Sign in to follow this  
Followers 0
TIME

Kohtukuolema

82 posts in this topic

Löysin jo. On hirveää, että meitä on niin monta täällä.

 

Toisaalta vertaistuesta saa paljon voimaa.

 

Itse sain uutiset tänään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen todella pahoillani Annis. Kenenkään ei pitäisi tätä kokea. Silti se salama osuu aina johonkin. Voimia tuleviin päiviin ja muista, että mitään et olisi voinut tehdä toisin.

Te olette nyt pienen peikko-enkelin vanhempia. Pitäkää toisistanne kiinni! :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annis, luin järkyttävästä tapahtumasta toisaalta ja olen todella pahoillani puolestanne. Voimia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osanottoni täältä ja paljon voimia Annis.

 

Vähän OT. Kovin paljon ristiriitaisia tunteita herättää tämä ketju. Itselläni muutama ystävä menettänyt lapsensa ihan viimeisillä viikoilla ollessaan raskaana, toinen 2 kertaa peräkkäin. Viimeisimpänä muutama kk sitten paras ystäväni vuoden yrityksen jälkeen tuli raskaaksi ja sai keskenmenon n. 7 viikolla. Aikaistahan tuo on mutta ystäväni otti todella raskaasti. Nyt jännitän kovasti koska uskallan hänelle kertoa omasta raskaudestani. Odottaakko pidempään vai onko sitten muka parempi, että saisi tietää muualta ja sitten vasta tuleekin sanomista, jos asiasta ei oo uskallettu kertoa. Jännittää kauheesti! Emme näe kovin usein, vaikka samalla paikkakunnalla asutaan.

 

Kyllä sitä on muiden kokemusten mukaan tullu sellaset realiteetit, et mitä tahansa voi käydä. Pidän tätä lasta ihmeenä, jos loppuun asti jaksaa. :lipsrsealed: Ei se oo ollenkaan itseselvyys tässä maailmassa..

 

Sori tosiaan OT, koin vaan tarvetta avautua.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kohtukuoleman kokeneille on nyt avattu oma suljettu vertaistukiosasto tänne foorumille. Osasto löytyy tuolta päiväkirjojen alapuolelta Arempia aiheita -osaston aliosastona. Sinne pääsevät vain kohtukuoleman läpikäyneet. Jos kuulut tähän ryhmään, laita mulle privaa, niin laitan sinulle oikeudet osastolle. Myöskin vaaditaan vähintään 10 kirjoitettua viestiä foorumille, ennenkuin osasto näkyy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0