Sign in to follow this  
Followers 0
Extravaganca

Hyvät välikausikäsineet

65 posts in this topic

Ostin Prismasta jotkut halpis kurarukkaset molemmille lapsille ja hintaa oli vain 4 euroa/pari. Väreinä oli ainakin harmaa, pinkki ja olikohan lila ja mustakin. En muista oliko mitään erityistä merkkiä näillä mutta ei tainnut olla Cirafia, nää oli niitäkin halvemmat. Poika jo testasi omia hanskojaan eilen ja vaikka rypi tuolla kuralätäköissä, niin kädet pysyivät kuivina! Voin siis suositella noita hanskoja.

 

Mäkin ostin Prismasta 4 euron vk-hanskat, merkkiä niissä ei mainittu. Tyttö vielä konttailee pihalla, kun pihatamineissa kävely vielä huteraa eikä silti oo ikinä kosteus päässyt käteen asti. Tänään lisäksi ehti liottaa kättään pariinkin otteeseen meidän takapihalla olevassa altaassa ja kädet pysyi kuivina ja lämpiminä! Olin kyllä tosi yllättynyt, että noin hyvin piti kosteuden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä liputan Lassien Suprafillien puolesta. Loistavat hanskat loskakeleillä. Nyt ovat jo liian kuumat, tällä hetkellä mennään ihan puuvillalapasilla ja tarpeen mukaan laitetaan vuorettomat kurahanskat tumppujen päälle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peukalopoteista kysymys. Mä tilasin alesta pojalle sekä talvirukkaset että vk-hanskat, ja kun tuo paketti tuli postissa ne molemmat hanskat oli mun mielestä ihan samanlaiset, paksulla teddyvuorella ja mun mielestä todellakin talvihanskat. Tilausvahvistuksessa lukee kyllä että yhdet kumpaakin, mutta niissä joiden piti olla vk-hanskat, lukee siinä hanskassa kiinni olevassa tuotelapussa että samalla sekä pakkasajan sekä kurasään hanska. :huh: Eli onko peukalopotin vk-hanskat todellakin tuollaiset paksut teddyvuorilliset tosi lämpöiset hanskat..? Vai oonkohan mä nyt sit vain kuitenkin saanut vahingossa kahdet talvihanskat..?

Share this post


Link to post
Share on other sites

^

mä tilasin kanssa pojalle Peukalopotin talvi- ja vk-hanskat Conduralla varustettuna. Meidän vk-hanskoissa ei ole teddyvuorta vaan lapun mukaan on acryylia. Ja ovat selkeästi ohuemmat kuin talvihanskat, joissa on todella lämmin teddyvuori.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miellä on ollut pojalla Reimatec, Tähti Jonathaneita ja Lennejä.

Lennet eivät viime keväänä pitänetkään enää vettä.

Tähti Jonathanit ja Reimatec ja Reimatec+ löytyvät ja toki kurarukkasia monia eri merkkejä. En oikein vielä tiedä mitkä kestävimmät, kun tuntuu et ne hajoavat koko ajan.

Lennejä en enää osta.

 

Lassie suprafillejä pitää ostaa kokeiluun. Kiitos vinkistä vaan. Niitä ei ole osunut oikein silmiin prismassa/citymarketissa, mutta pitää olla tarkempi tai vinkatkaahan mistä niitä löytyy. (googlella heti löyty: http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=776932&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10009&compartmentId=10068&categoryId=10554)

Edited by Heli

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä on ollut Lassien vk- hanskoja myös suprafil ominaisuudella. Lisäksi TähtiJonatanit joihin itse tykäistyin. Nuorimmalla on Reimatecit, kunnon käyttöön ne ei ole vielä päässeet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostin nyt Ticketin topparukkaset 5-vuotiaalle. En tiedä, onko meidän neidillä jotenkin iso koura, koska koko 7-8 oli sopiva.

Onko kenelläkään kokemuksia noista? Olen kokeillut lapsille vaikka mitä merkkejä, mutta aina ne ovat menneet rikki, jotkut jopa ekan käyttökerran jälkeen. Ja kyseessä kuitenkin aika rauhallisten tyttöjen leikit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostin nyt Ticketin topparukkaset 5-vuotiaalle. En tiedä, onko meidän neidillä jotenkin iso koura, koska koko 7-8 oli sopiva.

Onko kenelläkään kokemuksia noista? Olen kokeillut lapsille vaikka mitä merkkejä, mutta aina ne ovat menneet rikki, jotkut jopa ekan käyttökerran jälkeen. Ja kyseessä kuitenkin aika rauhallisten tyttöjen leikit.

 

Ostin ticketin rubber rainit (vuorelliset kurahanskat) outletista ja tosi pientä kokoa olivat. Toppasormikkaat on odottamassa. Ei sen suurempaa kokemusta, mutta kuin että ovat tosi nafteja.

Tänäään ostin -50% prismasta hans company water proof toppasormikkaat (kokoa 5-7 eli jäävät odottamaan), niitähän on kehuttu. Mulla on kaikenlaisia hanskoja iso laatikollinen odottamassa...alehamstrauksia. Olisi kyllä kiva kun olisi yksi luotto (no reimatec plussiin kyllä luotan) hanska joka olisi suht edullinen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noi Lassien suprafilit on tosi huiput!! Neidillä on sellaset ollu nyt vuoden käytössä ja voin vaan kehua.. ainut miinus on, että lämpimämmillä keleillä kädet hikoo noissa, mutta eiköhän se oo normaalia..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meilä on tuollaiset suprafill hanskat paksumpana versiona sekä ohuena versiona. Ohuet löysin viime keväänä citymarketista.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täälläkin Lassien Suprafill-hanskat käytössä sateisempina päivinä. En tiedä ovatko paksua vai ohutta versiota, mutta lapset tykkäävät. Toisina hanskoina on käytössä Rasavilin Peukalopotit ja tosi tykätyt ovat nekin. Peukalopottien nykyistä laatua on parjattu joskus täälläkin, mutta ainakin nämä hanskat tuntuvat olevan oikein kestävät ja "hyvin tehdyt", ts. laatu on kohdallaan. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meidän kaksivuotiaalla Jonathanin välikausirukkaset ovat olleet ihan parhaat, kylmillä kelellä tarvitaan kyllä villatumput alle. Parasta noissa on pitkä vetskari jonka avulla oikeasti sen peukunkin saa oikeaan paikkaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

poika sai lahjaksi didrikrsonin talvirukkaset, ei olla vielä käytössä kokeiltu, mutta laadukkaan tuntuiset ja sivuvetoketju helpottamassa pukemista on ainakin mulle iso plussa. Varalla meillä on reimatecit ja jonathanit. Kai kolmet riittää?

Edited by MiniM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tilaukseen lähti ne Peukalopotit, sekä vk- että talviversiot. Outlet-puolelta löytyi nyt 9,90 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

meillä lapsella on nyt kahdet erit jonathanin vk-hanskat ja oon kyllä tykännyt niistä. ei ole sormet olleet yhtään kylmät (tosin ei nyt mikään kamalan kylmä ole ollutkaan) eikä vesi mennyt läpi. ja kun ostin ne -50% alennuksella, niin muistaakseni maksoivat vähän yli 6€/pari. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0