Kuu

Mahakuvat synnytyksen jälkeen

404 posts in this topic

Tänne voi sitten laittaa masukuvat mitä otettu synnytyksen jälkeen, itse voin aloittaa.

 

kuva otettu 16vrk synnytyksestä!

 

 

 

edit. tulipa väärään osioon, moderaattori siirtää?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla ei ole kuvia mahasta synnytyksen jälkeen. En katsonut aiheelliseksi kuvata mahaa, kun ei siellä ole enää sisälläkään ketään. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mulla ei ole kuvia mahasta synnytyksen jälkeen. En katsonut aiheelliseksi kuvata mahaa, kun ei siellä ole enää sisälläkään ketään. :lol:

 

masun palautumista oli kans kiva seurata niiku sen kasvamistakin :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiva ketju, mutta pitäisiköhän tämä siirtää tuonne "Synnytyksen jälkeen" -osioon... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kiva ketju, mutta pitäisiköhän tämä siirtää tuonne "Synnytyksen jälkeen" -osioon... :)

 

joo huomasin itekin heti että meni väärään paikkaan, tein modelle ilmotuksen jotta siirtäis! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hyvä ketju, mutta omaa kuvaa ei ole muiden kanssa jaettavaksi.

 

Omasta mahasta otin kuvan sairaalassa kun halusin nähdä miltä se oikein näyttää. Harmikseni poistin kuvan samantien kamerasta kun oli niin kamala. Nyt moiselle kuvalle voisi jo varmaan nauraa kun lapsi on liki vuoden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juu eipä tota mahaa oo enää tullu kuvattua, enemmän keskityn ton sen sisällön kuvaamiseen. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

^todellaki! ;)

 

Meikäläinen onki sit melekonen seepra :D ja ehkä jää tota röllykkääki nyt enempi ku niin lähekkäin nää raskaudet :) noh, jospa sen sais pienemmäks täs ajan saatossa.. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi että, tosi hienosti palautuneet masut!! :) Antaa kyllä toivoa omastakin palautumisesta vaikkei masu ole vielä edes kunnolla kasvanut. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vau Isabelleza! Monella on paljon isompi maha, vaikka ei olisi ollut edes raskaana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muistin tän ketjun ja piti ottaa kuva eilen :)

 

4 vrk synnytyksestä:

 

030508.jpg

 

maha on melko samanlainen kuin reilu vuosi sitten, kun esikoinen syntyi eli oon melko yllätynyt, ettei enempää jäänyt, kun ed raskaudesta niin vähän aikaa ja nyt oli masuki hieman isompi.. mut ihanan pehmeetä ja löllyähän toi masu on, hih ;) jospa sitä ens kesänä olisi rantakunnossa.. ;)

Edited by PikkuJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ei kyllä omaa mahaa ole tullu kuvailtua synnytyksen jälkeen, ja luulen ettei silloinkaan jos toista lasta joskus odotan ni huvita pahemmin kuvailla <_< Arpia on vaikka muille jakaa joo..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nyt ainaki näkyy :lol: vähä liianki isona :unsure: en taia osata pienentää tällä uudella foorumilla, en ala ees yrittään ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pikkuJ:n masu on kadehdittavan pieni!!!!!! - ja kiinteältä se paidan kanssa näyttää..tosi hienoa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla maha palautu tosi nopsaan ja jo parin päivän päästä oli ihan normaalin oloinen. Tosin vähän enemmän on vielä läskiä kuin ennen odotusta, mutta sekin on hoidossa :rolleyes: jotenkuten..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tässä vauvamasu rv 40+2. Vauva syntyi 40+4. Ja sitten vielä maha viikko synnytyksen jälkeen.

 

 

 

Kolmen kuukauden päästä etelään eli vähän tarttee vaunuilla. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hyvin on kaikilla mahat palautunut! :) Harmi, etten tajunnut itse ottaa vastaavia kuvia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now