Galentin

Isovanhemmat


217 posts in this topic

Meidän molempien vanhemmat ovat elossa, samoin mun äidin äiti. Mies ei tosin ole missään tekemisissä isänsä kanssa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meidän tämänhetkinen tilanne (joka toivottavasti on sama lapsen syntyessä kesällä) on se, että lapsella tulee olemaan neljä isovanhempaa kun mulla ja miehellä on kummallakin molemmat vanhemmat elossa. Miehellä on lisäksi molemmat mummot elossa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meidän lapsilla on kaikki neljä biologista isovanhempaa elossa ja mukana elämässä. Isoisovanhempia on vielä 4 elossa, joista 2 hyvinkin aktiivisesti elämässä mukana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meidän molempien vanhemmat on elossa. Mulla lisäksi kolme isovanhempaa. Toivottavasti tilanne on sama myös kesällä, kun lapsen on määrä syntyä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itsellä ei tällä hetkellä vielä lapsia ole, mutta jos nyt saisin vauvan, olisi sillä elossa miehen vanhemmat ja yksi miehen mummo ja minun puoleltani sitten olisi vain äitini elossa...eli vähiin käy isovanhemmat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meilläkään ei ole vielä lasta, mutta molempien vanhemmat ovat elossa, ja minun puolelta yksi isovanhempi (joka tosin alkaa olla jo huonossa kunnossa)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minun molemmat vanhemmat ovat vielä elossa sekä miehen äiti. Molemmilla myös yksi isovanhempi elossa. Miehen mummo ja minun pappa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoisella oli syntyessään (10 v sitten) kaikki neljää isovanhempaa, sekä 1 isoisoisä,ja kolme isoisoäitiä.

 

Nyt tilanne on se, että tytöillä on 1 isoäiti, 2 isoisää ja 1 isoisoäiti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meidän pojalla oli syntyessään elossa kaikki neljä isovanhempaa sekä neljä isoisovanhempaa (mun kaikki isovanhemmat). Toinen isomummuista kuoli päivä pojan syntymän jälkeen. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Molempien vanhemmat ovat elossa ja miehen puolelta vielä kaksi mummoa ja ukki reippaina ja hyvissä voimissa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isovanhempia se neljä kappaletta ja isoisovanhempia kaksi (oman äitini vanhemmat).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now