LottaP

ASOS:lla ilmainen toimitus Suomeen

16 posts in this topic

ASOS.com tarjoaa pääsiäisviikonlopun ajan ilmaisen toimituksen mm. Suomeen, eli maanantain 5.4. loppuun saakka (oletettavasti Brittiaikaa, eli Suomen aikaa ti klo 02).

 

muoks: nyt tuli taas ilmoitus; ilmainen postitus alkaen 18.11.2010 ja jatkuu toistaiseksi.

Edited by LottaP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kivoja vaatteita :) Minkä kokoisia vaatteita olette ko. paikasta tilanneet? Sivun ohjeen mukaan 8 vastaa eurooppalaista 36:ta, onko näin myös käytännössä??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, itse Briteissä useita vuosia asuneena sanoisin ehkä että 8 on lähempänä Suomen kokoa 34 ja 10 kokoa 36 - "eurooppalaisissa" koissahan on myös jonkun verran eroja. Esim. täälläon Euroopan sisälläkin vähän jaoteltu noita kokoja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä tilasin äitiysvaatteita vuodenvaihteessa. Otin housuista koon 14 (käytän normaalisti kokoa 42) ja paidoista koon 16 (normaalisti 42/44), ja oikein hyvin sopivat. Ehkä jos jotain istuvamman mallisia housuja tilaisin, olisi numeroa isompi parempi.

Edited by Miinanen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitääkö tuohon olla joku koodi tilauksen lopuksi? Etusivulla yms. kun en huomannut ainakaan mitään mainintaa ilmaisesta toimituksesta, liekö hlökohtainen tarjous vai enkö vaan hokannut...

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Tuosta LottaP:n linkistä kun klikkaa niin aukeaa mainos, jossa lukee "Simply select 'Standard delivery' at checkout*" ja tuon tähden tiedot on vähän alempana eli se miten kauan tarjous on voimassa. Eli varmaankin ostoskorin kautta mennessä näkyy sitten lopuksi loppusummassa nuo ilmaiset postikulut, kunhan valitsee oikean toimitustavan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tää tarjous tuli mun sähköpostiin mutta ei se vaikuttanut musta kyllä olevan mitenkään henk.koht. tarjous. Siinä vaan luki että "Free shipping on any order until Monday. *Offer exclusive to Australia, Canada, Finland, Norway, Switzerland, Italy and the U.S", ja alla että "offer will automatically be applied at the checkout...". Kannattaa vain maksaessa pitää silmät auki ettei siihen tule postituskuluja (normaalisti 7e Suomeen).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaa, jos mä nostaisin tätä ketjua myös enkä pelkästään muokkais aloitusviestiä... :girl_sigh:

Edited by LottaP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nyt näyttäisi ilman toimituksen lisäksi olevan asos:n oman brandin vaattee -20%. Paljon myös äitiysvaatteita.

 

Voin lämpimästi suositella noita. Mun äitiysvaatteista varmaan n. 80 prosenttia on tuolta ja on ollut toimivia ja kauniita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noniin ie selaimella näyttäisi toimivan rekisteröintikin! Nyt on tilaus pistetty sisään!:girl_in_love:Toivottavasti tulee suht oikean kokoisia vaatteita...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä tilasin viime viikolla tuolta äitiystoppatakin. Odottelen jo kuumeisesti sen saapumista, olisi toppatakille näillä keleillä jo käyttöä!

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Näyttääpä kyllä hyvältä! Lukeeko tuolla jossain kuinka kauan on ilmaiset postarit, en löytänyt tietoa puusilmilläni mistään?

Share this post


Link to post
Share on other sites