Miljamaria

Tutista luopuminen

178 posts in this topic

Apua! Meidän neidillä 1v 8kk on ollut vähän nenä tukossa ja viime yönä ei käyttänyt koko yönä tuttia (tiedän koska nukahdin tutti omaan käteen ja se oli vielä aamulla ) ennen tutti on ollut super rakas ja välillä pitänyt saada se päivälläkin ja oon ajatellut ettei se luovu siitä ikinä. No tänään mä sit leikkasin tutin imuosan pois ja sanoin et tutti on rikki. Jätti asia siihen ja muutaman tunnin kuluttua taas sovitteli sitä suuhun. Sanoin taas et meni rikki ja se pitäisi heittää roskiin. Hetken tyttö siinä sitä tutki ja testaili ja vei roskiin itse ja heilutti tutille. Nyt sit meni nukkumaan super helposti. Itki tuttua ehkä 10s ja sit maiskutteli ja huokaili 10min ja nukahti. Nyt mietin et pakko pysyä tässä. Mennyt niin hyvin.

 

Mutta mitä mä teen sille roskissa olevalle tutille? Käynkö ottaan sen pois roskista vai annanko olla siellä et jos tyttö menee sitä vielä sinne katsoo niin näkee et on edelleen rikki????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aika hyvä kysymys. Ensin vastaisin että roskiin vaan, mutta kun tarkemmin miettii niin säästäisimn vielä viiko-kaksi. Noin pienellä on muisti vielä aika lyhyt, ainakin sellainen "konkreettinen ymmärrys muisti"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me jätettiin tutti pois kakkoselta n. Vuoden iässä just tollai ja jätettiin ne roskikseen. Tutteja oli siis ehkä kolme joista leikkasin kärjen pois. Hyvin meni ja yllättävän hyvin muisti että tutti on rikki ja heitetty pois.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now