panda

Missä kävit jälkitarkastuksessa?


93 posts in this topic

Kahdesta ekasta olen käynyt neuvolalääkärillä, nyt taidan mennä omalle gynelle yksityiselle, koska häneen on muodostunut niin hyvä suhde tämän raskauden aikana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neuvolalääkärillä kävin kun sinne oli lyhyempi matka.

Jos tulee toinen lapsi niin menen ehdottomasti yksityiselle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neuvolalääkärillä, joka ei siis ole gyne. Ei mulla käynyt mielessäkään vaihtoehtona yksityinen!.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neuvolalääkäri oli luonteva paikka, kun olin koko raskauden sen paikan asiakas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neuvolalaakarilla kavin, mutta harkitsen viela yksityiselle menoa koska en saanut kysymyksiini kunnon vastauksia. Terkka kertoikin, etta tama laakari on uusi.. ja se kylla nakyi. :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neuvolalääkärille aika huomenna, muita vaihtoehtoja ei oikeastaan tullut edes mieleen. Tenavalla on samaan aikaan neuvolalääkäri, joten menee siinä sivussa ja ei vaadi erillistä lähtemistä Tampereelle (=gyne).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neuvolalääkärillä. Vajaa vuosi synnytyksestä kävin ehkäisyasioissa yksityisellä gynellä Koskiklinikalla. Luottamusta ei vaan herättänyt yhtään gynen ihmettely ääneen, että miksi mun sektioarpeni on niin korkealla. Olimme kyllä puhuneet käynnin aikana jo siitä, että mulle tehtiin hätäsektio. Ehkä gyne ei sitten vaan tiennyt? että monesti hätäsektiossa leikkausarpi tehdään pystyyn ja napaan saakka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now