Rozie

Siitepölyallergiat

26 posts in this topic

Täällä on tytöllä päiväyskät helpottaneet toistaiseksi (koputan puuta), mutta öisin hyvin säännöllisesti klo 22.30-23 alkaa yskimään niin, että käydään antamassa Ventoline. Onneksi oon tuohon aikaan vielä hereillä, heti on paljon inhottavampaa jos tuo jää välistä ja joutuu yöllä heräämään. Pitäisi se nimittäin jo uskoa, että jossain vaiheessa yötä sen lääkkeen joutuu antamaan, ei ole tainnut koko kuussa mennä yötä ilman.  :girl_sigh: Ennen lapsen omaa nukkumaanmenoa annettu ei auta, sitten joutuu puoliltaöin antamaan uusiksi. Kummallista, mutta ehkä se makuuasento sitten vaikuttaa niin paljon tai jotain.

 

Tekisi mieli kokeilla tuota taiqan mainitsemaa säännöllistä päivälääkitystä, josko sitten pärjäisi yön ilman, mutta en uskalla.  :girl_to_take_umbrage2: Lupa on vain siihen kolmeen annokseen niin en vain uskalla käyttää kaikkia päivällä. Pitää tuolla polivierailulla kysellä uutta annostusta. Ja ehkä tuota hengitettävää lääkettä, vaikka hyvin on tyttö oppinut puoliunessa avaamaan suunsa lääkkeelle. :lol:

 

Allergiasta oon kyllä edelleen aika varma, kun ilmeisesti koivun siitepölyt on vähentyneet ja niin on siis päiväyskätkin (olisin muuten osannut koivun kukinnat melko tarkasti sanoa ihan vain kuopusta kuuntelemalla). Enää ei tule nättinä päivänä uloslähtiessä yskäkohtausta niinkuin jossain välissä lähes aina. Mutta tuskin pelkkää allergiaa siis myöskään on.  :girl_sigh:

 

Poliaikaa odotan kovasti, mutta nyt just olemassaoleva aika on vähän vaarassa, kun on vesirokkouhka päällä. Ja mua oikeasti pelottaa miten tuo mahdollinen astmaatikko siitä selviää, on ollut kevään flunssatkin sille selvästi muuta perhettä pahempia. :girl_to_take_umbrage2:

 

Kiva, että Tean Toukalla menee paremmin.  :give_heart:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now