Shakira

Painoindeksisi tällä hetkellä?

640 posts in this topic

Normaalipainon rajoissa, taitaapa olla n. 21,5. Vähään aikaan en ole puntarissa käynyt. Pitäisi tässä kropassa olla tarpeeksi niin rasvaa kuin lihaksiakin yhden vauvan kantamiseen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

26.

En ole tyytyväinen. 5-10 kiloa saisi olla vähemmän painoa, jos kohta noin pieni ylipaino ei toivottavasti vielä ole pahasti raskautumisen hidastajana. JOS tässä nyt ei ala pian tärppäämään ja pitää hakeutua johonkin kyselemään mahdollisia testauksia tms. niin toivottavasti eivät takerru tuohon painoon. Toisaalta, kun vaan motivaatiota olisi vähän enemmän, niin ei kai vitosen pudottamiseen niin kauan menisi. SIllä taitaa päästä jo alle 25 indeksiin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jotain vähän yli 17 muistaakseni. Periaatteessa voisin muutaman kilon enemmän painaakin, mutta niitä ei vaan tule vaikka syön hyvin ja herkuttelenkin. Toisaalta kyllä vaikka painoindeksi sanoo mitä sanoo, niin peili on sitä mieltä, että olisin ihan normaalipainoinen kuitenkin, joskin vähän epätasaisesti - mä olen yläosasta vaatekokoa 36 ja alaosasta 38. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

20,4 on tällä hetkellä. Pari kiloa on tullut häiden jälkeen lisää, mutta eipä ne maata kaada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

HennaN., en usko, että tuollaiseen pieneen ylipainoon puututaan, jos elämäntapasi on muuten suurin piirtein kohdallaan.

 

Mutta toivotaan, ettei tarvitse edes mennä tutkimuksiin saakka. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

21.3 on mun BMI, en oo koskaan ollut kiloista huolissani, peili on tosiaan parempi "mittari". Oon kyllä tällainen löysimys, et pitäis tehdä jotain...

Share this post


Link to post
Share on other sites
HennaN., en usko, että tuollaiseen pieneen ylipainoon puututaan, jos elämäntapasi on muuten suurin piirtein kohdallaan.

 

Mutta toivotaan, ettei tarvitse edes mennä tutkimuksiin saakka. :)

 

Ok. Toivotaan tosiaan ettei tarvitse :)

Elämäntavat... en tupakoi, käytän alkoholia noin 4-5 annosta tai vähemmän viikossa (viikonloppuisin). Syön ihan liikaa makeaa, mutta sitä kai ei ole pakko tunnustaa...

 

Tänään on kp 26/n.28 että nyt taas ootellaan ja ihmetellään vaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

23,5. Noussut hiipimällä vuosien saatossa, mutta olen kuitenkin tyytyväinen peilikuvaani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

21,5. Onneksi normaalipainoissa, joten ei tarvitse huolehtia vielä tästäkin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla 23,8 eli normi kamaa. Vähän vois olla kiinteemmässä muodossa... :) Tässä 152cm vipuvarressa ko näkyy aika pian herkkupäivät :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wau, pari kuukautta sitten, heinäkuun lopulla, vastasin tähän ketjuun että 18 tasan, mutta olen näköjään onnistunut kasvattamaan itseäni oikein kunnolla! :lol: Tänään aamulla punnitsin itseni uudestaan, ja laskin bmi:ksi jo tasan 19! Jes jes, jospa tämä muutaman kilon painonnousu vaikuttaisi suotuisasti raskautumiseenkin ja yk3 toisi toivotun tuloksen. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

23,8. Eli olen ihan normaalipainoinen, joskin ilmeisesti olisin normaalipainoinen vielä 15 kg kevyempänäkin :huh: . Olen silti ihan tyytyväinen tällaisena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mun mielestä painoindeksi on huono mittari osoittamaan ylipainoa. Varsinkin ihmisillä, jotka aktiivisesti treenaavat, painoindeksi voi huidella ylipainon puolella, vaikka kehon rasvaprosentti olisi minimaalinen... En edes tiedä paljon painan, niin enpä voi laskea! Pääasia, että on hyvä, terve ja kevyt olo ja peilistä näkyy paras kaveri :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

24,4 :/ Tavoite olis kyllä vielä vähän painoa tiputtaa, mutta kattoo miten onnistuu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

22,8. Olisin kieltämättä mieluummin vähän kiinteämmässä kunnossa ja lähempänä alarajaa, mutta en kuitenkaan missään bmi 18:ssa niinkuin laihimpina aikoina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mun bmi oli 3v sitten 40,8... apua..... :huh:

Nyt mun bmi on 34,3 ja suunta alaspäin jatkuu...

syönti ja liikuntatavat ovat muuttuneet kokonaaan ja sama elämäntapa olisi tarkoitus jatkua myös kun pamahdan pieniinpäin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now