sasa

Minkä ikäisenä tulit äidiksi...


970 posts in this topic

Täytin samana päivänä 23 kun tyttö syntyi ja ukkeli oli tuolloin 27,

meillä oma yritys...!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen 27v kun lapsi syntyy, minä ja mies molemmat olemme tällä hetkellä työttömiä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itse olen 23vuotias, juuri valmistunut. Kesän olen eri alan kesätöissä. Mies on 26 vuotias ja vakitöissä. Koira täyttää pian esikoisen synnyttyä 2vuotta,meidän vauva :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vastailenpa nyt minäkin uutena...

 

Vaikka vauva yllätys olikin, elämäntilanteemme oli hyvin sopiva. Molemmilla oli vakityöt, häät tiedossa ja taloprojekti alussa. Ainoastaan hääpuku piti muuttaa malliltaan täysin :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä olin 22 kun poika syntyi. Koulu jäi vuodeksi tauolle ja sen jälkeen teinkin ihan tappotahdilla viimeisen 1,5 vuotta pois alta... reilussa puolessa vuodessa :o Mies kävi töissä kun poika syntyi, mutta kouluun palattuani mies jäi työttömäksi. Oli pikkasen tiukka puolivuotta, mutta siitäkin selvittiin ja nyt olemmekin molemmat työelämässä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Molemmat ollaan täytetty 27, kun esikoinen syntyy. Mulla on opiskelut loppusuoralla, luultavasti en ehdi valmistua ennen vauvelin syntymää. Miehellä on vakityö. Täytyy yrittää koulu saada päätökseen vauvan kanssa. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä olin 31 ja mies 30, kun poika syntyi. Molemmat vakinaisessa työssä. Tosin, haaveilen etsiväni uuden paikan, kunhan lapsiluku on täynnä. Vakivirassa on turvallisempaa jäädä äippälomalle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä olin 26-vuotias ja opiskelut viittä vaille valmiit, kun tyttö syntyi. Mies on työelämässä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kun esikoinen synty niin olin 20v. ja mies 23. Mies sanoo kans et haluaa lapset ennenkui täyttää 30. Joten tässä tulee jos on tullakseen se toinen nyytti :)

Miehellä vakityö silloin mut 3kk eteenpäin mies vaihtotyöpaikkaa ja tässä on sit vakipaikka ja edelleen samassa paikassa töissä :D Minulla taas koulut jäi kesken mut kolmas vuosi alkaa ens syksynä ja tosiaan 2009 keväällä valmistun! Hyvällä mallilla siis :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kun esikoinen syntyi oli 19v. ylioppilas ja minut oli juuri hyväksytty haluamaani ammattikorkeaan... Mies oli juuri täyttänyt 21v. ja työskenteli vakituisesti.

Tämän toisen kohdalla olen 23v. viittä vaille valmis tradenomi ja miehellä edelleen töitä riittää vaikka muille jakaa, nykyään hän on myös yrittäjä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olin ihan melkein 28 vuotta, ja miehellä vakkarityö. Mulla oli raskaaksi tulemisen hetkellä määräaikainen työsopimus, mikä kyllä mietetytti hetken, mutta päätin elää omaa elämääni silläkin uhalla, ettei kaikki menisi parhaalla mahdollisella tavalla. Onnekseni mut vakinaistettiin n. 2 vkoa ennen äitiysloman (joo, ei ollut lomaa... :rolleyes: ) alkua, olin tuolloin jo kaiken lisäksi sairaslomalla. Joskus näinkin!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ennätin täyttää 23 vuotta reilua viikkoa ennen esikoisen syntymää, opinnot mulla oli ihan loppusuoralla. Mies oli myöskin 23, opinnot suunnilleen puolessa välissä ja sai tuossa vaiheessa jo lähes normaalia palkkaa.

 

Me on kumpikin haluttu lapset nuorena ja joskus leikillämme sovittiin, että jos meillä ei ole lasta syntynyt tai tulossa silloin, kun mä täytän 23, niin yritys alkaa samantien! Tämän mä muistin pari viikkoa esikoisen syntymän jälkeen -melko hyvin siis ajoitettiin! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä olin esikoisen syntyessä 20 ja risat. Opiskelut olin juuri aloittanut, kun raskaaksi tulin. Vaihdoin sitten kerralla opiskelupaikkaa kotipaikkakunnalleni ja aloitin opiskelut uudella alalla alusta. Kyseisiä opintoja on vieläkin jäljellä, kun toinen lapsi tuli opintojen aikana :P. Mies oli 24vee esikoisen syntyessä ja hänellä oli ja on vakityö.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olin 22 kun esikoinen syntyi. Minulla määräaikainen työsopimus ja miehellä vakituinen. Vuokralla asutiin kun ei ollu mieleistä kotia osunu kohalle :rolleyes:

 

*muoks. ja mies oli esikoisen syntymän aikaan 26

Edited by emmi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olin juuri täyttänyt 22v kun poika syntyi, mies oli 25v. Molemmat olimme vakituisessa työsuhteessa.

Tyttö syntyi reilut kaksi vuotta myöhemmin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olin (ja olen edelleenkin) 23 vuotias kun meidän poika syntyi. Asuimme mieheni kotimaassa kun tulin raskaaksi ja päätimme muuttaa Suomeen. Sain vanhan työni täällä takaisin ja olin töissä äippälomaan asti. Mieheni opiskelee suomea ja etsii töitä. Itselläni on tarkoitus jatkaa opiskeluja äippäloman jälkeen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kesällä 28 (keskiarvossa mennään siis), itse vakityössä ollut jo monenmonta vuotta, mies opiskelee vielä hetken, mutta on jo lähempänä loppua kuin alkua :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vauvan syntyessä olen 23v ja mies 25v. Molemmilla on vakityöt. Ja häät ensi vuoden elokuussa.

Ja oma asunto ostettiin viikko sitten. 47 neliöinen kaksio ja silloin ei ollut vielä

mitään tietoa pikkuisesta.. Jos olisin tiennyt, että olen raskaana, niin voi olla, että emme silloin

olisi ostaneet noin pientä asuntoa... :rolleyes: Joten näillä mennään.. :lol:

Edited by miumiu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olin 26-vuotias kun vauvamme syntyi. Mies oli 25-vuotias. Molemmat olimme/olemme vakituisesti töissä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä olin 25, mies 28, kun esikoinen syntyi syksyllä 2005.. ITse olin määräaikaisessa työsuhteessa (joka muuten loppuu tämän kuun lopussa ja jään työttömäksi). MIes oli vakituisessa työsuhteessa, on tosin jäänyt sen jälkeen työttmäksi, kun koko lafka lopetettiin Suomessa mutta pian pääsi taas vakityöhön.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä olin 28 -vuotta ja mies ehtinyt täyttää 31 ennen pojan syntymää (tasan viikko ensimmäisen hääpäivän jälkeen :lol: ). Molemmilla vakituiset työt ja oma kerrostalokolmio, joka tosin vaihtui alle vuodessa isompaan ja maan tasalla olevaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now