Tuulssi

Monennesta kierrosta plussasit?

Monesko kierto?   569 members have voted

  1. 1. plussasit...

    • 1. kierto
      154
    • 2. kierto
      97
    • 3. kierto
      60
    • 4. kierto
      44
    • 5.-10. kierto
      121
    • >11. kierto
      108

Please sign in or register to vote in this poll.

257 posts in this topic

9. kierrosta tärppäsi, reilu vuosi yrityksen aloittamisesta. Minipillereiden lopettamisen jälkeen kesti yli 3 kk ennen kuin kuukautiset edes alkoivat, ja senkin jälkeen oli vielä joitakin pidempiä kiertoja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikko tärppäsi heti, kakkosta yritettiin 1 v. 3 kk jo ihan tosissaan eli kyllähän noita kiertoja kertyi <_< Onneksi hän päätti tulla nyt ja toivottavasti pysyy mukana heinäkuulle saakka! Ehdimme juuri aloittaa tutkimukset, syytä ei löytynyt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ekasta yk:sta plussasin esikoisen aikaan. Nyt sitten onkin mennyt jo useampi kierto, ilman tulosta, joten katsotaan, miten kauan pikkukakkosta saa yrittää.

Share this post


Link to post
Share on other sites

YK 10 oli se kierto josta tärppäsi, kaksosia odotellaan (ensimmäiset ja todennäköisesti viimeiset...). LA 20.5.2010.

Edited by Lene

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reilun kahden vuoden yrittämisen jälkeen plussa tuli, kiertoja en ole laskenut mutta kyllä niitä ihan riittävästi ehti kertyä ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tokasta yrityskierrosta tuli meille tärppi.

 

Ehkäisyrenkaan olin jättänyt kyllä jo reilu kuukauden ennen yrityksen alkua pois, joten vähän oli jo oma hormonikierto palautunut. Mulla on ollut melko säännölliset menkat aina (+-2päivää), joten oviksen arviointi oli suht helppoa ilman testejä. Iloinen kyllä olen, että tärppäsi noin pian, mun hermorakenne ei varmaan olisi kestänyt paljon pidempää yritystä :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heti ensimmäisestä kierrosta lopetettuani 3 kk:n rengaskokeilun. Nopeammin tärppäsi kuin uskoimmekaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ekasta tjot-kierrosta tuli plussa. Olin asennoitunut jotain puolen vuoden tjottailuun, ja sen jälkeen aloittamaan yrittämisen jos mitään ei kuulu, mutta olosuhteet olivat nyt otolliset ja kaikki asiat kohdallaan, ja meille tulee vauva kesä-heinäkuussa. Kierto mulla on ollut semmoista 30-32 luomuna, pillereistä noin puolisen vuotta pelattiin kumien kanssa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolmannestapa hyvinkin :)

 

Söin viisi vuotta pillereitä (Yasmin) lopetin ja sitten juuri juhannuksen tienoilla nappasi!

 

Kaikki luulevat,että on ns. kesänlapsi/vahinko vaikka ihan tietoisina yritettiin :| Koetappa sitten jokaiselle korjata...

 

Maaliskuussa siis laskettu aika !

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä olen positiivisesti yllättynyt että noin monella on käynyt "helposti" toi tärppääminen! Olin itse jotenkin asennoitunut että kestäisi ikuisuuden ennen kuin onnistuu (jos edes onnistuu), ja jo toisesta tärppäsi meillä.

 

Lähipiirissä on monta joilla on ollut yritys/hoidot päällä jo vuosia, ja rankkaa se on. Voimia kaikille jotka noiden asioiden kanssa kamppailevat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolmannesta kierrosta tärppäsi, ja ihan tjottailemalla jopa. Tosin se tjottailu oli mun puolelta vähän sitä, että suunnilleen kaulin kourassa pakotin miehen petihommiin joka ikinen päivä :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ensimmäisellä kierrolla tärppäsi. En olisi ikinä uskonut, että voisimme olla niin onnekkaita, sillä minulla on polykystisyyteen viittaavat munasarjat, vaikkei PCO:ta olekaan diagnosoitu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me plussattiin yk 9. Juuri ennen plussausta mulla ehdittiin todeta pco ja määrättiin clomit. Niitä en sitten yhtinyt syömään laisinkaan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toisesta kierrosta tärppäsi. Ollaan vasta plussa saatu joten toivotaan, että ötökkä pysyy kyydissä. :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now