Shakira

Painoindeksisi tällä hetkellä?

640 posts in this topic

About 20. Oli 18,5-19 aika pitkään, ja itsestään siinä kyllä mukavasti on pysynyt, mutta vähän on ehkä herkkuja tullut tietoisesti lisättyä ja ajattelin että ei siitä varmaan ainakaan haittaa olisi olla enemmin siihen BMI 20 pintaan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

26,1 <_< ärsyttää, että vaikka pyöreähkö olenkin, niin en silti omasta mielestäni ylipainoinen. Lihasta kuitenkin löytyy, joten se vaikuttaa myös tuohon lukuun. Eli painoindeksi on ihan turha juttu kun se tuo vaan pahan mielen :P (ja silti se pitää aina silloin tällöin käydä laskemassa ihan kiusaksi....peili, hoi peili!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tällä hetkellä 25,2 eli lihavuus siellä kolkuttelee. Nyt uudenvuodenlupaus kuntoilusta ja terveellisemmästä syömisestä punnitaan konkreettisesti! Haaveilu vasta raskautumisesta, yritys alkaa varmaankin loppuvuodesta. Toivottavasti siihen mennessä pääsis lähemmäs numeroa 20.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mun painoindeksi olis 28,6 jonka takia on jo tullut liityttyä painonpudotusryhmään. Hassuinta on, ettei mun olo nyt niin kauhean läski edes ole B)

 

Tavoitteena saada paino 65kg:n ja saada kuntoa kohotettua. Kolme kiloa jo pudotettu, jipii! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

painoindeksi on tällä hetkellä vielä 30 pahemmalla puolella, mutta kesään mennessä tavoitteena olisi normipaino eli 25.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pistän täältä pohjat :). Tickeristä näkee BMI: n sekä sen mikä olisi toiveissa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMI 23,8. Viimeiset 5kk aikana olen lihonnut 6kg. Hiukan rassaa, mutta kun ei jaksa tehdä asian eteen mitään :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now