panda

Missä kävit jälkitarkastuksessa?


93 posts in this topic

Kiinnostaisi tietää kuinka moni valitsee yksityisen lääkärin jälkitarkastusta varten.

 

itse menen yksityiselle. oma neuvolalääkäri (mies) on aivan järkyttävän surkea tapaus. mitään luottamusta ko. heppuun ei ole. tyyppi mm. puolen vuoden aikana sössi kolme kertaa meidän perheen lääkereseptit (yksi minun ja kaksi pojan).

iloisin mielin maksan "omalle" gynelle jälkitarkastuksesta, vaikka ilmaiseksikin saisi... :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neuvolalääkärillä. Puuttui toi vaihtoehto niin laitoin että tk lääkärillä sillä samahan se on

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä myös kävin neuvolalääkärillä.

Lääkäri ei ole se kaikkein mukavin ja sanon häntä kahden sekunnin mieheksi, on meinaan todella nopea tutkimaan. Harmikseni lääkäri oli poissa ja tilalla oli naislääkäri. Tosin oli hänkin nopea ja mukava. Jos tiedossa olisi ollut hankala lääkäri tai lääkäri johon en luota olisin myös mennyt yksityiselle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neuvolalääkärillä. Meillä on onneksi suht mukava ja asiansa osaava naislääkäri, niin ei tullut edes mieleen, että olisin muualle mennyt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neuvolalääkärillä. Eipä käynyt edes mielessä että voisin käydä muualla. :rolleyes: Onneksi meillä on nykyään mukava lääkäri. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neuvolalääkärillä kävin. Meillä on aivan ihana neuvolalääkäri!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neuvolalääkärillä kävin, hoitui yhdellä reissulla. Ei ole tk:ssa tai neuvolassa varmaan kertaakaan sattunut samaa lääkäriä kohdalle kahta kertaa, mutta ei ole valittamista silti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sopivaa vastausta ei löytynyt, joten jätin vastaamatta. Itse kävin jälkitarkastuksessa neuvolan terveydenhoitajalla. Sama terkkari hoitaa alueemme äitiys- jalastenneuvolan. Hyvin jälkitarkastus sujui, en kokenut lääkäriä tarpeelliseksi. Kaupungin käytäntö on, että terveydenhoitaja tekee jälkitarkastukset.

Edited by linnaeaborealis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omalla gynellä kävin, kuten raskausajankin lääkäritarkastukset. Halusin aina ultran, myös jälkitarkastukseen, ja sitä ei meidän neuvolassa ole.

Share this post


Link to post
Share on other sites

muokkasin nyt vastausvaihtoehtoja niin, että siinä pääsee valitsemaan myös terveydenhoitajan.

tarkoitus minulla oli saada selvyys kuinka moni valitsee yksityisen terveydenhuollon palvelut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neuvolalääkärillä. Raskauden lääkärintarkastuksen kävin yksityisellä, koska en halunnut silloiselle neuvolalääkärille, mutta lääkäri vaihtui ja uudelle menin mielelläni. Tässä toisessa raskaudessa olen käynyt jälleen raskauden lääkärintarkastukset samalla yksityisellä, mutta jälkitarkastuksen hoidan taas varmaan neuvolassa mikäli siellä on nykyinen lääkäri vielä silloin töissä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neuvolalääkärillä. Oli varmaan 25-vuotias mies. Muuten mun gynet saa olla miehiä, mutta oisin silti halunnut mielummin naisen katsomaan, miten vaginani selvisi synnytyksestä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omalla neuvolalääkärillä. Tosin kävin sitten n. vuosi synnytyksen jälkeen näyttämässä paikat vielä yksityisellä kun tuntui ettei kaikki ole ok (näytti kaamealle). Ei kuitenkaan löytänyt mitään ihmeellistä. Sanoi vain että hyvä kun katselet ja olet katsonut, miltä näytti ennen :lol:

Edited by Fungus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä kävin omalla gynellä ja sain samalla kyseltyä pari juttua jotka jäi synnytyksessä mietityttämään. Neuvolalääkärikin olisi ollu ihan mukava, muttei olisi osannut vastata mun kysymyksiin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Äitiyspoliklinikalla kävin eli kuuluu noihin julkisiin vaikka hiukan neuvolalääkäriä tai terveysdenhoitajaa parempana pidänkin. Ultralla halusivat katsella, miten repeämät ovat lähteneet paranemaan. Yksityiselle olisin mennyt, jos vaihtoehtona olisi ollut th. Toki th olisi ollut ihan riittävä mullekin jos synnytys olisi mennyt paremmin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neuvolalääkärillä kävin. Jos olisin joutunut neuvolaterkkarille jälkitarkastukseen, olisin siinä tapauksessa mennyt yksityiselle, koska en koko raskauden aikana tullut toimeen tämän ihmisen kanssa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Terveydenhoitajalla kävin. Mikäli synnytys ja raskaus on sujunut normaalisti terkka tekee jälkitarkastuksen. Halutessaan voi lääkärinkin toki valita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Molemmilla kerroilla neuvolalääkärillä. Meidän neuvolassa on mukavat lääkärit ja heitä on useampia, joten saapi aikaa varatessa myös valita, jos jonkun kanssa ei synkkaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kävin esikoisesta neuvolalääkärillä, kakkosesta en vielä tiedä mihin menen..en ainakaan neuvolalääkärille koska en pidä lääkäristä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now