Lucinda

KYS

128 posts in this topic

Niin mä ymmärsin siskoltani, joka kävi vasta synnyttämässä siellä, mutta hänellä ei kylläkään ollu aiempaa kokemusta kysistä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä kans kävin kääntyy synnärillä muutama viikko sitten. Päheen näköiset synnytyssalit, muusta (niiden käytöstä) ei ole kokemusta. Mutta sieltä kyyditetään pyörätuolilla tai sängyllä osastolle sinne samaan vanhaan paikkaan. Vieraita saa tulla aina illalla siihen aulaan jotain tyyliin klo 17-19 tms., siis muitakin kuin perinteinen mies ja vauvan sisarukset (ne saa edelleen käydä miten vaan).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kysillä on tosiaan synnytyssalit ja lastenteho Kaarisairaalassa, osasto sitten pääsairaalan puolella vanhalla paikalla. Synnyttäjille on oma reitti jos tulee Inkilänmäeltä päin niin siitä Nesteen jälkeen käännytään oikealle, siitä pääsee suoraan siihen naisten akuuttikeskuksen ovelle. Huoneet on isot ja hienot, siinä ihan lähekkäin toisiaan on synnytyssalit, kaksi ammehuonetta ja sektiosalit yms. En ole itse siis synnyttänyt siellä (vielä) mutta olen töissä Kysillä, ja tulee usein käytyä sielläkin päin. :)

Edited by aivansama

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now