E. Vekara

Mistä äitiysvaatteita?

476 posts in this topic

Kertokaapa ken tietää, mistä isomahainen kaaso vois löytää itselleen juhlamekon (nettikaupat, Hki, Tre, Jkl, Sjoki)? Kohta alkaa hiipiä paniikki, kun ei hajuakaan, mitä kesäkuun alussa oleviin häihin keksis päälleen ja silloin enää 1kk laskettuun aikaan....Voiskohan ihan normimallistoista löytää jotain, joka mahtuis päälle ja olis vielä nättikin?

Tämä empire-linjainen muoti kun nyt on valloillaan niin vois ehkä olla mahkuja...En vaan tiedä, mistä lähteä etsimään, kun täällä maaseudulla asustelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osaisko joku neuvoa millaiset uikkarit kannattaisi ostaa ja mistä, että vois käydä vielä ison mahan kanssa uimassa? Onko niissä joku "mammalisä" vai onko normihinnoissa?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kertokaapa ken tietää, mistä isomahainen kaaso vois löytää itselleen juhlamekon (nettikaupat, Hki, Tre, Jkl, Sjoki)? Kohta alkaa hiipiä paniikki, kun ei hajuakaan, mitä kesäkuun alussa oleviin häihin keksis päälleen ja silloin enää 1kk laskettuun aikaan....Voiskohan ihan normimallistoista löytää jotain, joka mahtuis päälle ja olis vielä nättikin?

Tämä empire-linjainen muoti kun nyt on valloillaan niin vois ehkä olla mahkuja...En vaan tiedä, mistä lähteä etsimään, kun täällä maaseudulla asustelen.

 

Ei ole normimallistoa nämä, mutta katsopa sellaista suomalaista nettikauppaa kuin Missymom ja sieltä juhlavaateosiota, itse vauvakuumeissani surffailin ja juuri toivoin että noita mekkoja saisi pukea päälleen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kertokaapa ken tietää, mistä isomahainen kaaso vois löytää itselleen juhlamekon (nettikaupat, Hki, Tre, Jkl, Sjoki)? Kohta alkaa hiipiä paniikki, kun ei hajuakaan, mitä kesäkuun alussa oleviin häihin keksis päälleen ja silloin enää 1kk laskettuun aikaan....Voiskohan ihan normimallistoista löytää jotain, joka mahtuis päälle ja olis vielä nättikin?

Tämä empire-linjainen muoti kun nyt on valloillaan niin vois ehkä olla mahkuja...En vaan tiedä, mistä lähteä etsimään, kun täällä maaseudulla asustelen.

 

Olen myös tuleva isomahainen kaaso ja ajattelin odottaa kunnes lakkiaisten aikaan tulee juhlamekot kauppoihin. Viime kesänä olin myös raskaana häissä ja silloinkin ostin hameen ihan tavallisesti mallistosta. Katsoo vaan hieman joustavamman materiaalin ja vaikka kokoa isomman niin varmasti mahtuu! :) Myös ystäväni meni viimeisillään naimisiin ihan normimalliston mekossa. Itse jotenkin karsastan noita äitiysmekkoja.. Turhan kalliita käyttöikään nähden, kaikkia raskaana käyttämiäni mekkoja olen voinut käyttää myös tavallisesti kun ne ovat tavallisesta mallistosta ostettuja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihmettelin kanssa miten surkeaksi oli parissa kuukaudessa käynyt Lindexin Mom-mallisto. Harmi jos lopettavat kokonaan, ainakin Tampereella ne olivat siiretty melko huomaattomaan paikkaan ja oikein mitään kokoja ei enään ollut. Mielestäni ne ovat olleet hinta-laatusuhteeltaan parhaita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

H&M:n nettikaupassa oli ainakin niistä muutamista vaatteista mitä siellä oli tarjolla, kaikista koot loppuneet. Yhdet farkkucaprit tilasin kokeiltavaksi...saa nähdä millaiset ovat. Lisäksi tilasin L-koon pitkiä toppeja ihan tavis-vaatteiden puolelta.

 

Myydäänkö noita Espritin äitiysvaatteita ihan Espritin myymälöissäkin?

Täytyykin katsoa nettikaupan valikoimaa, kiitos vinkistä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä olen tykännyt eniten H&M:n mammavaatteista.

 

Nyt olen kevään korvilla tehnyt mielettömän hyviä löytöjä kirppiksiltä! Melkein koko äitiysvaatekerran olen sieltä ostanut. Ilmeisesti ihmiset siivoavat nyt kaappejaan ja vievät kirpparille myyntiin. Tyytyväinen olen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Osaisko joku neuvoa millaiset uikkarit kannattaisi ostaa ja mistä, että vois käydä vielä ison mahan kanssa uimassa? Onko niissä joku "mammalisä" vai onko normihinnoissa?

 

Mua kiinnostais kanssa tämä uikkari-asia! Oletteko löytäneet jostain varsinaisia mamma-uikkareita vai venyykö ihan normit tarpeeksi jos masua on jo reilusti? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Kovasti olen miettinyt tuota uikkariasiaa. Mutta vielä en ole siis uimaan päässyt, kun vanhat uikkarit ei enää inahdakaan. Rannalla vois tietysti paljastella ja käydä uimassa bikineissä, mutta jos kuntouintia haluaa harrastaa, ei halliin kyllä kehtaa bikineillä mennä. :huh: Sitä paitsi bikineissä on huonot ominaisuudet pysyä päällä jos vauhtia on vähänkään enemmän. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Osaisko joku neuvoa millaiset uikkarit kannattaisi ostaa ja mistä, että vois käydä vielä ison mahan kanssa uimassa? Onko niissä joku "mammalisä" vai onko normihinnoissa?

Mä ostin omani Lindexiltä. Mukaan mahtuu isokin maha eli menee ihan viimeisilläänkin, jos silloin vielä jaksaa uida. En sitten tiedä, jos tuo mammamallisto on poistumassa, saako noita uikkareita vielä.. Ja hinta oli ihan normaalia Lindex-tasoa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostin oman uimapuvun hm:n alerekistä. Makso vaivaset 8 euroo ja menee kyllä hyvin loppuun asti. Sama malli, mutta eri kanttauksilla, näkyy olevan vielä nettikaupassa. Yläosa on aika avonainen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Löytyiskö ihan normikaupasta sukkahousuja odottavalle vai pitääkö lähtee johonkin erikoisliikkeeseen. Viikonloppuna pidin normaaleja sukkahousuja polttareissa ja pystyin pitämään niitä 1,5 tuntia kunnes ahdistivat mahasta niin paljon että oli pakko ottaa pois. Häihin olis vielä reilut 2 viikkoa ja jotain pitäis keksi...

 

edit. ja sit kun lukas ketjua vähän tarkemmin, niin joku oli ostanu prismasta...

Edited by mumreli

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muistan lukeneeni joskus sellaisen vinkin sukkahousuista, että ostaa reilusti liian isot sukkahousut ja pukee ne takapuoli eteenpäin, jolloin mahalle jää enemmän tilaa. Omaa kokemusta ei ole (vasta haaveillaan lapsesta), mutta mumreli ehtisit varmaan kokeilla vielä ennen häitä.

 

Toinen vaihtoehto on tietysti stay up-sukat, jos luottaa niiden ylhäällä pysymiseen. (On tullu tosi vähän niitä käytettyä, mutta ylhäällä ovat pysyneet, vaikka vähän epävarmalta on tuntunut.)

 

edit: Niin en sitten tajunnu, että mumreli on aika alkutaipaleella, mutta eiköhän samaa keinoa voi kokeilla pienemmälläkin mahalla.

Edited by Zarah

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kattelin, että melko vanhoja vastauksia täällä...

 

Onko kellään tietoa Lindex/KappAhl/muista halpisvaatteista? Kun en ole löytänyt nettiosoitteista sellaisia kohtuuhintaisia vaatteita. H&M vastaa hintatasoa, mutta onko muita saman tyyppisiä/hintaisia? Oikeat liikkeet HML-Turku-Tre-Jkylä akselilla kiinnostaa eniten, netti osoitteistakin on iloa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lindexissä oli ainakin ennen äitiysvaatteita, mutta lauantaina kun kävin Myllyn Lindexissä niin en löytänyt enää koko mammaosastoa. :angry: Olenko vain sokea vai onko äitiysvaatteet poistettu Lindexin valikoimista?

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Äitiysvaatteet on tietääkseni poistuneet valikoimista, eli Lindexillä ei niitä enää ole...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mamlicious mallistoa saa myös Vero Modalta. Viime viikonloppuna oli ainakin Kampin myymälässä farkut tarjouksessa 17 euroa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuohon uikkariasiaan palailen. Onko kellään sattunut näin syksyn/talven tullessa silmään mamma uikkareita? Olisi kiva käydä koko talvi uimassa, mutta jossain vaiheessahan tuo vanha uikkari jää pieneksi...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kattelin, että melko vanhoja vastauksia täällä...

 

Onko kellään tietoa Lindex/KappAhl/muista halpisvaatteista? Kun en ole löytänyt nettiosoitteista sellaisia kohtuuhintaisia vaatteita. H&M vastaa hintatasoa, mutta onko muita saman tyyppisiä/hintaisia? Oikeat liikkeet HML-Turku-Tre-Jkylä akselilla kiinnostaa eniten, netti osoitteistakin on iloa.

 

Jyväskylässä myydään Mamalicious-merkkisiä vaatteita Tourulassa, Iskun vieressä sijaitsevassa Oz Baby liikkeessä. Ovat ihan edullisia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buttercat, elloksen sivuilta bongasin mammauikkarit joku aika sitten. En muista olivatko alessa vai aina myynnissä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uikkaribongaukset kiinnostaa muakin, sillä haluaisin edelleen käydä uimassa. Nykyinen alkaa olla kohta jo rintojen kohdalta hieman pieni. :angry:

Edited by salamanteri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos joku on onnistunut löytämään edullisen iltapuvun, joka kävisi raskaana olevalle, kaikki tiedot ovat tarpeen. Ajattelin käydä Halosella penkomassa, kun siellä on kaikenlaisia viritelmiä. Joku pitkä musta perusmekkokin voi olla ok, kun mulla on metallinhohtoinen juhlajakku, jolla voisi juhlistaa asua. Kauheasti ei viitsisi satsata yksiä juhlia varten, mutta tylsä mennä kovin arkisissa vaatteissakaan, kun kaikki muut ovat pukeutuneet.

Share this post


Link to post
Share on other sites