Nikita85

Mikä ärsyttää eniten

430 posts in this topic

Ärsyttää hakea taas uusi setti pillereitä apteekista kun vauvakuumetta olisi molemmilla mutta olosuhteet ei ole otolliset.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ärsyttää tämä epävarmuus. Hirvittää että alkaa lietsomaan jotain oireita päässään ja sitten tulee alas kovaa ja korkealta. Miksei vaan voisi olla sellainen rento luonne, joka ajattelisi että tulee sitten kun tulee ja siihen asti voi elää ihan normaalisti.  <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tekisi mieli vastata että eniten v*tuttaa kaikki, mutta lyhyesti päälimmäiset eriteltynä: ärsyttää ryhtyä taas tähän samaan km-rumbaan. Ärsyttää, kun ei tiedä tulevasta. Ärsyttää, kun pihaa ei hiekoiteta tarpeeksi ja saa liukastella.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ärsyttää, että menin koskaan aloittamaan e-pillerit. Kun muut ympärillä tulevat raskaaksi nopeasti. Vakaumukseni vuoksi oletetaan, että lapsia tulee liukuhihnalta ja ihmetellään ääneen, kun en ole jo raskaana. Vatsan tuijottelu. Vihjailu lapsenlapsihaaveista. Kun oma keho ei toimi. Se, että mies ei aina ymmärrä, miten turhauttavaa on, kun oma keho ei toimi. Se, että oma ajattelu on muuttunut enemmän "pessimisti ei pety" asenteeksi, mutta toivo herää kp 14 paikkeilla. Se, että muut muistuttavat minun olevan vielä nuori (vaikka olen itse sanonut niin, ei helpota, että muut muistuttavat siitä).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now