Tuulssi

Monennesta kierrosta plussasit?

Monesko kierto?   569 members have voted

  1. 1. plussasit...

    • 1. kierto
      154
    • 2. kierto
      97
    • 3. kierto
      60
    • 4. kierto
      44
    • 5.-10. kierto
      121
    • >11. kierto
      108

Please sign in or register to vote in this poll.

257 posts in this topic

Taisi olla joku 8. tai 9. kierto, kun tärppäsi, mutta aikaa ehti mennä vuosi ja kaksi kuukautta, kun noi kierrot oli luomuina semmoisia 80-110 päivän pituisia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pillerit lopetin vuoden 2008 keväällä muistaakseni, yritys aloitettiin loppuvuodesta. Tokasta kierrosta ilman ehkäisyä tärppäsi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toisesta kierrosta tärppäsi. En millään uskonut, että näin nopeasti se voisi käydä. Toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun astikin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

3. kierto, ihmeen nopeesti tärppäs, vaikka kyl heti tiesin kun oireita alkoi ilmenemään että eipä taida menkat tulla... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vastasin yli 11. kierrosta. Oikeasti kiertojen määrästä ei oo mitään hajuakaan, kun tämä vauva sai alkunsa kahden vuoden yrittämisen jälkeen clomiavusteisella inseminaatiolla. Kierrot olivat ennen hoitoja kaikkea 28-100 vuorokauden väliltä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikkoa tehtiin 18kk, eli siihen mahtui reilut 11 kiertoa. Pisimmät 56 päivää, lyhimmät 22 päivää.

 

Kakkosta tehtiin tasan 5 vuotta, eli muutama kierto enempi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eka plussa tuli 4. kierrosta, joka meni tosi pian kesken. Neljännestä kierrosta tämän jälkeen eli kaiken kaikkiaan 8. kierrosta tuli tämä plussa. Toistaiseksi vaikuttaisi paremmalta kuin tuo ensimmäinen. Ajallisesti meni hiukan reilu 8 kk tähän uuteen tärppiin yrityksen aloittamisesta.

 

Mulla on ollut säännöllinen 29 päivän kierto. Siitä huolimatta mulla todettiin pco. Hormonaalisen ehkäisyn olin jättänyt jo kolme vuotta ennen yrityksen aloittamista. Silloin menikin noin vuosi, ennen kuin kierrot säännöllistyivät. Joukossa oli pari noin 60 päivänkin kiertoa silloin.

 

Edit. Selvensin yhtä lausetta.

Edited by Minette

Share this post


Link to post
Share on other sites

5. kierrosta, tosin epäilen tulleeni raskaaksi jo 1. ja 3. kierrolla, mutta raskauden keskeytyneen ennen kuin ehdin plussata. Ja ihan luomuna siis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oon jotenkin vähän yllättynyt, että noin suuri osa plussista on tullut ekassa kierrossa.

 

No, niinpä se tuli täälläkin. Tosin olin ollut tuossa vaiheessa piiiitkään (pari-kolme vuotta?) ilman hormonaalista ehkäisyä, joten kierto oli ehtinyt normalisoitua. Siinä tosin taisikin mennä semmoset puoltoista vuotta... Kierron pituus oli 28 päivää.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plussasin jo kierroista 2 ja 3, mutta molemmat menivät kesken ennen kuin ehtivät kunnolla edes alkaa, rv 4+6. Nyt viidennestä yrityskierrosta plussasin kolmannen kerran, ja oireet ym ovat olleet todella erilaiset tässä raskaudessa. Syke todettiin ultrassa jo rv 5+5, joten toistaiseksi kaikki näyttää hyvältä. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plussasin tokasta kierrosta pilleireitten lopettamisen jälkeen.. nyt rv 5+1, eli vielä ei voi sanoa, miten tässä käy.. Olen todella epäileväinen, en voi uskoa, että tää kävis näin helposti.. :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuukautiseni olivat todella epäsäännölliset, alle 10.:stä kuitenkin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä alkoi yritys yli vuos sitteen 06/2008 ja tän vuoden maaliskuussa aloitin Clomit, koska mun kierrot on ihan mitä sattuu. (Voi olla 5kk taukokin.)

 

Clomilla avitetuista kierroista kolmannella tärppäsi. :D Luulen, että myös 2.Clomikierrolla tärppäsi, koska sain TOSI hailakan plussan, mutta sitten tuli kuukautiset - eli hyvin varhain keskenmeno.

 

Nyt kolmannesta Clomikierrosta tärpättyä olen edelleen tosi pelokas sen suhteen, että pysyykö tämä pikkuinen mukana, mutta toiveet on niin korkeella, että yritän sulkea ikävät asiat pois mielestä. Nyt eletään rv 7+0 ja odotetaan kovasti, että päästään "varmemmille vesille". :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toisella yrityskierrolla tärppäsi. Ehkäisymuotona ennen tätä oli keskeytetty yhdyntä. Kierrot olivat minulla aina 28 päivää.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolmannessa yrityskierrossa tärppäsi, mikä on ollut suuri yllätys meille, kun minulla on endometrioosi. Raskaus on vielä kovin alussa, eikä mikään toki ole vielä yhtään varmaa, mutta positiivinen yllätys tämä on ollut kaikesta pelosta huolimatta. Ennen yritystä söin 2,5 vuotta pillereitä aina 2-3 laattaa putkeen, jolla saatiin ainakin endo-oireeni hillittyä. Nyt toivotaan, että raskaus etenisi hyvin ja samalla hillitsisi endoa entisestään, jotta uusi raskaus olisi vielä mahdollinen ensimmäisen syntymän jälkeen.

 

Jännäähän tämä on.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoinen tärppäsi yhdestä kerrasta, jolloin olin söin vähän turhan epäsäännöllisesti e-pillereitä, kumi puhkesi ja kävimme exän kanssa hakemassa jälkiehkäisypillerit. Tarkka päivämääräkin on tiedossa :P

 

 

Muoks: juniorin kanssa näköjään tärppäsi myös saman tien, ekasta yrityskierrosta..

Edited by sincerity

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä tärppäsi toisella kierrolla -todella iloinen yllätys, kun olin valmistautunut yrittämään kerran jos toisenkin ü

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yrityskiertoja en tarkkaan muista, mutta olisko jotain 10 luokkaa. Kuukausissa aikaa meni sellanen 9. Nyt ootellaan taas saman verran kuukausia, että tulos päästään näkemään ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now