Ink Q

Plussa vai ei?

1003 posts in this topic

Onnea plussista! :girl_smile:

 

Itse oon vielä tässä tehny muutaman testin.. ja kyllähän se viiva on tummunut :girl_dance:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei se kommentti mua haitannut. smile.gif En vaan osannut siihen oikein mitään vastata. Voisin näin jälkikäteen kuitenkin sanoa kiitos siihen onnitteluosaan! girl_wink.gif Ja tottahan se muukin oli - ei mielestäni yhtään tökeröä. smile.gif

 

Joo mä vaan pohdin, olivatko mun yli-innokkaat onnittelut jotenkin hölmön kuuloiset, kun en tiennyt yhtään teidän tilanteesta. Mutta jatketaan täällä plussien jännäilyä ja tsemppiä sinulle raskauteen ja kaikkeen muuhunkin elämässä!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meikäläisen haalea viiva. Toiveissa olisi nyt viikonloppuna saada tummempi näkyviin, jos vain malttaisi odotella vielä pari päivää.

 

post-5706-1304064744,49_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Tismalleen samanlaisen tein pari kuukautta sitten samanlaiseen testiin :D Muutama päivä meni, niin apteekin testiin tuli jo tasavahva viiva. Uskallan siis onnitella!

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Mullakin oli samanvahvuinen viiva samaisessa testissa päivää paria ennen kuin menkkojen piti alkaa. girl_smile.gif Onnea paljon!!girl_in_love.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huomenna pitäis sit vissiin tehdä testi aamupissasta. Tää on tehty työpäivän päälle (tänään DPO9) pakkoäkistyksestä (sain just ja just pinnistettyä sen verran, että sain uitettua liuskan...).

 

tikku.jpg

 

Ei toi kyllä oikein kuvassa näy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elkku, kyllä mä tosi hailakan haamulaisen olen tuossa näkevinäni, ja yleensähän ne näkyy kuvissa huonommin... Joten varovaiset onnittelut! :lipsrsealed: Dpo 9 on niin tosi aikasin, että tuon ihmeempää ei varmaan tohtisi odottaakaan, vieläpä päiväpissasta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiva kuulla, etten mä oo ihan ainoa, joka onnistuu viivantynkää tuohon kuvittelemaan... Nyt sitten toivotaan, että se vahvistuu!

 

Miten mä nyt maltan pitää siivouspäivän???

 

Muoks. Huomiseen aamupissaan odottaminen oli mun alkuperäinen järkevä aie, mutta oli vaan ihan liikaa sellainen olo, vaikkei mulla mitään oireita olekaan. :girl_crazy:

Edited by Elkku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onnea Elkku! :girl_in_love: Onhan siinä selvä - joskin vielä vähän hailakka, kun on noin aikaista - toinenkin viiva! Toivotaan, että vahvistuu! :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plussa vai näköharha? Tänään testattu, kp 31/31.

 

Kp 29/31 sain jo hyvin vaalean haamun, tänään jo viiva näkyy kameran kuvassakin.

Edited by Arby

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elkun testissä mä näen kyllä jotain hyvin hailakkaa, ehkä se siitä tummuu kun jaksat vaan kovasti pissiä ;)

 

Arbyn testissä on ihan selkeä plussa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arby: tuollaisia mäkin testailin viikko sitten! Kyllä se plussa on! :) Tervetuloa tammikuisiin! :girl_in_love:

 

Elkun testissä mun silmät ei erota juuri mitään, mutta ehkä parin päivän päästä näkyiskin...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arbyn testissä selvä plussa, ja Elkun testissä näin hailakan viivan kun peilasin näyttöä ihan tuolta sivusta :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tässä on mun tänään tekemä pahamaineinen cb testi. Eilen kun tein samanlaisen testin niin siihen tuli vähän sinistä ohutta viivaa. Sit olin hetken ilon jälkeen maissa kuin luin monia tarinoita siitä kuinka tuo ohut viiva ei ole muuta luin virheellinen tulos :(

tänään tein uuden testin päivällä ja tulos on kuvan mukainen.

post-5251-1305724668,86_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

onpas se kyllä epäselvä. Siinä näkyi kuitenkin eilistä selkeämpi viiva joka edelleen kuitenkin on hyvin ohut.

Ja kun sitä kattelin läpi vauvakuumelasien niin näytti että siinä olis ollut myös jotain varjomaista sinisen vieressä. Ihan kuin viivanpaikka.

Miksi clearblue kiusaa ihmisiä tommosilla testeillä. Jos tommoset on virheellisiä niin niitten virheellisten testien prosentti on näköjään aika iso.

 

Ja se mun piti vielä sanoa että dpo tod. Näk. Nyt ehkä 11. Eli aikaista vielä on ja tänään aamulla tein First Signal testin joka oli nega.

Edited by Tulppa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tulppa, kyllä tuo taitaa nega olla.

 

First signal on sitä paitsi herkempi kuin CB:n testit, joten jos se antaa puhtaan negan, niin todennäköisesti kaikki hämärät viivat noissa CN:n testeissä on vääriä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Negaa mäkin itselleni koitan toitottaa ettei tulis sit niin kovaa pettymystä. ihan kuin se anyt mitään auttais :girl_to_take_umbrage2:

Se oli muuten rfsu eikä first signal se toinen testi. Se oli niin samanvärinen kuin first signalin ovispakkaus niin en ees ajatellut et onkin ihan eri merkki. Hups.

Mulla on tuolla kaapissa vielä yks tommonen p**** cb. Mä teen sen joku päivä. Vaikka viikonloppuna. Tai sit huomenna :girl_crazy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tulppa, voi että miten raivostuttavaa tuollanen. Mee ostaa apteekin halvimmat testit ja testaat ne pois. Jätä ne valehtelevat CB:t omaan arvoonsa. Tuut sitte näyttää OIKEETA plussaa tänne niillä halpistesteillä :grin:

Edited by koran_

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitä tuolla ulkomaisilla palstoilla olen testeistä lukenut, niin muutenkin sinisellä väriaineella varustetut testit ovat niitä huonoimpia ja antavat usein todella epäselviä tuloksia. Itse pitäydynkin vain punaisia viivoja antavissa testeissä :grin:

 

Tällä sivulla on mooooooonta testikuvaa, jotka havainnollistavat niiden eroja. Mukana on myös tuo CB:n testi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No on kyllä raivostuttava. Mä olen niin vihainen kaikkien muidenkin kyseisen "plussan" saaneiden puolesta. Toihan on ihan kauhee yllätys kun sitä plussaa niin kovasti toivoo :skilletgirl:

Mä olen onnistunut vielä toistaiseksi jotenkuten hillitsemään itteni tän kuumeilun kanssa mutta mullakin tuli nyt todella kurja olo ton takia.

 

Niin ja ehkä mä en tässä kierrossa vielä tuo sitä plussaa kun nyt näyttää siltä että täti onkin tulossa. Ei sen kyllä pitäis tulla kun vasta ylihuomenna :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä olen tänään testannut tälläisiä. Mun silmä näkee haamuja, mutta en oikein luota omaan arvostelukykyyn.post-640-130624416322_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.