Kimmo

Kaikki osastot eivät aukea sinulle, missä vika?

226 posts in this topic

Pitkään olen jo selaillut näitä juttuja, ja nyt vihdoin uskaltauduin rekkaamaan... Nyt sitten innokkaasti kirjoittelemaan että tulee se kymmenen viestiä täyteen... :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onko tuo uusien jäsenien esittelyosio myös sellainen, joka vaatii ensin ne 10 viestiä muualle? Tuntui luontevalta yrittää sinne ensimmäiseksi, mutta ei avaudu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voisiko naikkareiden tunnukset siirtää suoraan tänne? Eipä tuo kyllä hankalaa ole kymmentä viestiäkään kirjoittaa tosin :girl_wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hyvä vaan, että alusta saakka mahdollisimman moni osallistuu keskusteluihin ja tulee aktiivisia jäseniä. Siinähän koko homman suola on; kokemusten jakamisessa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei!

Rekkauduin juuri foorumille ja nyt en voikkaan kirjoittaa millekkään palstalle...Olisin esitellyt itseni niin en voi sitäkään tehdä ennen kuin olen kirjoittanut vähintään 10 viestiä yleisille osastoille...mutta kun yritän sitäkään niin tapahtuu virhe...mutta tähän pääsin kirjoittamaan eli kirjotanko nyt tähän osastoon sen 10 viestiä puuta heinää =D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nyt kun tarkemmin asiaa selvittelin niin huomasin/tajusin että en siis pääse kirjoittelemaan suojatuille alueille ennen kun olen kirjoittanut 10 viestiä....Kun vain löydän jonkun neutraalin osion =)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Ilmeisesti löysit jo avoimet osastot, kun sait 10 viestiä täyteen, mutta muillekin tiedoksi, että kyllähän reilusti suurin osa palstan osastoista on avoimia. ;)

Edited by Elkku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tämähän on todella hyvä käytäntö! Kannatan siis. :)

 

Ehkä väärä paikka kysyä, mutta miten ihmeessä saa tuon tickerin allekirjoitukseen?

Tein jo tuollaisen "raskausseurantakuvan" mutta miten saan sen niin että se näkyy kun kirjoitan...nyt kun se on vain osoite :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuo on hyvä idea että pitää jonkin verran kirjoitella ennenkuin kaikki puolet avautuu.

 

Itse olen tämän palstan löytänyt joskus aikoja sitten mutta sitten oli jostain syystä jäänyt unholaan..ei ole kauheasti tullut tällaisilla palstoilla oltua. Nyt vähän kuin puolivahingossa löysin tämän taas ja pitää vaan alkaa naputtelemaan että pääsee joukkoon mukaan, varsinkin näin odotusaikana se tuntuisi olevan tarpeen että löytyy samassa tilanteessa olevia tender.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

tähän mäkin pienen pähkäilyn jälkeen päädyin.

 

nyt on kymmenen viestiä täynnä. en ymmärtänyt miten sitten toimitaan.

Edited by vilpertiina

Share this post


Link to post
Share on other sites

tuleepahan opeteltua näitä kaikkia juttuja, itse kun en ole koskaan missään foorumeissa pyörinyt... mutta nyt olisi ajankohtaistakin ja kiinnostuskin kova

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuntuu hassulta, että pitää vähintään kymmenen viestiä kirjoittaa väkisin ennen kuin pääsee odotusklubeihin ym. Minua nämä yleiset aiheet eivät kovin paljon kiinnosta, mutta kirjoitellaan nyt sitten muodon vuoksi se kymmenen viestiä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Mä taas en ymmärrä mikä siellä odotusklubeissa kiinnostaa, jos ei yleiset aiheet kiinnosta. Samaa asiaahan sielläkin puidaan, odotusta ja vauvoja. :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

10 viestin raja on ihan hyvä juttu, mutta voisiko oikeasti sen uusien esittelyketjun siirtää avoimiin? Se tosiaan olisi luonteva paikka mistä aloittaa foorumi"uransa".. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Toisaalta sitten jos sen näkisi kaikki ei-jäsenetkin, olisi ulkopuolisten helpompi esittelyketjun perusteella tunnistaa jäseniä oikeasta elämästä:girl_sigh: . Toki on aina kirjoittajan vastuulla se, mitä tietoja itsestään kertoo internetissä, mutta toki joku ulkopuolinen voisi keksiä tikusta asiaa sen kymmenen viestiä, että pääsisi jonkun tuttunsa kirjoituksia lueskelemaan ja se olisi ainakin mun mielestä vähän inhaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuossapa se tulikin hyvin kerrottua se syy, miksi esittelyt on suljetulla puolella. Yksi tapa yrittää suojella käyttäjien henkilöllisyyttä tämäkin siis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

olen itse pohtinut samaa, kyllähän näillä yleisilläkin palstoilla aika henkilökohtaisia asioita vuodatetaan ihan vain sen vertaistuen nimissä... Mut näillä palstoilla ei kirjoittajaa pysty taas tunnistamaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei, miksi vistien määrä ei päivity? Mulla lukee ainakin kolmessa viimeisessä viestissä: "viestien lukumäärä 9"... ja se taas aiheuttaa sen, että välillä on vaikeuksia päästä kirjoittelemaan odotus puolelle teittyyn ryhmään girl_impossible.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now