AnnieO

Mistä äitiysuimapukuja?

50 posts in this topic

Olen kai vähän kranttu, mutta miksi noissa kaikissa Carriwellin (jotka näyttää muuten todella hyviltä) on tuollainen niskaan menevät tuo yläosa? Siis ettei mene selässä ristiin ja kiinnity siihen selkäosaan. Eikö tosiaan ole sellaista äitiysuimapukua, jossa olis tuollaiset leveät olkaimet ja reilu yläosa (ei niitä pelkkiä naruja) ja ei tuollaista halterneck-tyylistä yläosaa... etsintä jatkuu :girl_impossible:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pikkuprinsessa, just samanlainen uikkari mullakin etsinnässä. Kun rinnat ovat kasvaneet nyt aika isoiksi, niin tuollainen naru niskassa ei juuri houkuttele, vaan haluaisin perinteisen mallisen uikkarin, jossa olisi kuitenkin vatsalle tilaa kasvaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostin aikanaan ihan Prismasta äitiysuikkarin, ihan joku perusmerkki ja perusmalli, ja hyvä oli. Ja isojakin kokoja oli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä tarvittaisiin kohta puoliin uusi uikkari odotusajalle. Meinaa jo toi vanha ottaa vastaan. Mutten raaskisi maksaa maltaita thdestä uikkarista, jota käytän kuitenkin vähän aikaa. Pitääpä alkaa mettästään. Bikineihin en itteeni pue! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kannattaa käydä tsekkaa Missymomin uikkari, mä oon tykänny kovasti, mut en oo mikään himouimari, niin ei mitää hajua ton urheilullisista puolista... Mut rintoja tukeva toppi tossa yläosassa, maha mahtuu hyvin ja pöksyt on sellaiset hipsterityyliset, tossa kuvassa on mun mielestä pienempi toi alaosa ku mitä mun uikkarissa oli. http://missymom.shop.wosbee.com/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=5-9001

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kahden kuukauden etsinta on vihdoin paattynyt ja loysin omani Nextista, halusin nimenomaan simmarit uimiseen en lekotteluun tai auringonottoon ja lisaksi halusin etta mun valtaviksi paisuneet rinnat eivat pursua ja tursua vaan pysyvat hyvin paikoillaan, en myoskaan halunnut pistaa paljoa rahaa simmareihin joiden kayttoika on suht lyhyt. Nailla kriteereilla simmarishoppailu oli lievasti sanoen haastavaa. Ostin tuon sporttimallin, ei ne mitkaan kaunokaiset ole mutta tosi toimivat.

 

http://www.next.co.uk/shop/category-bras-category-briefs-category-tights-category-swimsuits-productaffiliation-motherandbaby-gender-women-0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä löysin hyvän uikkarin Pienten parhaaksi-nettikaupasta, meinaan tämän. Sain kaupasta todella hyvää ja nopeaa palvelua ja uikkari oli juuri sopiva joten en voi olla muuta kuin tyytyväinen. Lisäksi uikkari menee hyvin raskauden jälkeenkin :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tilasin hennesiltä sen mama malliston uikkarin, halvan hinnan takia (19,95€). Ei ole vielä tullut joten saa nähdä. Jos se ei sovi, kokeilen varmaan tuota Tuulipuun linkittämää Carriwellin uikkaria, näytti hyvältä! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elloksen uikkari saapui vihdoin. Kuivasovituksena vaikuttaisi istuvan ihan ok ja masualueella on kasvun varaa hyvin vielä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Löytyisköhän täältä vastausta mulle. Minkä kokoisia äitiysuikkareita ootte ostanut? Asokselta löytyis muutamakin kiva, mutta mietin tässä vain sitä kokoa... Eli jos on normaalisti (M)L kokoa uikkari, niin mikäköhän nyt sitten..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on kokoa 42, mutta 40 olis kyllä ollut riittävä, eli turhaan ostin "kasvunvaraa". Oma uikkarini on Mamalicious -merkkinen.

 

Lisään vielä, että on tuo neljäkakkonenkin ihan käyttökelpoinen, eli kyllä minä sitä olen käyttänyt ja pysyy päällä.

Edited by Armiannikki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos vastauksesta Armiannikki ! Päädyin nyt kuitenkin ihan cittarin perusuikkariin (20e), josta otin vain kokoa isomman :) Toivottavasti on masulle tarpeeksi kasvuvaraa tuossa. Isompi olisi jo tippunut ainakin tässä vaiheessa päältä..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mua ärsytti kun tuntuu että suomalaisissa livekaupoissa oli tarjolla vain mustaa-mustaa-perusuikkaria.

Tilasin sitten asokselta sähkönsinisen mammauikkarin jota voi pitää ilman olkaimia (lekotteluun) tai olkainten kanssa (meni muistaakseni niskan taakse). Tilasin koon 14 (käytän esim hm:llä kokoa 42) ja uikkari oli just hyvän kokoinen ja aika tukevankin oloinen. Tää tieto tuli vissiin Hekumalle vähän myöhässä, mutta jos joku muu miettii myöhemmin asoksen kokoja.

Tähän asti olen pitänyt tavallista uikkaria (nyt rv 20), mutta kun oma normaali on vähän kalliimpi sporttimalli, en halua venyttää sitä pilalle. Ja kesällä on varmaan kiva olla ihan vaan pihalla nätti uikkari päällä!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uikkarikausi Suomessa alkaa olla ohi, mutta kun jouluksi matkataan Thaimaan lämpöön, tarttisi hankkia masulle sopiva uikkari.

 

Mulla ois vaan isona kriteerinä että uikkarissa on LAHKEET! Toi bikiniraja kun on huonon ja epäsäännöllisen sheivauksen takia näpyillä ja voi siellä olla jäänyt jokin muille näkyvä kohta sheivaamattakin :grin: että saisi nuo piiloon.

 

Äitiysuikkareissa ei tuntuisi lahkeita olevan, mutta pysyykö jalassa tai painaako mahaa jos ostaisi normaalibiksujen alaosan?

Tahdon myös mahan piiloon, mutta mielummin tankini-tyylillä kuin kokouikkarilla.. Mahtuisikohan maha sellaiseen ei-raskausversioon..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mua ärsytti kun tuntuu että suomalaisissa livekaupoissa oli tarjolla vain mustaa-mustaa-perusuikkaria.

 

Tästä nimenomaisesta syystä meinasi itselläkin alkaa vähän epätoivo iskemään uikkareita etsiessä. Ja sitten vielä se, että ne mustat perusuikkarit maksavat jopa 80e! Kääk. Lopulta löysinkin mieleiset uikkarit pääsiäisreissulla Lontoosta, kun käytiin miehen kanssa JoJo Maman Bebe -ketjun yhdessä liikkeessä. Puna-valkoinen pallokuvioinen tankini maksoi 28 puntaa, euroina n. 35, mikä oli minusta tosi kohtuullinen hinta vielä.

 

Tuolta saa tilattua Suomeenkin, postimaksu oli tosin minusta aika paljon jos ei ole paljoa tilaamassa. Sitten jos saa muita mukaan tilaukseen, ei ole enää niin paha.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mahdun vielä tavalliseen uikkariini mitenkuten, mutta ennakoin kesän aikana tapahtuvaa mahan kasvua ja tilasin Zalandosta äitiysuikkarit. Siellä oli aika hyvä valikoima, parempi kuin monessa äitiysvaatteiden erikoisliikkeessä, enkä tosiaan halunnut niitä mustia perusuikkareita. Tilasin useamman sillä ajatuksella että palautan ne mistä en pidä / mitkä eivät sovi - tuolla kun on palautus tehty niin helpoksi. Parhaaksi osoittautui JoJo Maman Bébé -merkkinen merihenkinen raidallinen kokouimapuku, joten se saa jäädä ja muut menevät takaisin. Hintaa tuolle tuli 42 euroa. Ei kauhean halpa, mutta mielestäni vielä ihan siedettävä hinta etenkin kun luulisin että sille tulee aika paljon käyttöäkin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kävin Lastenhuone nimisessä kaupassa Espoossa Suomenojalla, ja siellä oli kivannäköisiä Mamas&Papas äitiysuikkareita, useita kuoseja.

En muista hintaa tarkalleen, ehkä esim 25 tai 35 euroa mutta joka tapauksessa varmasti reilusti alle 40€. Heillä on nettikauppakin, josta varmaan näitäkin voi tilata. Itse en tosin uskaltaisi tilata vaatteita sovittamatta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aika paljon löytyy ihan huuto.netistä ja torilla käyttämättömiä. Itse en ole koskaan tarvinnut, kun omat tavikset ollut käytössä. Ja viimeiset kuut uintikiellossa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onko kellään kokemusta Mamaliciouksen äitiysuikkareista ja niiden koosta? Jos useimmissa vaatteissa S on hyvä koko, niin kannattaisiko se ottaa tostakin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marabello, mä käytän vaihtelevasti s-m-kokoa ja merkin uikkari vaikutti alkuraskaudessa testaillessa hyvältä ja uskoisin, että olisi mennyt koko raskauden. Sanoisin, että ennemmin ovat snadisti reilua kuin pientä kokoa. Malli oli mun mielestä tosi kiva.

Share this post


Link to post
Share on other sites