Shakira

Painoindeksisi tällä hetkellä?

640 posts in this topic

20.8

Urheilen aktiivisesti tosi paljon ja viime talvena syöminen ei vastannu kulutusta. Onnistuin saamaan kiertoni sekaisin, rasvaprosentti tippui kai liikaa. Nyt sitten kesä tankattu ja vaihdettu tennistreenit joogaan. Paino noussut 1kg ja olo on parempi. Kierto ei vielä ihan entisellään, mutta getting there :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

18,4. Ensimmäistä kertaa elämässäni olen normaalipainon rajoilla. Aiemmat raskaudet on alkaneet 3-4 kiloa kevyempänä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

painoindeksini on 25 ja olen kesän aikana pudottanut 15kg ylipainoa pois. En kuitenkaan haluaisi laihtua lisää koska kooltani olen 40 ja jenkkakahvoja yms. ei ole. Tärkeämpi tavoitteni on painon saaminen pysymään nykyisellään, koska kuulun ns. jojo-laihduttajiin B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

20, esikoisesta oli muistaakseni 18.5 tai 19. (ekaa kertaa elämässäni oon ns normipainoinen enkä laiha :D )

Share this post


Link to post
Share on other sites

26 ja hurja yritys tiputtaa painoa, jota on nyt enemmän kuin sillon kun kuopusta lähdin synnyttämään :wacko: Mutta tiukassa kilot tuntuu olevan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

32, ja tuntuu tuskaisen vaikealta pudottaa painoa. Aina kun saan muutaman kilon pois, repsahdan ja entisetkin tulee korkojen kanssa takaisin <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

20,3 tällä hetkellä ja pitkään on ollut tuossa samoissa tietämissä. Olen huomannut, että tämä on mulle sopiva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tasan 23. Pikkuhiljaa paino vuosien varrella kivunnut ylöspäin.. Laskin, että jos painaisin 70 kg (olen 166 pitkä) niin sitten olisin jo lievästi lihava . Onneksi en tuijottele pelkkää painoindeksiä, vaan peili kertoo kyllä totuuden paremmin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

25. En ole tyytyväinen, sillä olen vuosia ollut n. 5 kiloa kevyempi, ja olo tuntuu nyt kropassa vieraalta. Tätä vierautta on kestänyt kyllä jo pari vuotta, enkä näemmä saa tilannetta muuttumaan... <_< Toivottavasti kuitenkaan raskautumisen vaikeus ei ole tästä kiinni. Mielessä toki on ollut, että pitäisi koettaa, josko laihtuminen auttaisi saamaan takaisin normaalin kuukautiskierron.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En tiedä ollenkaan bmi:ä, arvioisin sen olevan jotain 25. Olen kumminkin sen verran lihaksikas, etten hätäänny kiloista. Tosin tiedän että vuoden aikana on tullut kiitettävästi myös fläsää ja sen huomaa ihan siitä, kun istuessa tulee löllö housujen vyötärön päälle. Voisi kyllä ihan mielenkiinnosta käväistä vaa'alla ennen plussaa.. :) Kunhan ei vaan tule mitään shokkia ja paniikinomaista laihduttamista sitten sen takia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

21,4 oli minun painoindeksi... :)

Pari kiloa haluaisin oikeastaan pois mutta näillä mennään nyt... :mellow:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mun BMI on nyt 26.7. Vuos sitte oli 22!! On vähän häistä tullut taakkaa. ;) Onneks aloin nyt harrastamaan taas. Eiköhän tämä painonnousu ala pysähtymään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now