Rudy

Next vaatteiden tilaus

282 posts in this topic

Onko joku tilannut? Mikä se raja on et ei mee veroja? Ja jos tilaa suuremmalla summalla, niin tuleeko muita maksuja kun se vaatteiden alv 22%, ottaako tulli siitä jotain. Jos joku on tilannu Englannista tms. ja menny yli sen ostorajan (mikä se nyt onkin) niin paljonko ootte maksanut tulleja. Esim. paljonko noin 100e ostoksista tulis tulleja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

En tiedä oonko ymmärtänyt ihan väärin, mutta ei kait tulleja tule kuin jenkeistä tilattaessa?! Ainakaan Nextiltä ei tullut kun reilulla satasella tilattiin. Eikä myöskään Zooplussalta (lemmikkieläinkauppa) ole tullut useamman satasen tilauksista.

Share this post


Link to post
Share on other sites

EU:n sisältä ostettaessa alv sisältyy hintoihin, eikä sitä tarvitse erikseen maksaa, ei myöskään tullia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovatko nuo Nextin vaatteet minkä kokoisia? Siis vastaako esim. koko 1,5-2 (vuotta ilmeisestikin...) hyvin kokoaan (86-92)? Vai onko koot pienehköjä/reiluja? Valottakaas joku vähän... :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Mulla on kokemusta vaan kahdesta paidasta/tunikasta ja ne ainakin oli pieniä. Eli koko 1,5-2v oli sopiva 1-vuotiaalle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos vastauksista! :rolleyes:

Tyttö sai lahjaksi Nextin fleecehupparin, aivan ihana ja ainakin ekan käytön (pihalla hiekkiksellä) ja pesun jälkeen on aivan uutta vastaava. Koko oli 4T ja tyttöni täytti heinäkuun lopulla 3 vuotta. Ei ole liian iso, mutta mahtuu pidempään. Hihat siis aavistuksen liian pitkät, mutta sitä ei huomaa kuitenkaan päällä...Ajattelin tilata isommalle tytölle 4-vuotiaan kokoa ja pienemmälle 10kk tytölle 12-18...Tänään yritän pistää tilauksen! :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nextin sivuilla on kokotaulukko jossa on myos selvitetty vauvanvaatteiden rinnan ymparys, vyotaro jne sentteina. Omasta kokemuksesta taas sanoisin etta vastaavat kokoaan tai ovat vahan reiluja. Meidan 18kk poika on toki hippasen pieni ikaisekseen mutta sille menee edelleen Nextin kokoa 9-12kk t-paidat. Ja eivat viela edes kirista yhtaan joten kayttoa nayttaa olevan viela tulevaisuudessakin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meilla kaytetaan paljon Nextin vaatteita, minunkin mielestani vastaavat hyvin kokoaan tai ovat jopa suurehkoja, riippuu vahan ehka siita mita sielta ostaa. Housut ainakin ovat aika pitkia ja paidat reiluja, verrattuna muihin yleisiin merkkeihin mitka Englannissa ovat suosittuja. Pidan kovasti Nextin vaatteista, kestavat kauan hyvakuntoisina ja hinta-laatusuhde on kohdallaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mielestäni Nextin vaatteet vastaavat aika hyvin kokoaan. Ostin tytölle 1,5-2 v. kokoisia vaatteita, kun kuulin, että olisivat reiluja kooltaan. Vähän jäi harmittamaan, sillä vastaavat mielestäni hyvinkin kokoaan ja valitettavasti jäänevät pieniksi ennen kevättä. Tyttö on tasan nollakäyräläinen.

 

Nextiltä tilatessa meni mulla vain 5 euron toimitusmaksu. Tulleja ja alveja ei mene, sillä tulevat Iso-Britanniasta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osaako kukaan sanoa miksi vaatevalikoima supistuu kun muuttaa maan suomeksi? Kun hinnat on puntia on valikoima paljon suurempi, ärsyttävää <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nyt olikin päivitetty loppu viikosta mallistot samoiksi, jee!! Mutta edelleen siellä on jotain sellaista kamaa jossa lukee että ei saatavilla?? No onneksi ei monessa. Nyt pitäis vaan saada tilaus tehtyä ja mielellään sellainen joka ei ihan tähtitieteellisiin summiin kohoa :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^sama tilanne :P Kuopukselle on jo valittuna kauppareissu-takki ja muutenkin muutama huppari on jo puoliksi ostoskorissa. mun mielestä sielä on nyt vaikka mitä kivaa! Ihania kenkiäkin pienille pojille B)

Edited by Mamalicious

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo ne kengät on just mun kompatus kivi :P Mä haluun vauvalle ne "uggsit" ja tekis mieli poitsullekkin ne tilata. Sitten siellän poitsulle ne muutamat kivat nahkakengät ja paljon muuta mä haluun vaatetta. Mä oon kanssa kauppa takkia kattonnut. Mitä sä oot kattonnut? Mä oon ihastunut siihen kitin väriseen jossa on ne duffeli takin napit edessä

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tämä takki on vahvoilla:

http://www.nextdirectory.eu/shot.asp?b=G45...n=Childrenswear

 

Mutta vähintään yhtä vahvoilla on tämä:

 

http://www.nextdirectory.eu/shot.asp?b=X44...n=Childrenswear

 

Tämä neule molemmille pienille:

 

http://www.nextdirectory.eu/shot.asp?b=G45...n=Childrenswear

 

tämä molemmille:

 

http://www.nextdirectory.eu/shot.asp?b=G45...n=Childrenswear

 

näitä himoitsen:

 

http://www.nextdirectory.eu/shot.asp?b=G45...n=Childrenswear

 

...ja niin monia muita vaatteita :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä en ollutkaan tota ruutu takkia huomannut, ihana!

 

No kengät on niin ihana, varsinkin noi muka uggsit. Tällässet haluisin vauvalle

klik

 

Tän takin haluisin ja siihen ton sun laittaman pipo setin tai tän (normaalisti en tykkää mistään hahmo jutuista mutta noi on vaan niin söpöt)

 

klik

 

klik

 

Kengistä katoin myös näitä

 

klik

 

klik

 

ja sitten niitä nahkaisia ruskeita jotka sä laitoit. Ootko muuten löytänyt jonkun hyvän kokotaulukon noista lasten kengistä?

 

Mä ajattelin tilata samalla tuolta joulukortteja, oli tosi kivoja ja halpoja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

voi Monalisa sulla on vaan niin hyvä maku :P

 

meillä oli kuopuksella samanlaiset (emun) uggit jotka ajattelit teidän poitsulle ja ne oli kyllä söpöset. tosin jokusen kerran pääsi toinen tossu putoamaan rattaista, kannattaa siis pitää silmällä vähän ;)

 

kenkien koot menee vähän riskillä. meillä on kuopuksella airwalkin tennarit kokoa 5,5. ne on nyt oikean kokoiset, mutta kasvunvaraa (tai käyntivaraa) ei ole. niiden mukaan oon peilannut kokoja, toi vastaisi ehkä kokoa 20-21? Yhdet Placen kengät taas kokoa 5 ja ne on lähes identtiset suomalaisen 20 numeroisen kengän kanssa. Noihin kun koittaa sitten jotenkin peilata ja toivoo parasta :P netistä en oo hyvää taulukkoa pienistä kengistä löytänyt...oisko joku muu ehkä?

 

oisko 6 sitten vastaava 22-23 ja 7 yhtäkuin 24-25? ja 4 sitten 18-19? varma en ole kyllä! olipas sekavaa :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla lähti äsken toooosi iso tilaus Nextille. Joukossa nättejä äidin maun mukaisia vaatteita ja sitten muutama, jotka tiedän olevan lasten mieleen: neidille Upsy Daisy paita ja Pipsa Possu-pipo ja pojulle Chuggington pipo. Niin ja aivan ihanat kummparit! Kokotaulukkona käytin tätä http://www.shoesforkids.co.uk/sizes.htm ja toivon vaan, että koko on sopiva. Tuo kenkäkauppakin vaikuttaa muuten aika hyvältä, usein olen valikoiman selannut läpi, mutta mitään en ole vielä tilannut. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Kiitos toi olikin tosi hyvä toi kokotaulukko. Ja on se kiva kun muutkin tekee jättitilauksia.

 

voi Monalisa sulla on vaan niin hyvä maku :P

 

:lol: Eikö me olla aikasemminkin oltu aika samoilla linjoilla näissä makuasioissa :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Argh, ei olisi pitänyt eksyä lukemaan ketjua ja eritoten klikkailemaan linkkejä, tekisi mieli tilata lisää ihanuuksia Taaperoiselle. Mutta kun se ei ihan oikeasti tarvitse mitään, talvitakkejakin on kaksi odottamassa ja niin päin pois.

 

Ja kokoasiasta, kaikki meille tilatut vaatteet ovat hyvinkin reiluja, Taaperoinen käyttää tällä hetkellä farkkuja kokoa 9-12 months ja herra täyttää tosiaan alkuvuodesta kaksi. Sama juttu yökkäreissä, viimeksi tilaamani parivuotiaan koko olisi mennyt ehkä viisivuotiaana, lahkeet olivat rapsakat 30 cm liian pitkät.

 

Jos mä nyt kuitenkin kävisin vilkaisemassa tarjontaa.. B)

 

Muoks. Mä en ehkä voi vastustaa mm. tätä:

 

Neule

Edited by Lara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä naputtelin eilen aamulla tilauksen...ensin saldo oli reippaasti päälle 200 euroa mutta järkiinnyin sitten onneksi ja tiputin reippaasti. meilläkään pojat kun ei oikeasti tarvitse mitään :P

 

mä oon meiän 1,5 vuotiaalla pitänyt 12-18kk kokoa ja se on nyt sopiva. 3,5 vuotiaalla taas on 4-5 kokoinen takki ja se on ihan passeli. näin ollen kuopus siis sai nyt 2-3 kokoa ja isoveikka tuota 4-5 kokoa...

 

aivan ihana tuo Laran laittama neule...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voisiko tästä päätellä, että ne vauvaosaston vaatteet on reilumpia kuin sitten boys/girls -osastosta ostetut. Pitää muistaa. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heh, mulla on lähtenyt 200 - 300 e tilauksiakin tuonne... XD Jos tulee tilattua niin tilaan sitten kunnolla, on niin halpa toimitusmaksu ja sama se tilaanko sen saman määrän sitten HenkkaMaukalta vai tuolta... ja Nextin vaatteet on paljon nätimpiä ja istuvampia meiän tytölle!

 

Mut yleisin tilaus on jotain 100 e ja 200 e väliltä.

 

Tulee aina tilattua isompi satsi kerran - kaksi vuodessa; kesä- ja talvivaatteet, paikka vaan vaihtelee!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä tilasin sen neuleen odottamaan kevättä ja kolme pyjamaa samalla. Niin ja joulukortit, en olisikaan tajunnut että tuoltakin saa ja nehän oli tosi kivoja ja edullisia. Kiitos vinkistä!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now