Miikuli

Yli 30-v. ensiyrittäjät

639 posts in this topic

Tervehdys Rusina!

Sun tilanne on niiiin samanlainen kuin mulla... Toivottavasti saadaan pian plussauutisia :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heips esteri! Toivotaan tosiaan plussia sekä teille että meille. Kiitos! :) Meinaan vaan olla aika kärsimätön. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos kaikki menee hyvin niin tyyppi syntyy juuri ennen mun kolmekymppisiä.

Mies kaksi vuotta vanhempi.

 

Meille tärppi tuli ensimmäisestä kierrosta, jossa seksiäkaan ei harrastettu hedelmällisinä päiviänä päivittäin. Tottakai tiedän että meillä kävi aivan uskomattoman hyvä tuuri!

 

Halusin vain tulla kertomaan meidän kokemuksen, ettei se 30v välttämättä tarkoita kuukausien tai vuosien odottelua, vaikka siihen mekin henkisesti olimme valmistautuneet. Luulen että meille oli suurempi yllätys että heti tärppäsi kuin että olisimme vaikka puoli vuotta odotelleet :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänään plussattu. :D

 

Ikää siis 32 vuotta ja yritystä takana kymmenisen kuukautta. Nyt tuntuu siltä, ettei ollut aika eikä mikään. :P

 

Toivottavasti kaikki menee hyvin!

 

Onnea ja tsemppiä kaikille muille yrittäjille!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä plussattu tänään. :) Reilu puoli vuotta sitten häiden jälkeen jätettiin pillerit pois, jonka jälkeen vauva on saanut tulla. Kierto tasaantui, uskomatonta kyllä, lähes heti (melkein yhdeksän vuoden pillerien popsimisen jälkeen), joten vaikka mitään megayritystä ei vielä ollutkaan niin tietoinen kyllä olin otollisista päivistä.

 

muoks. ja siis 30 ikää itsellä, miehellä 34

Edited by Nipsi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onnittelut kaikille uusille plussanneille :D

Ihana kuulla plussauutisia, näkee valoa omassakin yrityksessä...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mukaan ilmoittautuu uusi 3-kymppinen esikoisen kuumeilija. Toista kiertoa eletään ja jännitetään. Suhteellisen rauhallisin mielin vielä mennään. ;)

 

Onnea jo plussanneille myös minunkin puolestani! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla oli viikonloppuna mieli niin maassa. Oli jotenkin niin vahvoja raskausoireita, että kerkesin jo hieman innostua, mutta näköjään pääkoppa teki tepposet. Nyt siis kp 2/27 ja alusta taas koko rumba. Yrityskerta 4 siis käynnistyy ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olin ihan hitusen vajaa 30 v. ensimmäisen raskauden alettua, joka valitettavasti meni kesken rv. 11:llä. Tokassa kierrossa tais tärpätä. Toinen raskaus alkoi myös suht pian km:sta, ja siitä syntyi terve tyttö juuri täytettyäni 31.

 

Tsemppiä kaikille yrittäjille! :)

 

Muoks. Ei tunnu lainkaan, että olisimme jättäneet liian myöhään yrityksen. Löysin miehen muutamia kuukausia ennen 26-vuotissynttäreitäni ja halusin olla naimisissa ennen lapsia. Jos mies olisi löytynyt aikaisemmin, olisin hyvin voinut aloittaa yrityksen vastaavasti aikaisemmin.

Edited by Galaxy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mulla oli viikonloppuna mieli niin maassa. Oli jotenkin niin vahvoja raskausoireita, että kerkesin jo hieman innostua, mutta näköjään pääkoppa teki tepposet. Nyt siis kp 2/27 ja alusta taas koko rumba. Yrityskerta 4 siis käynnistyy ;)

 

Tää on niin tuttua. Harmistus on kyllä ollut kova joka kerta kun menkat alkaa. Mä oon joka kierrossa oireillu mutta ilmeisesti kyseessä on vain pms. :rolleyes: Nytkin rinnat tosi arat, kuten edellisissäkin kierroissa. Hassua vaan, ettei tämmösiä oo ennen ollut. Tai en ole ainakaan huomannut. Mutta kai nyt olisin huomannut, kun rinnat on niin kipeet, ettei kärsi yhtään hyppiä. :o Enkä pysty selittämään tätä edes pillereiden pois jättämisellä, koska ne on jätetty pois jo aikaisemmin. ;)

 

Tsemppiä Esteri! Ja kaikki muutkin. Onnea plussanneille! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tää on niin tuttua. Harmistus on kyllä ollut kova joka kerta kun menkat alkaa. Mä oon joka kierrossa oireillu mutta ilmeisesti kyseessä on vain pms. :rolleyes: Nytkin rinnat tosi arat, kuten edellisissäkin kierroissa. Hassua vaan, ettei tämmösiä oo ennen ollut. Tai en ole ainakaan huomannut. Mutta kai nyt olisin huomannut, kun rinnat on niin kipeet, ettei kärsi yhtään hyppiä. :o Enkä pysty selittämään tätä edes pillereiden pois jättämisellä, koska ne on jätetty pois jo aikaisemmin. ;)

 

Tsemppiä Esteri! Ja kaikki muutkin. Onnea plussanneille! :)

 

 

Just niin. Mulle tuli kaikki maailman ovulaatio ja menkkavaivat heti sen jälkeen kun ruvettiin lasta yrittämään. Mulla ei koskaan ennen ole menkkojen takia rinnat kipeytyneet ym. mutta nyt kyllä kaikki "vaivat"/oireet löytyy :blink: Ja pillereistä ei voi johtua, koska en ole 3 vuoteen niitä syönyt... Aika hassua.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pakko käydä tänne vielä kertomassa, että plussasin tänään. :wub: Yli kolmekymppisilläkin on siis toivoa. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos onnitteluista! :)

 

Haaveilua takana vuosia ja yritystä (tai saa tulla, jos on tullakseen) elokuusta lähtien. Onneksi ei mennyt tämän kauempaa, muuten olisin hajonnut. :rolleyes:;) Ei kai huomaa, että olen vähän kärsimätön luonne. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kp 24/27-28. Ei oikeestaan mitään oireita. Ihmeellisen oireeton kierto..?

Toivon niin hartaasti, että plussauutisia tulisi meille jouluksi mutta tuskinpa.

 

Ainoona "oireena" on, että nenä on lauantaista lähtien ollu tukossa ja hieman flunssainen olo mutta meillä on jokatoinen töissä kipeenä eli ihka "oikea" flunssa taitaa olla kyseessä.

Edited by esteri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Äh. Tännekin täytyy käydä nyt ikävä kyllä kertomassa, että meni kesken tämä mun raskaus viikonloppuna. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now