Tuulssi

Monennesta kierrosta plussasit?

Monesko kierto?   569 members have voted

  1. 1. plussasit...

    • 1. kierto
      154
    • 2. kierto
      97
    • 3. kierto
      60
    • 4. kierto
      44
    • 5.-10. kierto
      121
    • >11. kierto
      108

Please sign in or register to vote in this poll.

257 posts in this topic

Meillä tärppäsi kolmannesta kierrosta, pillereitä olin popsinut liki 8 vuotta ja olin valmistautunut odottamaan pidempäänkin!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä tärppäsi toisesta kierrosta, ja ollaan siitä erittäin iloisia, kun ajattelin että siinä vähän kauemmin veisi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toisesta, vaikka taisi se olla ensimmäinen kunnollinen, kun ekan oviksen aikaan majailtiin partioleirillä, kaukana toisistamme ja kaikkea muuta kuin vauvat mielessä..

Nyt sitten totutellaan ajatukseen, että mites tässä näin nopeasti kävikin näin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

YK 11 tuli viimein plussa. Tosin matkustelemme molemmat työn vuoksi jonkin verran, joten muutaman kierron tärppipäivät menivät sen vuoksi ohi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komannesta kierrosta plussa pärähti. En olisi uskonut, että tämä näin nopeasti tapahtui.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toisesta kierrosta, sekä esikoinen että tämä pikkukakkonen. :) Ennen esikoisen yritystä söin pillereitä n. 3 vuotta, ensimmäinen kierto lopettamisen jälkeen oli 37pv (eikä osattu olla "oikeaan aikaan" vauvaa puuhaamassa), seuraavasta siis tärppäsi.

Tässä välissä en käyttänyt mitään hormonaalista ehkäisyä, tosin imetän esikoista edelleen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vajaa 3 vuotta, en muista tarkaan montako kiertoa siihen mahtui. Kiertopäivät vaihteli 28-64. Huhtikuussa tehty positiivinen tulos oli aivan shokki yllätys. :D Nyt vasta alkaa sen tajuamaan kun ollaan rv.30. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

4. kierrosta e-pillereiden lopetuksen jälkeen, tosin oli 3. varsinainen yrityskierto, ekassakaan ei kuitenkaan ehkäisyä käytetty joten vastasin 4. (näköjään olikin saanut vähiten vastauksia). Oli kyllä iloinen yllätys, varauduin jo pitempään yrittämiseen kun kierrotkin vaan tuntui venyvän ja venyvän. Haamuplussa tuli jo toisessa yrityskierrossa, mutta sitä ei kai plussaksi lasketa kun tuli jo ennen odotettua menkkojen alkupäivää. Toivottavasti tämä nyt kestää...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ehkäisyn lopettaminen oli elokuussa 2008 ja nyt lokakuussa 2009 sitten näyttää viimein kunnolla napanneen, kiertoja tähän väliin lienee tullut noin 14-16. Kesässä oli välissä ilm. kemiallinen raskaus. Elämme toivossa tämän kanssa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yk 7 toi toivotun tuloksen. Nyt odotellaan kädet kyynerpäitä myöden ristissä, että pikkuinen pysyy matkassa mukana. rolleyes.gif

Edited by Auringonkukka80

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toisesta yrityskierrosta tärppäsi. Kiitollinen olen nopeasta onnistumisesta ja toivon kovasti, että kaikki menee hyvin.

 

En ole käyttänyt hormonaalista ehkäisyä, vaan tunnistan ovulaationi riittävän hyvin, että ns. varmat päivät toimi meillä ehkäisynä, kunnes päätettiin yrittää. (Tietty suhteen alkupuolella käytettiin kondomia, kun haluttiin olla varmoja ehkäisystä, varmojen päivien aikaan olisi vauva ollut tervetullut, jos olisi yllärinä päättänyt tulla.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ensimmäisestä kierrosta tärppäsi! Kierto minulla 30-31 pv ja tänään alkoi rv 6. Hormonaalinen ehkäisy jätettiin meillä pois jo pari vuotta sitten sivuoireiden vuoksi, joten kumin kanssa on touhuttu jo pidempään. Olen tunnistanut hormonaalisen ehkäisyn jättämisen jälkeen ovulaationi helposti, joten mitään apuvälineitä vauvan yritykseen ei tarvittu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

viidennestä kierrosta tärppäsi. Aloin jo olla varma ettei tästä mitään tuu, vaikkei tuo ole edes vielä pitkä aika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

13. kierrosta tärppäsi. Hulta kerkes tosissaan olla, mutta ei keretty tutkimuksiin mennä eikä tarkotuskaan olu vielä pariin vuoteen kun on asuntosäästö suunnitelmia ja "nuoriahan" tässä ollaan. :) Kierrot on ollu pääasiassa 26-28.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ekasta kierrosta tärppäsi. kaiken lisäksi mies ulkomailla ja olin hänen luonaan 1,5 viikon lomalla...minun oli tarkoitus palata ko. maahan, mutta nyt taidammekin valita kotisuomen

Share this post


Link to post
Share on other sites

4. kierrosta tärppäsi, 6 kk hormonaalisen ehkäisyn lopettamisesta. 2 ensimmäistä kuukautta käytettiin kortsua, jotta kesälle varattu viinimatka ei olisi "mennyt mönkään" :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

3. kierrosta tuli plussa :wub: Toivottavasti pieni pysyy mukana!

Tällä hetkellä (viikkoja n. 6) asia tuntuu yhä jotenkin epätodelliselta, vaikka pahoinvointi on alkanut nostaa päätään...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ekasta tulin raskaaksi puolenvuoden yrittämisen jälkeen ja toisesta heti ekalla kierroksella..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now