Solveig

Greippimehu

553 posts in this topic

Mulle tuli greippimehusta aamupahoinvointia.. :D Siis oikeesti, vedin sen aina aamulla ja oksu tuli n. puolen tunnin sisään. Nyt on koko mehu alkanu ällöttää, paitsi sellanen appelsiini- verigreippimehun sekoitus menee alas (en muista merkkiä mutta hyvää on).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei minunkaan mahani kestä tuota greippimehua, siksi luovuin siitä melko pikaisen kokeilun jälkeen. Tosi vahvaa kamaa se on!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voikohan tuo greippimehu vaikuttaa noihin syljestä tehtäviin ovistesteihin? Meinaan vaan, kun eikös se lisää estrogeeninmäärää ja tuo testi mittaa juuri sen nousua syljessä... :/

Share this post


Link to post
Share on other sites
:o Onko jotain muita ruoka-aineita, mitä tarttee miettiä lääkkeiden tai raskautumisen kannalta? Vai kerrotaanko ko. asiat aina lääkkessä? Tarviiko tuommosta miettiä esim. ravintolisien tms. kanssa Greippi ja sitruuna sekä muut sitrushedelmät kun maistuvat mulle kovin paljon... ihan hedelmänä siis, mehuna juon vähemmän.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heissan:)

Itse kokeilin tässä juuri loppuneessa kierrossa greippimehua ja limat oli ovulaation aikaan niin runsaat että olisin ensimmäistä kertaa bongannut oviksen ilman tikkuja .

Share this post


Link to post
Share on other sites

no niin, tämäkin vielä.. Nyt olis greippimehua ostettuna jääkaapissa. Blendasin sekaan vähän appelsiinimehua, ja ihan hyväähän tuo oli. Mulla tuo oviksen bongaaminen on ollu ihan mahdotonta ilman tikkuja, mitään erilaisia limoja en ole erottanut. Raportoin tänne, jos mehu tuottaa tulosta :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä en huomannut mitään eroa niissä kierroissa, joissa käytin greippimehua. Hampaat tuntuivat vaan kärsivämmiltä ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä kokeilin greippimehua kahden yk:n ajan. Tuloksena oli, että limat kyllä muuttuivat paremmin havaittaviksi, mutta eipä niistäkään kierroista sit tärpänny. ;) Lisäks se maistu aika pahalle..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä oon kokeillut greippimehua tässä ekassa yrityskierrossa ja mulla hävis ovislimat lähes kokonaan vaikka tikkujen mukaan se tuli kyllä. Syön myös monivitamiinia ja mandariinejäkin on mennyt 1-2 päivässä joten ehkä c-vitamiinin reipas saanti on sit vaikuttanut tähän tai sitten jokin ihan muu seikka... en aio juoda enää vaikka tykkään mausta. Mietin tässä nyt kuitenkin että kannattaisikohan sitä sit juoda vasta oviksen jälkeen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

En olis ikinä uskon uskonut, että sorrun tähän. Jääkaapissa on kuitenkin jo melkein kokonaan juotu tölkki greippimehua. Saa nähdä vaikuttaako mitenkään. Viikon oon kohta juonut, ja huomaan jopa pitäväni siitä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi ei teitä!! Oonko muka ainoa, joka oikeasti tykkää greippimehusta :blink: ?? Tuokaa mulle, jos teil jää juomatta... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä kun aikoinaan join greippimehua niin sain kulkea kunnon siteet pöksyissä kun olin jatkuvasti ihan litimärkä. Muistaakseni yk:t 4-6 sitä join mutta oli pakko lopettaa kun se ei ollu hyvää.. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minustakin greippimehu on hyvää, vaikkakaan en ole sitä tähän tarkoitukseen vielä lipittänyt ;) pitäis varmaan ottaa kuuri ja testata :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join yhdessä kierrossa aamuisin reilun desin. Mitään muutoksia en missään huomannut, mutta plussan sain. Täytynee vajaan 2 vuoden yrityksen jälkeen uskoa, että greippimehun ansiota oli.. :girl_smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä tykkään greippimehusta, mutta kun perjaatteessa vastustan mehuja (turhaa sokeria) olen nyt yrittänyt nauttia greippini ihan hedelmänä. Katsotaan miten käy, tämän nyt on vasta ensimmäinen yrityskuukausi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olin ajatellut testata tuota greippimehua, mutta tämän ketjun perusteella taidan jättää sen testaamatta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä juodaan greippimehua ihan normaalistikin kun mies on siihen kovin ihastunut, minullekin uppoaa. :) Lidlistä saa parasta!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kummallakin kerralla kun olen raskaaksi tullut, olen greippimehua lipitellyt. Tiedä sitten onko sillä ollut vaikutusta, mutta kierroissa joissa muuten olisi ajotus täsmännyt mutta greippimehu puuttui, ei ole tärpännyt. Mulle tosin greippimehun juominen ei ole mikään vaativa suoritus, musta se on hyvää! :girl_smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itse sain greippimehukierrosta (yk2) plussan, se tosin meni sitten myöhemmin kesken. Nyt uutta yritystä toinen kierto menossa ja nyt olen taas greippaillut tässä kierrossa kp1 alkaen, nähtäväksi jää mitä siitä sitten seuraa.

 

Itse olen aina lorauttanut greippimehun sekaan vähän appelsiinimehua, niin ei oo niin kitkerää. Kokeilkaapa myös lantrata greippimehua vichyllä tai sprite lightillä, on muuten oikeesti ihan hyvää!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Greippimehua ja tonickia, maistuu jo aika lähelle GT:tä, tätä voi juoda sitten myöhemmin hämäykseksi :girl_wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lidl myy tosi hyvää greippimehua ja juon sitä pienen lasillisen aamuisin. Tuskin siitä mitään haittaakaan on.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla oottaa greippimehu tuolla kaapissa ja käyttöön otan heti kunhan kp1 pärähtää paikallle. En oo koskaan bongaillu ovislimoja, joten josko mehu edesauttais siinä sitte. Nähtäväks jää.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mullekin tuli tämä greippimehutieto oikein iloisena yllätyksenä, koska varsinkin se Valion mehu on vaan niin sairaan hyvää!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now