Sign in to follow this  
Followers 0
Ofelia

Lasten reput

17 posts in this topic

Ollaan lähdössä kesälomalla matkalle. Tajusin vasta nyt, että meillä on vaihtokin lennoissa, joten ois näppärää jos lapsilla 3 ja 5 v. ois omat reput käsimatkatavaroissa. Mul on nimittäin aina (kaikki kaks kertaa :grin: ) kadonnut matkalaukku, kun oon vaihtanut Köpiksessä. Vaihtovaatetta ja muutakin lennoilla tarpeellista härpäkettä tarvitaan muutenkin ja sit ton mun pahan karman takia ehkä vielä lisää vaihtovaatetta ja tarpeelisat härpäkettä.

 

No ei ongelmaa, isompi menee syksyllä eskariinkin, hommataan reput. Niillä on ihan pienet kerhoreput, ne ei riitä. Mut mistä niitä löytyy? Oon salettiin nähnyt syksyisin kivoja päiväkotireppuja (me ei harrasteta), mut eikö niitä tosiaan löydy muulloin kuin syksyisin.

 

Oisko joku nähnyt jossain? Toivomuksena ois pehmustetut kantohihnat, sopiva koko, mielellään niin iso, et poitsun futiskamat mahtuis sinne. Ja kiva ja lapsille mieluinen värikin ois ihan jees, muuten äiti joutuu ne kuitenkin kantamaan. Ja täl ois sitten kiire, reissuun lähdetään jo alle viikon päästä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

P.o.p:issa pitäisi olla myös aina perusvalikoimassa reppu. Ostettiin sellainen sieltä meidän 4 v. pojalle alkukeväästä. Ihan järkevän kokoinen ja taskuja löytyy reilusti sekä pehmustetut olkaimet. Värivalikoima on aika suppea (taisi olla vain punainen ja tummansininen) ja hinta on aika suolainen (taisi olla 35,00 €), mutta ajattelin, että kyseessä on sen verran laadukas reppu, että menee sitten vaikka vielä eskarissakin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä on myös PoP:n reppu. Poika on tosin vielä sne verran pieni, ettei kanna reppua selässä. Mutta mielummin minä reppua nykyisin kuljetan mukana kuin hoitolaukkua.

 

04_ProductPage_420x420px%5C00_Main_image%5C7310012102276.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

No Stockkaa itekin aattelin, mut sit jotenkin ehdin jo unohtaa. Ja PoP ei tullut mieleenkään, yritän katsastaa nää läpi (eiks Jumbossa oo molemmat?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei liity aiheeseen, mutta mihinkä eskarit tarvitsevat reppua? Tuleeko sieltä läksyjä? Normaalin tarharepun vaihtovaatteineen yms. ymmärrän, mutta oma reppu? Nimimerkillä Utelias kaksivuotiaan äiti ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siellä eskarissa kuulemma on kirja :) Meillä ei oo koskaan käytetty tarhareppuakaan, joten saas nähdä tuleeko eskarirepulle tarve. Ainakin metsämörriretkille :girl_smile:

 

Stockalta löytyi, jonkin verran löytyi myös Prismasta ja Citymarketista. PoPin liikkeeseen en sitten jaksanut enää mennä. Ei nyt ehkä ihan eniten lasten mieleen ollut, mutta äiti tykkäs kun noi ominaisuudet muuten natsas. LÖyty siis useampaa kokoa, mutta likankin reppuun mahtuu vaihtovaatekerta, ihan rutkasti viihdykettä matkalle ja rusinoita evääksi. Pojalle otin sitten vähän isomman repun, sinne mahtuu varmaan sit ne futiskamatkin (paitsi pallo...).

 

Stadiumista muuten löytyi kans, mut ne oli vähän liiankin sporttiset meidän tilanteeseen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tyhmä kysymys syksyllä päiväkotinsa aloittavien taaperoiden äidiltä.. Mihin tarhareppua tarvitaan? Mitä te olette niissä kuljetaneet? Ja jääkö reppu lapsen kanssa tarhaan vai käytetäänkö sitä vain tavaroiden kuljettamiseen kodin ja tarhan välillä eli reppu kulkisi ehkä äidin mukana? Taas hyvät ongelmat mulla... :girl_haha:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lisää reppuvinkkejä kaipaisin! Meillä esikoisella Marimekon lasten reppu, mutta niitä on nykyään ilmeisesti vain unikko ja auto -kuosit ja kumpikaan ei oikein miellytä. Onkohan niitä tulossa muita?

Tuo P.O.P oli hyvä vinkki, pitää käydä siellä!

Yksi mikä on mietinnässä myös, on Samsonite Sammies -reppu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä on ollut tuo Po.pin reppu pari vuotta ja se on ollut tosi hyvä! Selvästi hyvä kantaa ja siihen pienempäänkin mahtuu kivasti tavaraa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä en voi kanssa muuta kuin kehua noita Po.pin reppuja. Meillä kuopus sai 2 -vuotislahjaksi sen pienemmän mallin ja se on juuri sopivan kokoinen tuollaisen pikkuisen selkään :girl_in_love:. Tästä pienemmästä mallista löytyy sisältä myös istuinalusta ja se on varsin kätevä esim. päiväkodin retkillä. Hyvin pystyvät molemmat kantamaan omat "tärkeät" tavaransa noissa repuissa esim. reissussa, sillä ne saa vielä kivasti siitä edestä kiinni. Ja äiti tykkää myös pelkistetystä ulkonäöstä :girl_smile:Suosittelen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos kommenteista, katselinkin noita POP:in reppuja. Toinen, mitä olen nyt miettinut on Samsoniten Sammies- sarjan reppu. Meillä on Sammies vetokärry lapsella ja se on ainakin ollut hyvä, mutta tuosta repusta ei ole kokemuksia.

Olisiko jollain??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reppujahan on ympäri vuoden tarjolla laukkukaupoissa ja tosiaan Stockalta saa aina.

Samsoniten pikkureput on ihania (kaikkia värikkäitä eläimiä) ja niitä olen nähnyt ympäri vuoden laukkukaupoissa mutta kokemusta niistä ei ole.

Nyt tänä syksynä tuli tohvelisankariin (www.tohvelisankari.fi) myyntin kerhotossujen lisäksi aivan ihanat kerhoreput! Meidän pojan vaihtovaatteet ym. päiväkotiin kulkee tohvelisankarin apinarepussa girl_dance.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niin joo: vaikka poika on vasta 1v 4kk niin päiväkotiryhmä tekee retkiä lähimetsään n. kerran viikossa. Tuolloin näillä pienilläkin on oma reppu selässä ja siellä mukana pillumehu ja eväsrasia ja pyllynalunen. Eli kyllä sitä reppua joskus tarvitaan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me tilattiin isomman pojan kanssa hänelle kerhoon reppu täältä http://helmeriina.valmiskauppa.fi/

Poika sai itse valita repun värin ja kuvan reppuun. Reppuun sai myös haluamansa tekstin,meillä lukee pojan nimi.Nyt ei tarvii mummojen tai kenenkään miettiä että mikä olikaan pojan reppu.Nyt kun keskimmäinenkin aloitti kerhon niin hänelle tulee samanlainen myöskin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä ei reppua poika vielä tarvitse kun on niin pieni, mutta juuri eilen kun surffailin näin tosi söpön repun:

 

SkipHop_pollo_reppu_m.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0