niin mun maha on sen kokoinen kuin oisin vähintään viikolla 15, vaikka oikeasti viikkoja on nyt 7+3.:girl_haha:

Olisi ihan kiva tietää minkäkokoinen oikeasti olen, mutta kun kaikki ennen ja jälkeen syöty on kertynyt juurikin mahan seutuville.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihania masuja! Itsellä näkyy toistaiseksi vain pömppö alavatsalla, mutta siellä se oli jo ennen raskauttakin. Tasottuukohan noi läskit jotenkin mahan peitoksi ajan myötä, vai jääköhän mulle tuonne alavatsaan ihan mahoton röllykkä? Täytyy ottaa kuva todistusaineistoksi ja lähettää tänne :). Pahoinvoinnin takia on kyllä pitänyt syödä niin usein, että saattaa mun kuvittelema vauvamaha olla pelkkää läskiäkin ;).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uskaltaudun laittamaan ensimmäisen mahakuvan näytille smile.gif Kuva on tältä päivältä ja viikkoja 15+0.

 

 

Oho, ompas meillä masujen koossa eroa... girl_crazy.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rv 15+4

 

Josko sitä uskaltaisi myös.. 

 

 

*Muoks* 

Edited by Viviz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tässä omani. Ensimmäisessä rv4+5, rv10+1 ja rv14+6.

 

Toinen ja kolmas tänään otettuja eli rv19+1. Kaikissa kuvissa aamumaha ennen aamiaista :) Olisin halunnut nämäkin kuvat samoilla farkuilla kuin aiemmat, mutta eihän ne mene päälle enää :rolleyes:

 

mahat-1.png

 

DSC00138.jpgDSC00137.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laitetaanpa taas omaakin päivitystä. Eli tässä kuvassa on aamumaha ja viikkoja 17+0.

Muoks. poistin kuvan.

Edited by Cheimantha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on nyt 14. viikolla jo ihan selvä pömppis, mutta johtunee siitä että jo ennenkin raskaaksi tuloa oli välillä tosi turvonnut pallomaha joka näytti ihan kuin olisin jo ties kuin pitkällä raskaana. Nyt on vain ihana kun pömppikselle on ihan oikea syykin (siis jokin muu kuin ilma). girl_wink.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

ekat kuvat tänne :) tässä 5+0 ja tänään 13+0. normaalistikin ollut mahamakkaroita kaksin kappalein, pikkuhiljaa alkavat muodostua yhdeksi :)

 

7310_5-1.jpg13_050210-1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uskomatonta, että Tuulssilla on jo 13+0. Ja pikkuhiljaa alkaa masu olla ihan oikean vauvamasun näköinen. Luulen, että sellaiset jotka ei tiedä pullan olevan uunissa ei vielä vauvamasuksi uskaltaisi sanoa. :girl_haha:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kivoja mahakuvia! Tajusinpas juuri, etten ole ottanut itse yhtään mahakuvaa koko raskauden aikana ja nyt olen jo yli 20 viikolla! :girl_crazy: Mihin se aika oikein katoaa...?:blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aivan järkyttävää, justhan sitä ajatteli, että kehtaako tänne vielä laittaa omaa kuvaansa ja nyt alkaa jo olla viimeiset hetket käsillä laittaa sitä kuvaa! :girl_impossible: Tässä siis multa 4+0 ja 19+2 :)

 

gallery_2482_170_2006.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komppaan kyllä niin forgetmenotia, havahduin itsekin tuohon, että niin joo! Täähän on viimeinen viikko, ku tänne voi kuvia laittaa...

Joka tapauksessa, tässä minun masuni 19+1. Alkutilanteesta kuvaa ei olekkaan...Tää oli oikeestaan eka, mikä otetiin. Tai otettiin me jo kaksi viikko aistten ekat, mutta ne katos jonnekki.:rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aivan ihana kattella teidän mahoja. :lipsrsealed:

 

Itsellä on vielä niin olematon masu, että vaikka olenkin otattanut mahakuvia 8. viikosta asti, ei niissä ole vielä oikein mitään katsomista. Odotan innolla, josko se alkaisi kasvamaan tässä parin-kolmen viikon sisällä. Olisi mahtava päästä ostelemaan ja pitämään äitiysvaatteita. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aivan ihana kattella teidän mahoja. lipsrsealed.gif

 

Itsellä on vielä niin olematon masu, että vaikka olenkin otattanut mahakuvia 8. viikosta asti, ei niissä ole vielä oikein mitään katsomista. Odotan innolla, josko se alkaisi kasvamaan tässä parin-kolmen viikon sisällä. Olisi mahtava päästä ostelemaan ja pitämään äitiysvaatteita. smile.gif

 

 

Apua, mä juuri pelkään sitä aikaa, että joutuu siirtymään äitiysvaatteisiin. Mulla kun tuo kilojen lähteminen oli niin hidasta esikoisen jälkeen, niin äitiysvaatteet suorastaan kammoksutti, kun olivat pitkään ainoita vaatteita, jotka synnytyksen jälkeen mahtuivat päälle... uusia vaatteita kun ei laihtumisen toivossa raaskinut ostaa girl_to_take_umbrage2.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.