Guest Kuppis

Kuppikoko ennen ja jälkeen raskauden

158 posts in this topic

^Sama täällä. Melko olemattomat rinnat on nyt kahden raskauden ja imetyksen jälkeen, mutta eipä auta, näillä mennään.. Ennen raskauksia 70-75A, odotus- ja imetysaikana kasvoi n. B-kuppiin ja nyt 70-75A/AA.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ennen raskautta B75-80, raskausaikana kasvoi C-kuppiin missä pysyi imetysajan. Imetyksen jälkeen on A-kuppi, ihan lätyskät ja muodottomat. Vähän on itsetunnolle ottanut kun on tissit hävinny, mutta eihän sille mitään mahda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ennen raskautta käytin kokoa 65E/F (Changen mitoituksella), raskausaikana koko oli n. 70E, imetysaikana 65G/H ja nyt imetyksen loputtua rinnat on suunnilleen samankokoiset kuin ennen raskautta, vaikkakin löllömmät ja roikkuvammatgirl_haha.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

ennen ekaa raskautta oli 75A

raskausaikana 80B, synnytyksen jälkeen 80C

 

ennen tokaa raskautta 80B

imetysaikana 80C

 

pari kukautta imetyksen lopettamisen jalkeen 75Bsmile.gif

Edited by Kar-Kara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ympärysmitta säilyi ennallaan, kuppikoko ennen raskautta DD ja raskauden ja imetyksen jälkeen D. Itse olen hyvin tyytyväinen muutokseen. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ennen ekaa raskautta kuppikoko oli B (ja sain ostella ihania, ihania liivejä) ja nyt sitten raskauksien jälkeen kuppikoko on jämähtänyt D kooksi, eikä ole pienentynyt edes imketyksen jälkeen, raskauksien välissä... vaikee löytää ihania D kokosia liivejä.. mä oon niin kranttu :skilletgirl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ympärysmitta kasvoi, kuppikoko lähes sama. Roikkuvat jossain navan tienoilla ilman liivejä ja liiveihin tungettuna nuo lärpät täyttävät b-kokoisen kupin. :girl_haha:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuppikoko kasvoi, ympärysmitta pieneni... tai sitten käytin vaan aiemmin vääränkokoisia liivejä :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samat liivit menee edelleen kun ennen raskauttakin. Tosin rinnat eivät enää ole yhtä kiinteät kuin ennen girl_sigh.gif mutta onneksi eivät kutistuneet.. grin.gif

Puoli vuotta synnytyksestä myös ympärysmitta palasi ennalleen. Oli siihen asti noin 5 cm enempi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ennen raskautta käytin kokoa 65E/F (Changen mitoituksella), raskausaikana koko oli n. 70E, imetysaikana 65G/H ja nyt imetyksen loputtua rinnat on suunnilleen samankokoiset kuin ennen raskautta, vaikkakin löllömmät ja roikkuvammatgirl_haha.gif

 

Innostuin liian aikaisin. Kutistuminen jatkui ainakin pari kuukautta imetyksen lopetuksen jälkeen. Nyt rinnoista ei ole juuri mitään jäljellä aiempaan verrattuna. Koko on nyt jotakuinkin 65C. Kieltämättä näin iso muutos tekee huonoa itsetunnolle...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuppikoko on sama kuin ennen raskautta (kävi kyllä hetkellisesti paaaaljon isompana). Ympärysmitta sen sijaan ei, mutta onhan mulla yli 15 kiloa enemmän painoakin. :grin: Uskoisin, että vanhat liivit olisivat just sopivat, jos paino tippuis "normaaliin".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla ei tapahtunut rinnoissa minkäänlaisia muutoksia raskauden/imetyksen aikana. Mulla on todella pienet rinnat muutenkin, ja olin vähän salaa toivonut, että raskauden myötä ne vähän kasvaisivat, mutta ei. Maidonnousu aiheutti hieman kipua ja turvotusta rintoihin, mutta muuten ei ollut koko aikana rinnoissa mitään muutoksia tai tuntemuksia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ennen raskautta oli koko 70/75 C ja jo alkuraskaudessa osti 70 E liivit. loppuraskauden aikan rinnat ei enää kasvanut. Imetysliivit on myös kokoa 70 E, mutta silti nuo tavalliset liivit mitä käytin loppuraskaudessa on ihan liian pieniä :o eli vielä isommat ovat nyt imettäessä...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla oli ennen raskautta 80E ja nykyään 80G-80H Mutta oikea kokoni laskurin mukaan olisi 80K ihan järkyttävää, pitäis mennä pikapikaa rintsikka ostoksille.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ennen raskautta käytin 75b liiviä, imettäessä 75c ja imetyksien loputtua 75a. Heihei tissit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ennen ekaa raskautta oli 75B, raskausaikana 75C, imetysaikana 80D. Imetyksen jälkeen 75-80C, nyt tokassa raskaudessa pysynyt samassa ja viikkoja kasassa 31+. Todella toivon, ettei nyt loppuraskaudesta mihinkään muutuiskaan. Ja imetysaikanakaan ei tartteis enempää kuin se yksi kuppikoko tulla lisää, en kaipaa yhtään enempää!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ennen muinoin koko oli 75D, raskauden alussa heti 75E ja imettäesä 75G. Toisen lapsen imetyksen aikana koko kasvoi 75H:n. Nyt kun imetyksen lopetuksesta on puoli vuotta, koko on taas 75D (eikä toivottavasti enää pienene :) ). Rinnoista kyllä huomaa, että ne on olleet neljä kokoa isommat ja sitten on täyte hävinnyt... :girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aiemmin, painoindeksin ollessa 23, olin kokoa 75D. Kaksi raskautta ja imetystä on nyt mennyt ja painoindeksi nyt on päälle 22 ja kuppikoko yhä 75D. :) Tyhjemmät nämä on ehdottomasti ulkomuodoltaan mutta jännä kyllä koko on siis sama vaikka välissä raskausaikana ja etenkin imettäessä oli karmeat melonit, about E-kokoiset.

Myönnän että harmittaa kun mun hyvät tissit on tuhoutuneet mutta lasten takia antaisin tissit vaikka kokonaan pois. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ennen raskautta kuppikoko 75A ja nyt 70-75C :) Vähän venähtivät ja tyhjentyivät mutta ihan ok vielä. Saa nähdä mitä toinen raskaus heti perään tekee..

Share this post


Link to post
Share on other sites

75 B, ennen ja jälkeen. D-kupissa käytiin imetysaikana, mutta sitten jäljelle jäikin pelkät patalaput :girl_mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now