Sign in to follow this  
Followers 0
Nadda

Mikä haalari hyväksi havaittu?


206 posts in this topic

Meidän taaperolle ostettiin täksi talveksi Didriksons-merkkinen haalari. On toiminut toistaiseksi oikein mainiosti! Lahkeissa olevat nepparit ja tarrat helpottaa kenkien pukemista. Jalkalenkeissä on myös sellaiset kangasvahvikkeet. Kaulus tulee haalarissa aika korkealle ja suojaa hyvin kaulaa ja niskaa. Haalari on lämmin, mutta kuitenkin tosi kevyt.

Osaatko /osaako joku muu sanoa, miten ton merkin mitoitus on suhteessa muihin merkkeihin? Kuulemma on isohkoa mitoitusta ja kooti men22 eri tavalla kuin Reimassa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me tykättiin viime talvena ticketin haalarista.tyttö oli sillon vielä ryömimis iässä eikä haalari menny miksikään. Haluaisin saman haalarin myös tulevaksi talveks.

Molon ulkoilupuvut kyllä kiinnostaa,haluaisin nyt syksyks vk puvuks moloa. Mini rodoni löytyy jo mut olis hyvä olla toinen myös varalle jos kastuu tms.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä on ollut lapsilla haalarimerkkeinä LassieTecin, ReimaTecin ja Molon.

 

Lassiet ovat olleet edullisia ja kestäneet hyvin kahden lapsen käyttövuorot. "Normaalin" mallisia ja riittävän lämpöisiä, meillä ollut aina niitä, minkä lahkeet ja takamus ovat olleet sitä suprafiili-kangasta, kestää siis vettä/kulutusta paremmin. Isoin miinus näissä on tylsät, sukupuolisidonnaiset värit.

 

Reimat ovat kooltaan reiluja, kestäneet hyvin, paitsi jalkalenksut kuluneet hirmu nopeasti. Lapsen helppo pukea päälleen. Kivoja kuoseja.

 

Molot miellyttää mun silmää eniten ja ovat sopineet hyvin meidän hoikille lapsille, molon malli on siis normia kapeampi. Kestäneet hyvin käyttöä. Ainut miinus tulee siitä, että lahkeensuut ovat usein tiukkoja, lapsen itse hankala vetää kengän päälle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä olen testannut pojalla nyt Name Itin (oli hyvä vielä parivuotiaana, nyt lahkeet jäävät lyhyeksi vaikka selässä vielä riittää mittaa), Popin (sama juttu) ja Reiman. Reima on näistä ollut mitoitukseltaan paras, Pop on kestänyt käyttöä kaikkein parhaiten. Kevääksi odottaa Molo, jospa se nyt sitten olisi pitkäraajaiselle, hoikalle lapselle hyvä.

 

Edit. Niin ja mä pyrin ostamaan mahdollisimman unisex-värejä ja yksivärisiä, jotta ne menevät sitten pikkusiskollakin. Tää vaikeuttaa valintaa yllättävän paljon ja esim. Ticketiltä on ollut vaikea löytää sopivaa, vaikka muuten olisin varmaan jo testannut sen.

Edited by Nirppu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0